![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je mama of papa moet toch wel heel veel verhaaltjes voorgelezen hebben toen je ging slapen Hamc
Je kan er in ieder geval maar wel mee varen RR |
oeps de quote vergeten....
ff rechtzetten Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Een vos zal een egel in het water proberen te duwen. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan redt ne mens al eens nen egel, gaan ze liggen zagen over een onbestaand ratje dat dus ook ni verzopen is. Bovendien moet je rekenen dat daar ook een boer bijstond met een riek (zijnde een hooivork met vier tanden) in zijn handen. En ik moet je vast niet vertellen wat boeren met een riek in hun handen zo al van plan zijn als ze iets zien bewegen in hun beerput... Ik was daar die dag de grote weldoener. Fuck dat ratje. |
Citaat:
|
Citaat:
Wordt die eerst 'geplukt' of moet je hem langs onder leeglepelen? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 30977 Bereidingswijze: Gebruik stevige handschoenen! Knip ze met een klein schaartje open bij de mond, waar geen stekels zijn. Verwijder de zwarte ingewanden. Lepel het koraal eruit en vang het vocht op. Het koraal kan rauw, eventueel met citroen- of limoensap, worden gegeten, of enkele minuten in licht gezouten water gepocheerd worden. Verdere serveertips: in oursinade (vissoep), omelet, roerei, crepes, of gepureerd in (dip)sauzen of mayonaise |
Nog meer diertjes met verloren kluts in mijn tuin.
Reeds jaren heb ik een koppel meesjes dat komen broeden in hun kastje. Dit jaar heb ik er echter een winterserre in de buurt gezet, en ze vonden hun uitzicht blijkbaar niet meer mooi genoeg, enfin, ik heb ze niet zien nestelen. ECHTER: gisteren zag ik de héle familie: moeder, vader en reeds twee uitgevlogen jongskes! Het is begot APRIL!!!! (waar ze wonen weet ik nu niet, ik vermoed bij de buren) |
Citaat:
dat wordt zelfs na zijn/haar dood nog geaprecieerd van t weekend 'varkenswangetjes' gegeten ... wat een delicatesse ! zalig stukske vlees heerlijk 'doorregen' smeltend op de tong ... mmm |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be