![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is nog altijd zo dat men schuld moet bewijzen.
|
Citaat:
Dergelijke gedachtengang is volgens mij trouwens ook niet echt constructief en leidt enkel tot paranoia. |
Citaat:
|
:cheer: Carl DeSos :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leest u dan geen kranten, of kijkt u nooit naar de televisie? |
Citaat:
|
Vub
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U moet wel een student zijn of in de privé-sector werken... Maar goed: heel kort: in Belgie kan men spreken van 3 zuilen (de roden, de kattekoppen en de blauwe) elk hebben hun eigen ziekenfondsen, vakbonden, ziekenhuizen,...) soms proberen 2 zuilen (rood en blauw)in bepaalde sectoren (scholen, ziekenhuizen, Vub?,..) het overwicht te halen of . De katholieken hebben in hun zuil dan weer te maken met onderlinge 'standen'twisten. Wie echt carriere wil maken in de openbare sector stelt zich best loyaal op t.o.v. zijn 'zuil'. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus ik blijf bij mijn standpunt: hopeloos verouderd. Want op deze manier komen de mensen met de juiste connectie eerder op de plaats waar mensen met de juiste qualificaties thuishoren. Politiek getrek hoort echt niet thuis in sommige branches vind ik. Wel vrees ik dat de boel zo vergroeid is, dat het nooit zonder zal bestaan. |
VUB-paarse lijsten
Citaat:
Jongeren en zonen/dochters van SP, VLD en Groene signatuur maakten op de VUB de afspraken en de strategie om in hun gemeente met een Paarse lijst naar de gemeenteverkiezingen te gaan. Concreet lieten kandidaten van een paarse lijst daar in 2000 geen twijfel over bestaan. |
Vette poison ge hebt natuurlijk gelijk. Maar in de privé is dat ook dikwijls zo hé.
De mensen met de juiste connecties komen op een plaats ook als er iemand met beter qualificaties zou thuis horen. Waarom, wel die met beter connecties geeft het "juiste" signaal naar buiten toe, wat dat signaal ook moge zijn. |
Citaat:
En als ze morgen liever in 'Den Schelen Walvis' een strategie uittekenen voor de verkiezingen, zie ik nog het probleem niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be