![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Onder het mom van veiligheid kent de overheid zichzelf ongekende rechten toe – en haa
Citaat:
http://www.trouw.nl/opinie/podium/article1354673.ece |
We hebben hier ook wel eens een koppel op camera gehad bezig met bepaalde activiteiten...
De guard sprak ze nochtans vanop afstand aan, (Ja die camera`s zijn wa geavanceerder als wat er bij den supermarkt omhoog hangt... ) Kom de beelden de dag ernaa maar vernietigd voor ze op Youtube stonden... |
Citaat:
Lees het bericht over de Engelse camera's. |
![]() |
Citaat:
Laat ons veronderstellen dat U en Uw vriend naakt "Twister" aan't spelen zijn in Uw woonkamer. Da's wat ik zou zeggen, in private omgeving. Zelfs met de ramen en gordijnen open is het niet de zaak van enige voorbijganger om commentaar te hebben op uw spel. Zelfs geen minderjarige puritanist. Niemand heeft volgens mij het recht om te beslissen wat er tussen "uw 4 muren" gebeurd. (helaas is dit ook geen 100% rechtszeker) Doe dit spelletje naakt twisteren "open en bloot" op publiek domein. Is dat publiek domein nu de openbare weg, de bibliotheek, het parkje achter de beek of het politiekantoor... en dan ben je fout bezig. |
Citaat:
Of als die camera's idioten, achterlijken of "wettelijk bevoordeelden" zoals minderjarigen, allochtonen of politici filmen in een daad van onwettelijke actie, dan zijn ze even nuttig als een 3de tepel. |
Citaat:
|
Online Zelfverdediging in 5 Clicks
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het omzetten van videobeelden naar vectoriele datagegevens op kaart en databanken vb. Ik heb software tests gezien waardoor men in staat is het pad van een 1000 personen in kaart te brengen, louter via videobeelden. Dit tot 2 maand ver. Dus als je uw neus uit uw voordeur steekt tot in de auto naar alle winkels die je gaat enz... Zeer handige informatie voor experts in gedragsanalyse, en commerciële bedrijven. En denk niet, "ik heb niets te verbergen" dat je niet geïntimeerd kunt worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zijn niet de beelden op zich, maar het is een combinatie van alle privacy beperkende maatregelen.
Als je alle gegevens samenbrengt, wordt dit wel een probleem. Zeker nu de nieuwe wet voor bijzondere opsporingstechnieken is goedgekeurd. |
Citaat:
|
Citaat:
Er is een wezenlijk verschil tussen data opslaan in de private sfeer die gekoppeld is aan een specifiek individu (IP-adres) en openbare data die gekoppeld is aan een locatie.. Concreet : Google kan bepalen ; -welke mijn politieke voorkeur is -welke mijn sexuele voorkeur is -welke sites ik bezoek en hoelang ik er blijf -wie ik ben enz... De staat kan bepalen via een openbare camera : -wie ergens was op een bepaalde tijd na een grondige idenditeitsbepaling aan de hand van andere factoren.. Een gigantisch verschil... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be