Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Hoelang blijven wij dat slikken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165824)

eLife 9 januari 2012 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blazzing Duck (Bericht 5918940)
Als ze mij slaag geven ga ik niet eerst om een paspoort vragen, ik slaag gewoon terug.

Ik ook. Maar ik zou eerder eerst zo'n situatie proberen te vermijden. Zou het mij niet lukken zou ik proberen te vermijden dat ze me sloegen. Zou het me niet lukken zou ik inderdaad ook terug slaan.

eLife 9 januari 2012 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blazzing Duck (Bericht 5918945)
:lol::lol:

En BDW, koppel van het jaar.

:-)

Boduo 9 januari 2012 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boppa47 (Bericht 5913486)
In carrefour schoten vroegen 2 marokanen uitleg aan een verkoper maar toen die zij dat hij nog met een klant bezig was, en ze moesten aanschuiven aan de balie, kreeg hij meteen een slag in het gezicht, resultaat een gekloven lip een hersenschudding en weken werkonbekwaam het is goed dat er opnamen zijn van het gebeurde maar de overheid zal er weeral niets mee aanvangen, men heeft gewoon schrik van dat tuig, hoelang blijven wij toekijken en reageren niet.

Een betoging organiseren (op een zaterdag of zondag) ?
:?

Nestor Burma 9 januari 2012 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5913666)
Dit is wat jullie met jullie joden hebben gedaan, en wat jullie nu met de zwarten en moslims gaan uithalen...

En als negers mekaar uitmoorden, mogen diezelfde blanken "blauwhelmen" sturen. :roll:

Savatage 9 januari 2012 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Vlaemschen Leeuw (Bericht 5913613)
Een beetje meer respectvol naar onze allochtone medeburgers beste mensen, ze zijn trouwens enkel hier om mee te werken voor onze pensioenen....

:rofl:

Savatage 9 januari 2012 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma (Bericht 5919792)
En als negers mekaar uitmoorden, mogen diezelfde blanken "blauwhelmen" sturen. :roll:

Wel als ze er gekolonialiseerd hebben, ja.

artisjok 9 januari 2012 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blazzing Duck (Bericht 5918940)
Als ze mij slaag geven ga ik niet eerst om een paspoort vragen, ik slaag gewoon terug.

Dat lijkt nochtans het enige te zijn, dat velen hier interesseert.
Kwestie van te weten hoe ze moeten oordelen.

den dinges 9 januari 2012 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eLife (Bericht 5918906)
Hoe beter, want als je geen moderator bent, kun je ook niet weten wie wel een moderator is en wie niet.

Wat hebben moderatoren te maken met brutale en gewelddadige Marrokkanen ? Want DAAR gaat de draad over.
Ik zeg, we moeten terug lijfstraffen invoeren voor deze soort schurken. Zij slagen mensen af , zomaar, zonder enige geldige reden ? Wel, dat zij ook slaag krijgen...Stok, of beter zweepslagen op hun blote kont, in het openbaar , op de marktplaats.
Wat denk je over dit fantastisch wetsvoorstel ?:-D

Boduo 9 januari 2012 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5920689)
Wat hebben moderatoren te maken met brutale en gewelddadige Marrokkanen ? Want DAAR gaat de draad over.
Ik zeg, we moeten terug lijfstraffen invoeren voor deze soort schurken. Zij slagen mensen af , zomaar, zonder enige geldige reden ? Wel, dat zij ook slaag krijgen...Stok, of beter zweepslagen op hun blote kont, in het openbaar , op de marktplaats.

Zou het niet beter zijn om ze te verbannen uit ons land ?

eLife 10 januari 2012 01:41

Citaat:

Degeneratieve voorstel.
Er zijn 3 soorten voorstellen:
1) Progressief [>]
2) Conservatief [=]
3) Degeneratief [<]

eLife 10 januari 2012 01:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 5920715)
Zou het niet beter zijn om ze te verbannen uit ons land ?

Conservatieve voorstel.
Ik ben 't ermee eens, als het over de criminelen gaat.

Eberhard Leclerc 10 januari 2012 02:21

Citaat:

Helemaal niet.

Dus lees de topictitel even aub.

De draad gaat over angstige & impotente eigenvolkers.

Niet eens in staat om de simpelste criminaliteit aan te pakken. 'Ze' staan erbij en kijken ernaar.

(Laat staan dat als er 'gecompliceerdere' criminaliteit zou worden gepleegd)

Baka 10 januari 2012 02:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eLife (Bericht 5920856)
Conservatieve voorstel.
Ik ben 't ermee eens, als het over de criminelen gaat.

Zo lossen zij dat op

http://www.dumpert.nl/mediabase/1927...battles_2.html

eLife 10 januari 2012 03:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Baka (Bericht 5920882)

Ik ben noch een dier, noch een plant.
Om naar oplossing van problemen te zoeken, gebruik ik, net als vele anderen, al sinds mijn geboorte een orgaan*, die zich in mijn hoofd bevindt.

-----
* ook wel menselijke brein genoemd.

artisjok 10 januari 2012 07:06

Citaat:

Gaat het alweer over Marokkanen.
Ik dacht dat het hier gaat over het niet voldoende adequaat optreden tegen geweldplegers.
Maar het is dus de zoveelste haat-draad.
Moet dit topic dan niet naar I&I? Dat is toch de beerput van het forum.

Bollywood 10 januari 2012 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5920932)
Gaat het alweer over Marokkanen.Ik dacht dat het hier gaat over het niet voldoende adequaat optreden tegen geweldplegers.
Maar het is dus de zoveelste haat-draad.
Moet dit topic dan niet naar I&I? Dat is toch de beerput van het forum.

Ligt misschien aan de marokanen????

artisjok 10 januari 2012 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood (Bericht 5921284)
Ligt misschien aan de marokanen????

Ligt het aan DE Marokkanen dat sommigen onder hen bij een geweldpleging niet voldoende adequaat worden aangepakt????
Ligt het aan DE Marokkanen dat hier keer op keer haat-draden worden opgestart????

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be