![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kwestie van te weten hoe ze moeten oordelen. |
Citaat:
Ik zeg, we moeten terug lijfstraffen invoeren voor deze soort schurken. Zij slagen mensen af , zomaar, zonder enige geldige reden ? Wel, dat zij ook slaag krijgen...Stok, of beter zweepslagen op hun blote kont, in het openbaar , op de marktplaats. Wat denk je over dit fantastisch wetsvoorstel ?:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn 3 soorten voorstellen: 1) Progressief [>] 2) Conservatief [=] 3) Degeneratief [<] |
Citaat:
Ik ben 't ermee eens, als het over de criminelen gaat. |
Citaat:
Dus lees de topictitel even aub. De draad gaat over angstige & impotente eigenvolkers. Niet eens in staat om de simpelste criminaliteit aan te pakken. 'Ze' staan erbij en kijken ernaar. (Laat staan dat als er 'gecompliceerdere' criminaliteit zou worden gepleegd) |
Citaat:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1927...battles_2.html |
Citaat:
Om naar oplossing van problemen te zoeken, gebruik ik, net als vele anderen, al sinds mijn geboorte een orgaan*, die zich in mijn hoofd bevindt. ----- * ook wel menselijke brein genoemd. |
Citaat:
Ik dacht dat het hier gaat over het niet voldoende adequaat optreden tegen geweldplegers. Maar het is dus de zoveelste haat-draad. Moet dit topic dan niet naar I&I? Dat is toch de beerput van het forum. |
Citaat:
|
Citaat:
Ligt het aan DE Marokkanen dat hier keer op keer haat-draden worden opgestart???? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be