![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() In carrefour schoten vroegen 2 marokanen uitleg aan een verkoper maar toen die zij dat hij nog met een klant bezig was, en ze moesten aanschuiven aan de balie, kreeg hij meteen een slag in het gezicht, resultaat een gekloven lip een hersenschudding en weken werkonbekwaam het is goed dat er opnamen zijn van het gebeurde maar de overheid zal er weeral niets mee aanvangen, men heeft gewoon schrik van dat tuig, hoelang blijven wij toekijken en reageren niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS. Zinsbouw haast onbegrijpelijk..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() http://www.zwoje-scrolls.com/shoah/belsen1.jpg
Vergassen...dat is toch hoe jullie dit soort problemen oplossen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Een beetje meer respectvol naar onze allochtone medeburgers beste mensen, ze zijn trouwens enkel hier om mee te werken voor onze pensioenen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk echter ook eens naar de bloeddorstigheid van de zwarten, en zelfs de minder-zwarten, zoals dit koppel brutale Marrokkanen. Afrika is een slachtveld, waar de zwarte de zwarte opjaagt, en massacreert, dat het een lieve lust is. Onze ex-kolonie Congo is een rampgebied, waar gewapende bendes heelder dorpen uitroeien, verkrachten tegen de sterren op, mensen in stukken hakken met machete's, en waar zelfs aan kannibalisme gedaan word... In het midden oosten en de rest der arabische wereld slacht men elkaar met wreedaardige woestheid af, ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet... En jij komt zagen over onze vermeende bloeddorstigheid ? Veel te goed, d�*t zijn wij, ja ! En het is tijd dat daar een einde aan komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ![]() Dit is wat jullie met jullie joden hebben gedaan, en wat jullie nu met de zwarten en moslims gaan uithalen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo ja hebt u daar dan een linkje voor mij, kan ik mij eens gaan verdiepen?. Dank u. Jeff Laatst gewijzigd door Pinda : 7 januari 2012 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Ik stel voor dat we opnieuw een 1/10 concert organiseren tegen zinloos geweld met Clouseau, Stein Meuris enz.Maar, owee, mijn verontschuldigingen, het slachtoffer is hier een blanke autochtoon, daar moeten we helemaal niks voor organiseren , zoals in luik onlangs, meeste slachtoffers zijn daar ook blanke autochtonen. Oh ja, ik was het vergeten, we dramatiseren en organiseren concerten alleen als het slachtoffer een allochtoon is en als de dader een allochtoon is dan is hij nog altijd een slachtoffer van de blanke autochtoon en zijn z'n daden gelijk vergeven en spreken we er niet meer over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 7 januari 2012 om 15:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou je de politie niet hierop moeten aanspreken? Wij betalen toch allemaal belasting om beschermd te worden tegen tuig? Ik begrijp dat de Brusselse politie sommigen wijken niet meer betreedt, dat is juist wat je moet doen als je groepen tegen elkaar uitspeelt. Inplaats van misdrijven op te lossen is de politie vooral bezig de etniciteit van daders te broadcasten. Maar kijk mij, aan jullie type uitleggen dat nazi's verkeerd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() http://historiek.net/woii/excuus-voo...ervolging-5645 Roep om excuses voor Holocaust Dit soort ontwikkelingen geven mij het idee dat men in Nederland niet principieel tegen de Holocaust was, want de Staat en de burgers gaven uitgebreid steun aan de bezetter. Na de oorlog kregen sommigen daarvoor helemaal geen straf. Al voor de oorlog wist men wat de joden te wachten stond. Van alle West-Europese landen heeft humaan Nederland de hoogste score: 90% van de Nederlandse joden overleelfde de oorlog niet. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 7 januari 2012 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is hier één "Boppa47" die vrij opgewonden over een incident schrijft. Filosoof antwoordt dat er strenger tegen dergelijke mannen hoort opgetreden te worden. En dan kom jij plots met je uitroeiïngskampen tevoorschijn. Denk je niet dat dit er een "beetje" over is?
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
neen, hoezo? ![]() Ijzerbedevaart: Vlaamse neo-nazi's? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 7 januari 2012 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Beetje respect voor filosoof hé,anders krijg je morgen de polies over de drempel,omdat je die sukkel zijn hoogheidswaanzin ontnam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |