![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- De N-VA haar principes verloochend. - De N-VA haar kiezers bedriegt. |
Citaat:
"Bart De Wever heeft gezegd dat we pas nadat het volledige federale regeerakkoord rond is, we een evaluatie zullen maken en beslissen of we al dan niet uit de Vlaamse regering stappen omdat onze coalitiepartners in de Vlaamse regering op federaal niveau afspraken maakten die haaks staan op het Vlaams regeerakkoord. " Dus nu moeten ze consequent zijn. De NVA schreeuwt het van de daken dat het Federale regeerakkoord niet deugt. Dat ze de Vlaamse regering dan verlaat. Of moet die zogenaamde 'evaluatie' nog komen? Volgens mij blijven ze rustig zitten omdat ze daar lekker aan de vleespotten zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't is maar een kleine tip, maar ja, een haan is dan ook geen kip. |
Citaat:
Vergelijk: omdat de VLD niet meer in de Vlaamse regering zit, zouden ze sito presto uit alle gemeentebesturen in Vlaanderen moeten stappen. 't Een is 't een, en 't ander is 't ander. |
Citaat:
als ge aanvoelt dat de partij op wie ge gestemd hebt, u een sjot onder uw kont gegeven heeft, dan moet ge goed zot zijn om er weer op te stemmen. Ik heb op de nva gestemd, en voel geen pijn aan mijn kont. Integendeel, 't is precies of ik balsem en massage voel .... heerlijk !! Di Rupo moest het eens weten ! |
Citaat:
|
Citaat:
Ge moet een succesvol voetballer, die een miljoen € per maand binnenrijft, niet verwijten dat hij zijn veters van zijn "shoes" (zo heet dat tegenwoordig) slecht knoopt. |
Citaat:
Misschien het feit dat de volgende politieke partijen dit niet op hun programma hebben staan: nva, ps, cd&v, mr, vb, vld, spa, cdh, fdf ? Oeps ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je doet het weer. Je vertelt hier halve waarheden, mijn beste. Peumans zei nog meer. BRON |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nu let wel, voor mij is dit geen wonder. En waarom? Wel ,omdat de NVA net als de andere partijen postjespakkers zijn. Maw: money, money, money + de vleespotten van de macht. http://www.youtube.com/watch?v=WCkOmcIl79s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be