![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nu is de uitgelezen kans om een betoging te organiseren om de koning te doen bibberen zoals die nog nooit gebibberd heeft.
De publieke opinie is er rijp voor in deze barre tijden van besparingen. Het is tijd dat we deze mensen ontslaan uit hun functie. Ze brengen ons niets bij en zijn zeker hun geld niet waard. Dat zijn flinke besparingen waar wat gedaan mee kan worden. 30.000.000 inclusief verdoken kosten betalen we voor het koningshuis. (als we alles al weten) Ironisch genoeg is het ook een punt waar we als Belgen verenigd achter kunnen staan. Ikzelf ben niet zo organisatorisch aangelegd, maar met onze gezamelijke rekenkracht van breinen moet het mogelijk zijn om met een plan af te komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de tweede keer op korte tijd dat u tot iets oproept waar ik me wel kan in vinden. Maar je zal zelf geen initiatief nemen. Bijgevolg heb ik weinig vertrouwen in uw oproepen. Het spijt me. Anoniem oproepjes lanceren op een forum is voor mij niet voldoende.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Woord bij daad voegen gvd.
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ze gaan weer eens een betoging opzetten LOL
Hier zijn we weer eens vertrokken voor enkele bladzijden discussie tussen flaminganten over de zin en onzin van betogen, of waartegen ze willen gaan betogen waarop de intellectuele flamingant uiteindelijk zal besluiten dat we zullen wachten tot de volgende verkiezingen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zal weinig impact hebben. Dus vraag ik om hulp hier. Is dat een schande? Wellicht zijn hier mensen die daar meer verstand van hebben en van aanpak weten. Ik ben bloedserieus en zal aanwezig zijn. Laat ons een voorbeeld zijn voor heel Europa die zich ontdoet van zijn monarchie. Wij zijn die mensen niets verschuldigd. Weg ermee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zal ik nogmaals zeggen dat een oproep lanceren op een forum als dit, per definitie betekent dat er van uw betoging niets zal komen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel over een rationele bedenking dat we die mensen uit hun functie kunnen ontslaan wegens onmisbaar. Een goede besparing, we moeten al zoveel inleveren... Als jij intellectueel eerlijk zou zijn, zou je er achter staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé zeg, met dees weer...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och,
Het enige dat dit teweeg zou brengen is meer kosten voor de bescherming van het koningshuis. Zoals nu de kosten van de bescherming van presidenten de pan uit swingen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En die werkt ervoor.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 9 januari 2012 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Obama is één van de beste fundraisers aller tijden. Hij klopt meer geld uit de zakken van de privé dan ons volledig Koningshuis. Dan moet je ook nog rekenen houden met alle kosten voor de bescherming van de president. Als Obama zo populair zou zijn als ons Koningshuis dan zou hier serieus op kunnen bespaard worden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Er is nog geen man op straat gekomen, enkel een persbericht verschenen en hij tast al in de buidel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals vorig jaar. Much-ado-about-nothing en weinig nieuwswaarde.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als iemand dit deftig organiseert wil ik wel overwegen mee te lopen
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een betoging tegen de koning zal hoe dan ook altijd gepercipieerd worden als een separatistische betoging. Terwijl je in theorie ook voor België én tegen de verspilzucht van het koningshuis kunt zijn. De boodschap zal bijgevolg meteen voor een deel verloren gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom kan je je aansluiten. Bijvoorbeeld bij de nva. Gewoon lid worden, kost je verder geen moeite en is helemaal niet duur. Je kan je ook aansluiten bij andere Vlaamsgezinde organisaties die al wat meer doen. Aansluiten door een (beperkt) bedragje te storten als steun, of door werkelijk mee te doen. Keuze te over. TAK, Vlaanderen Vlagt, Vlaamse Volksbeweging ... Een paar stickers of een vlag kopen bij http://www.vlaanderenkleurt.org/ .... zoveel mogelijkheden. dank u
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Ach, het is altijd precies óf het status quo behouden, óf radicaal afschaffen. Als men nu eens zou beginnen met een herstructurering, en zien of men net zoals in Engeland het koningshuis winstgevend zou kunnen maken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() No thx. Weg met die inteelt.
|
|
![]() |
![]() |