Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   gemeenteraadslid betrokken bij dodelijke vechtpartij (https://forum.politics.be/showthread.php?t=174564)

Het Oosten 1 augustus 2012 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6254019)
Je komt er niet meer onderuit, syske! De O-VLD is beklad met moord of minstens medeplichtigheid aan moord! Dat staat vast8 Wat een verwerpelijke partij! Ik hoor zelfs geen afkeurend woord uit die geschandaliseerde O-VLD-hoek! Zo kennen we ze!

Ik geef de voorkeur eerst kennis de hebben van de feiten om de ware toedracht te kennen.

Gij van uw kant, knoopt iemand op en daarna gaat ge u afvragen of de persoon in kwestie schuldig is.

born2bewild 1 augustus 2012 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6254038)
Ik geef de voorkeur eerst kennis de hebben van de feiten om de ware toedracht te kennen.

Gij van uw kant, knoopt iemand op en daarna gaat ge u afvragen of de persoon in kwestie schuldig is.

Zeveraar

Distel 1 augustus 2012 19:21

Het Oosten die zich interesseert in de feiten. :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Bokkenreyder 1 augustus 2012 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6254038)

Ja, dat hebben gezien in de zaak-PVDD en JC. De eerste is nooit officieel beschuldigd, wel afgemaakt in de pers, de tweede blijf jij beschuldigen van zaken waarvoor hij zelfs in beroep is vrijgesproken! Jij hebt hier hemel en aarde bewogen om die mensen aan de schandpaal te nagelen, zonder enig bewijs, zelfs van dingen waar ze door de rechter van buiten verdenking gesteld zijn;
Moord is gans wat anders! En de O-VLD'er Van Marcke was er minstens als medeplichtige bij betrokken. Hoe smeerlap kun je zijn om iemand in stervensnood mee te helpen dumpen!
Ik heb dus van jou en je blauwe bende hier zeker geen lessen te krijgen!
Jij bent de triestigheid in persoon. Zieliger schorremorrie bestaat niet!

Another Jack 1 augustus 2012 19:30

Alleen op politics.be krijgt dit verhaal een politieke dimensie...

Hihi zou de kleine zeggen.

Xenophon 1 augustus 2012 19:32

Ik had van die Bart klop nog nooit gehoord.

born2bewild 1 augustus 2012 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6254071)

Hij zal gedacht hebben tijd om eens iets van mij te laten horen

fonne 1 augustus 2012 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6253788)
:lol: een echt grieks drama ! vergeten we hier niet te snel dat de betrokken o-vld'er volgens de pers gewoon een getuige is ? Moet men hem in de doos stoppen omdat hij getuige is van iets ?

Of is het verschil tussen een getuige en een dader of mededader niet duidelijk ?

Volgens een bepaald soortement pers toch. De ware toedracht is nochtans duidelijk: twee mannen slaan een derde dood, proberen die samen te verbergen en vluchten alletwee weg zonder iemand te verwittigen. Ongeacht wie er dan de dodelijke slag heeft toegediend, ze hebben beide een moord op hun geweten, zo simpel is dat.

Another Jack 1 augustus 2012 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6254071)

De vuile was van de VB is voor mij persoonlijk niet meer politiek relevant.
Het is natrappen op iemand die al op de grond ligt.

Oei, nu had ik toch wel Rob klop gelezen, zeker...
Hoe zou dat komen?:lol:

Xenophon 1 augustus 2012 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 6254075)
Hij zal gedacht hebben tijd om eens iets van mij te laten horen

Laat ons hopen dat zijn slachtoffer geen homo is, anders ziet het er niet goed uit voor Bart Klop.

Bokkenreyder 1 augustus 2012 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6254077)
Volgens een bepaald soortement pers toch. De ware toedracht is nochtans duidelijk: twee mannen slaan een derde dood, proberen die samen te verbergen en vluchten alletwee weg zonder iemand te verwittigen. Ongeacht wie er dan de dodelijke slag heeft toegediend, ze hebben beide een moord op hun geweten, zo simpel is dat.

Inderdaad! 8-)

Maar, o ramp, nu is het partijtje (O-VLD) er door bevlekt!
Gedaan met de heiligen te spelen en de Vlaams-nationalisten met alle zonden van Israël te beladen.
Ik vind het straf dat de top van de partij niets laat horen. Zij keuren dat blijkbaar allemaal goed.
Sommigen van dat partijtje kennende verschiet ik daar helemaal niet van. 8-)

Xenophon 1 augustus 2012 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6254078)
De vuile was van de VB is voor mij persoonlijk niet meer politiek relevant.
Het is natrappen op iemand die al op de grond ligt.

Ok, dan hebben we het over de OVLD en haar geweldenaars.

born2bewild 1 augustus 2012 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6254080)
Laat ons hopen dat zijn slachtoffer geen homo is, anders ziet het er niet goed uit voor Bart Klop.

homo was

Het Oosten 1 augustus 2012 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6254056)
Ja, dat hebben gezien in de zaak-PVDD en JC. De eerste is nooit officieel beschuldigd, wel afgemaakt in de pers, de tweede blijf jij beschuldigen van zaken waarvoor hij zelfs in beroep is vrijgesproken! Jij hebt hier hemel en aarde bewogen om die mensen aan de schandpaal te nagelen, zonder enig bewijs, zelfs van dingen waar ze door de rechter van buiten verdenking gesteld zijn;
Moord is gans wat anders! En de O-VLD'er Van Marcke was er minstens als medeplichtige bij betrokken. Hoe smeerlap kun je zijn om iemand in stervensnood mee te helpen dumpen!
Ik heb dus van jou en je blauwe bende hier zeker geen lessen te krijgen!
Jij bent de triestigheid in persoon. Zieliger schorremorrie bestaat niet!

Jurgen Ceder was in zijn studententijd in het NSV ruige vechtersbaas. En het slachtoffer gaat dit heus niet uit zijn duim zuigen. En dan spreek ook nog niet over Ceders' verwerpelijke ideeën die hij onhandig probeert te verbergen. Als kabouter Pinnemuts Peumans er niets moet van hebben, dan is het al heel erg gesteld.

Xenophon 1 augustus 2012 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 6254085)
homo was

Inderdaad ja, de straatschuimers van de OVLD hebben hem zo toegetakeld dat de man dood is.

born2bewild 1 augustus 2012 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6254087)
Jurgen Ceder was in zijn studententijd in het NSV ruige vechtersbaas. En het slachtoffer gaat dit heus niet uit zijn duim zuigen. En dan spreek ook nog niet over Ceders' verwerpelijke ideeën die hij onhandig probeert te verbergen. Als kabouter Pinnemuts Peumans er niets moet van hebben, dan is het al heel erg gesteld.

Voor een of andere reden vernemen we van het zogezegde slachtoffer zelf niets

Raar

Diegenen die nu graag in de morgen komen zijn nobele onbekenden die plots als paddestoelen uit de grond schieten...15 minutes of Fame ...

Toen het erop aankwam (of niet ) waren ze in geen velden te bekennen

Bokkenreyder 1 augustus 2012 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6254080)

Laat ons er Bart Boks van maken: dat klinkt vlotter! 8-)

Bokkenreyder 1 augustus 2012 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 6254091)
Voor een of andere reden vernemen we van het zogezegde slachtoffer zelf niets

Raar

Diegenen die nu graag in de morgen komen zijn nobele onbekenden die plots als paddestoelen uit de grond schieten...15 minutes of Fame ...

Toen het erop aankwam (of niet ) waren ze in geen velden te bekennen

Is bij Bart Boks ook niet het geval. Aja , die kan zelfs niets meer zeggen!8-)

Xenophon 1 augustus 2012 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6254093)
Laat ons er Bart Boks van maken: dat klinkt vlotter! 8-)

Bart Boks en de OVLD straatvechters.

fonne 1 augustus 2012 19:44

Citaat:

Jurgen Ceder was in zijn studententijd in het NSV ruige vechtersbaas.

Bewijs graag. Hoe vaak is hij gearresteerd, welke straffen heeft hij uitgezeten.
Citaat:

En het slachtoffer gaat dit heus niet uit zijn duim zuigen.

Heeft het slachtoffer Jurgen dan positief geïdentificeerd? Of waren het allemaal toevallige getuigen, die toevallig ook MLB lid en soms redacteur van de Veto waren, die alles zogezegd gezien hadden? En de helderziende professor natuurlijk niet te vergeten.
Citaat:

En dan spreek ook nog niet over Ceders' verwerpelijke ideeën die hij onhandig probeert te verbergen.

Kunt U daar dan toch even over spreken, welke ideeën dat waren, en waarom die verwerpelijk waren?
Citaat:

Als kabouter Pinnemuts Peumans er niets moet van hebben, dan is het al heel erg gesteld.

Kabouter Pinnemuts heeft het blijkbaar moeilijk zijn MLB verleden af te zweren. Misschien wordt hij wijzer als hij wat ouder wordt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be