Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Bart De Wever versus Prins Laurent. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=182108)

Kameraad Mauser 18 juni 2013 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6681844)
Toon dat dan maar eens aan!

De Wever zuigt heel veel zaken uit zijn duim. En kan zelfs een daadwerkelijk beleid realiseren gebaseerd op pertinente leugens.

War on drugs.

Alles wat GAS boetes aangaat.

ViveLaBelgique 19 juni 2013 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6681844)
Toon dat dan maar eens aan!

Aangezien Bart De Wever met niets op de proppen is gekomen is het bij deze aangetoond dat hij geen info kreeg in zijn 'telefoontjes'.

fonne 19 juni 2013 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6681659)
Weet iemand nu al wat Bart De Wever te horen heeft gekregen over Prins Laurent ?

De Lorre, jongste zoon van Paola, is weer maar eens in opspraak gekomen door een bezoek te brengen aan een zogezegde milieuorganisatie in Israël die zich bezighoudt met het platwalsen van Palestijnse dorpen om er dan bosjes op te planten. Natuurlijk met expliciete goedkeuring van de regering.

Jan van den Berghe 19 juni 2013 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser (Bericht 6682529)
De Wever zuigt heel veel zaken uit zijn duim. En kan zelfs een daadwerkelijk beleid realiseren gebaseerd op pertinente leugens.

War on drugs.

Alles wat GAS boetes aangaat.

Ook nu weer de zoveelste onbewezen stelling.

Schelfie 20 juni 2013 12:31

Wat voor een prutsenquête is me dit hier weer. Je vergelijkt een prins met het intellect van een krop sla gepaard met de wereldvreemdheid en naïviteit van een groene politicus met 1 van de meest succesvolle politicus van de voorbije jaren? En jij vraagt je af wie er gaat winnen?

ViveLaBelgique 20 juni 2013 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6683863)
De Lorre, jongste zoon van Paola, is weer maar eens in opspraak gekomen door een bezoek te brengen aan een zogezegde milieuorganisatie in Israël die zich bezighoudt met het platwalsen van Palestijnse dorpen om er dan bosjes op te planten. Natuurlijk met expliciete goedkeuring van de regering.

Met expliciete toestemming van de Vlaamse regering heeft Kris Peeters ook zo'n boompje gepland voor exact dezelfde organisatie.

Men kan meer leren over de mensen die Prins Laurent in opspraak brengen dan over het feitelijke relaas.

Doch dit terzijde, ik wacht nog steeds op de info die Bart De Wever heeft gekregen in zijn telefoontjes.

ViveLaBelgique 20 juni 2013 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 6684811)
Wat voor een prutsenquête is me dit hier weer. Je vergelijkt een prins met het intellect van een krop sla gepaard met de wereldvreemdheid en naïviteit van een groene politicus met 1 van de meest succesvolle politicus van de voorbije jaren? En jij vraagt je af wie er gaat winnen?

Ik denk dat Prins Laurent gaat winnen. Wat denk jij ?

ViveLaBelgique 20 juni 2013 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6684094)
Ook nu weer de zoveelste onbewezen stelling.

Geef eens het bewijs dat die stellingen onbewezen zijn.

Schelfie 20 juni 2013 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6685143)
Ik denk dat Prins Laurent gaat winnen. Wat denk jij ?

Dat jij dringend van de drugs moet blijven...

Henri1 20 juni 2013 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6506774)
Momenteel is er een populariteitsstrijd waar Bart De Wever zijn geloofwaardigheid ten prooi gooit.

In het VRT-programma De Zevende Dag plaatste N-VA-voorzitter Bart De Wever zondag vraagtekens bij het onderzoek. Bewijzen legde de burgemeester van Antwerpen niet voor, maar volgens hem zou er wel degelijk meer aan de hand zijn. “Ik leef niet op een andere planeet. Ik doe ook telefoontjes en die zeggen mij heel andere dingen”, luidde het.

..

“Ik ( ntvdr Didier Reynders, minister buitenlandse zaken) heb een burgemeester van een zeer grote stad horen zeggen dat hij zeker is en dat het niet genoeg is wat ik doe. Ik heb alle verificaties gedaan, maar ik vraag aan alle burgemeesters van het land om informatie door te sturen naar mij, en niet naar De Zevende Dag of een zondagskrant. Iemand die bewijzen heeft, mag die aan mij bezorgen. Op basis van feiten zal ik mijn verantwoordelijkheid nemen”, zo reageerde Reynders.

Waarom zou Laurent zich moeten meten met een bange separatist, iemand die geen Minister wil worden ?

Schelfie 20 juni 2013 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 6685405)
Waarom zou Laurent zich moeten meten met een bange separatist, iemand die geen Minister wil worden ?

Correctie.

... niet mocht worden, in plaats van niet willen.

Henri1 22 juni 2013 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 6685479)
Correctie.

... niet mocht worden, in plaats van niet willen.

Laurent heeft zijn waardigheid.
De Wever heeft boerenverstand.

quercus 22 juni 2013 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 6687835)

Ik ook. 8O

Schelfie 22 juni 2013 12:21

Citaat:

Laurent heeft 0.0 de botten waardigheid. Iemand die waardig is zou geen 400.000 euro in een jaar verdienen zonder een bal te doen, en dan nog klagen dat hij te weinig krijgt.

De Wever heeft meer (boeren)verstand in zijn kleine teen, dan die hele parasiterende familie bij elkaar...

ViveLaBelgique 22 juni 2013 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 6687872)
Laurent heeft 0.0 de botten waardigheid. Iemand die waardig is zou geen 400.000 euro in een jaar verdienen zonder een bal te doen, en dan nog klagen dat hij te weinig krijgt.

Bart De Wever kost als Vlaams parlementslid 1 miljoen € jaarlijks.

Bron:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=181740
Budget Vlaams parlement verdubbeld in 13 jaar.

Scheefpoeper 22 juni 2013 15:26

Citaat:

Is hij al proper op zichzelf?

ZION 9 juli 2013 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scheefpoeper (Bericht 6688114)
Is hij al proper op zichzelf?

Laurent wel.
De Wever.....twijfelgeval. Met al die berepoten en mamoutsaus.....
Kijk es in zijn schoenen,voor 't zekerste.

ViveLaBelgique 20 juli 2013 09:28

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...iveau/1.736686
Bart De Wever: "Prins Laurent naar Congo sturen"

Jan van den Berghe 20 juli 2013 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6724085)
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...iveau/1.736686
Bart De Wever: "Prins Laurent naar Congo sturen"

En?

Jan van den Berghe 20 juli 2013 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6688094)
Bart De Wever kost als Vlaams parlementslid 1 miljoen € jaarlijks.

BdW kost als parlementslid niet meer dan een ander parlementslid. En daarenboven is hij verkozen. Door het volk. Als het volk BdW niet meer relevant vindt, zal hij niet herkozen worden.

Democratie heet zoiets.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be