![]() |
[quote=brutus]
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=brutus]
Citaat:
|
[quote=Nynorsk]nee, dan stelen ze gewoon de hele wapenkast :-(
Natuurlijk een kast van 500 kg chemisch verankerd in de muur ja ,ja natuurlijk pakken ze die mee op hunne rug zeker. |
[quote=Nynorsk]Ik vraag me af: hoe verdedig je je tegen inbrekers met een vuurwapen als je dat wapen eerst nog uit de kast moet halen? Daar is geen tijd voor. Je moet je wapen in je nachtkastje bewaren als je er iets mee wil zijn... Maar dan gaat kindjelief er natuurlijk eens mee gaan spelen... Of gebruikt tienerzoon het om mee te gaan inbreken bij de buren...
Het gaat hier over veilig opbergen van wapens he niet over het te laten rondsligeren!!! Dan zoek je problemen |
[quote=Nynorsk]Misschien je dochter van twaalf een pistool meegeven als ze om pistolekes gaat.
Nee ik geef mijn dochter alleen een pistool mee als ze naar het frietkot gaat ! Belachelijke uitspraken vragen om belachelijke antwoorden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=brutus]
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=brutus]
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is aan de wapenbezitter zelf te oordelen wat hij
met zijn wapens doet. Ik volg de wet op dit gebied. Op gebied van wettige zelfverdedeging vind ik de belgische wet verre van rechtvaardig. |
Citaat:
|
Citaat:
Jij vindt het zeker rechtvaardig dat een inbreker al je kasten mag leeghalen en dat jij niets mag doen om hem tegen te houden zolang hij jou niet aanvalt? |
Citaat:
en je eigen leven ? Dit wilt niet zeggen als de getuige van jehova aan je deur hangen dat je het recht hebt om te schieten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be