![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() waarom is criminaliteit, zo erg en gevaarlijk?
Zijn jullie doetjes, willen julli een samenleving van doetjes, sentimentelen en zwaken. Geweld is binnen de samenleving nodig om immuun te blijven aan extern geweld. Het is de vrijheid van iedereen om een crimineel te worden, hij zal van vrijheid berooft worden maar niet van zijn integritit en rechten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Wel waarom zorgen ze er ook niet voor dat je een wettelijke verdediging het tov eigen zaken? Je mag dan zelf die inbrekers neerschieten, tja dat is het risico van hun vak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() neen, we betalen genoeg belastingen.
om elkar nog overhoop te schieten. niemand kan dat betalen. Als er echt boeven zijn die schieten moeten ze door de flikken geneutraliseerd worden, zoals Benallal of Fourniret. Het is niet aan het volk om de wapens te nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ligt het aan mij maar in de openingspost vraagt Koriander of we alleen maar doetjes, zwakken en sentimentelen zijn.
als er dan iemand zegt : okee laat ons geen doetje of sentimentele zwakke zijn en een inbreker doodschieten dan is het ook niet goed voor Koriander ? Terwijl het neerschieten van een inbreker er voor zou zorgen dat we juist geen doetjes meer zouden zijn .. Wat wil je nu eigenlijk Koriander ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik zeg gewoon dat de meeste inbrekers geen vuurwapens hebben, omdat ze te arm zijn en omdat die wapens niet in vrije omloop zijn.
Dus moeten we elkaar niet overhoop schieten omdat ons systeem dat niet kan betalen. Mensen die vaak bezoek krijgen van inbrekers, gebruiken vuurwapens om hen te doen vluchten, alleen psychopaten schieten godverdomme. ZIJN JULLIE CHRISTENEN. HEBBEN JULLIE GEEN MORAAL. NAAR DE HEL GAAN VOOR EEN PAAR HONDERD EUROS. ZOT GIJ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Seven sixteenths of one inch:
![]() http://maddox.xmission.com/
goddamn my navel itches Laatst gewijzigd door doggy : 18 augustus 2004 om 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() Wie loopt het grootste risico het slachtoffer of de inbreker? En als de meeste zo arm zijn hoe komt dat ze meestal toch kunnen krijgen wat ze willen? Denk je nu echt dat ze geen wapens hebben? Als je al eens overvalen geweest bent en ze in je slaapkamer staan om vriendelijk te vragen naar de sleutels van je wagen zou je anders spreken denk ik. Ze moeten het nooit proberen bij mij. En het gaat niet om een paar honderd euro's....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Hel ??
zijn we nu al niet in de hel ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Mischien ne gratis vuurwapencheque van Steve Stevaert ?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() hahaha
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof , ik zet nog net niet de deur open voor inbrekers. Maar ze zijn welkom hier.
Hetzelfde voor zakkenrollers en carjackers, ze nemen maar. Maar ze moeten wel tegen de weerbots kunnen. In het meest vriendelijke geval bel ik na de ambulance ook de politie. In het slechtste geval koop ik van hun -door mij afgepakt-geld een extra diepvries. Korianderke. Er is een reden waarom er niet meer doden vallen onder de misdadigers. Wetsvrezende mensen nemen het recht niet in eigen handen.En de meeste mensen/Vlamingen zijn wetsvrezend. Ik heb een iets ander gedacht. Alles mag, zolang je niet betrapt word. Politici volgen mij daarin.Corrupt tot ze betrapt worden, dan de vermoorde onschuld.
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() misschien leef jij in de hel, misschien is je uitkering niet hoog genoeg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() misschien moet je elke nacht met een heks slapen.
ikke nie. dus jou hel is mijn paradijs, i am rich, bitch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Het grote probleem met vuurwapens is dat in veel gevallen de eigenaar er zelf mee wordt afgeknald. Of het wapen wordt ongemerkt gestolen (al gebeurd in de familie van mijn vrouw) en ergens anders gebruikt of verkocht, heb dat maar op uw geweten...
Bovendien is het in 99% van de gevallen al genoeg dat een inbreker hoort dat jij wakker bent en ev weet dat er iemand is om hem op de vlucht te doen slaan. Iemand die echt bereid is om geweld te plegen gaat niet stiekem inbreken, die komt je overvallen en slaat je zonder nadenken het ziekenhuis in of erger. En Koriander, ik vraag me af wat je motiveert om te beweren dat criminaliteit goed is voor de maatschappij. Krapuul zal er altijd zijn, maar het zal ook altijd verkeerd zijn. Aan de zijlijn staan en anderen doetjes noemen is gemakkelijk, ik hoop dat je nooit zelf slachtoffer wordt van geweld. Er is bij ons 2 keer ingebroken en ook al waren we niet thuis, het duurt nog lang voor je weer rustig slaapt hoor.
![]() |
#17 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik ben al slachtoffer geweest van geweld. en ber er blij om, ik zou niet graag op mijn veertigste voor de eerste keer met geweld geconfronteerd worden en er een trauma van oplopen. Daarom spreek ik over immuniteit, een beetje geweld hier en daar is gezond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() recht naar het quote archief!
![]()
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Koriander !!!
Je dorp heeft gebeld. Ze willen hun idioot terug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() Immuun voor geweld... Als je dat voor jezelf al bent, ben je dat nog meer voor anderen. Ben je zelf aggressief misschien?
Geweld is een uiting van angst en veroorzaakt angst, waardoor er weer geweld bijkomt... Het is niet voor niks dat een kind dat vaak met geweld te maken krijgt, ook zelf gemakkelijk losse handjes krijgt.