![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Er staat iets in de aard van, punt nr 1, Vlaanderen onafhankelijk =/= Belgie redden. |
Citaat:
Je moet dat in het buitenland eens proberen uitleggen. |
Citaat:
|
Citaat:
We hebben het tenslotte over Belgische politici, aartsleugenaars zoals men ze nergens anders kent. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus ja, alle partijen kunnen bekritiseerd worden, maar PVDA toch het minst. |
Citaat:
. |
Citaat:
dan zit je er boenk op. . |
Jambon zal wel een of andere stunt uit halen waardoor hij zichzelf weer in de schietbarak zet, geen wanhoop.
Op dit soort berichten reageer ik niet, oude koeien + relevantie voor het heden ? |
Nog vergeten te melden:
ik verheug me dat de Franstalige pers blijft opkloppen dat de Vlamingen bijna onmogelijk is om een meerderheid zonder flaminganten op poten te zetten. . |
Citaat:
Waarom zijn die jongens van de NVA zo beschaamd om hun extreem-rechts verleden (en wellicht heden)? Zo van u liggen afspartelen en uw eigen aard voortdurend ontkennen heeft iets infantiels. Denken Jambon en co nu echt dat ze minder kiezers zullen binnenrijven wanneer ze de waarheid zeggen over hun nazi-sympathieën? Ik denk het niet. Maar zo star feiten negeren maakt van deze regering een club kinderen. Waar zijn de staatsmannen van weleer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pstttt. Dat prutspartijke PvDA heeft nooit genoeg stemmen gehaald om enig e beslissingsmacht te verwerven. Roepen vanaf de zijlijn is te gemakkelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Die Jambon zou het best zelf aftrappen i.p.v. te wachten dat zijn geloofwaardigheid tot nihil wordt herleid en hij gewoon gedropt wordt uit de regering. Wie vertrouwt die vent nog? |
Citaat:
|
Die 504 geiten zijn weer bezig :roll:
(dubbel, dus) |
Citaat:
Maar 't valt inderdaad op dat de oppositie tegenwoordig niet al te veel inhoudelijks meer te vertellen heeft, maar blijkbaar moet teruggaan naar het al of niet verre verleden..... :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be