![]() |
Citaat:
Goed gevonden. |
Citaat:
Mij maak je niet wijs dat een arbeider die van scratch is begonnen en alleen instond voor een gezin een vermogen van €750.000 kan bijeen sparen... |
Citaat:
De overige maanden werken ze 15 uren per week. Loon is NOOIT "gratis"... problemen ? Die kruiden ons leven. |
Citaat:
4 van de 17 extreem rijken (meer dan 1.000.000.000 €) woont in West-Vlaanderen. Demonen: d�*�*r moet je zijn ! |
Citaat:
De generatie van voor mij heeft relatief goedkoop zijn huis kunnen kopen, en duur hun vastgoed van de hand kunnen doen. |
Citaat:
Mijn pa zit in dat geval. En hij verdiende minder dan een arbeider gedurende het grootste deel van z'n loopbaan. En wat hij erfde is een klein deel daarvan. |
Citaat:
|
Citaat:
Buiten De Gucht en andere ingewijden heeft bijna geen enkele goede huisvader zijn Fortis- of andere aandelen met winst verkocht toen het mis begon te lopen! Waarom zijn Henin en Clijsters terug gaan tennissen? |
Citaat:
|
Citaat:
Een huis bezitten, zeker een ouder huis, kost ook handen vol geld, wil je voorkomen dat het na een tijd begint te verkrotten. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Een alleenstaande arbeider zou zoiets 45 jaar geleden kunnen recht zetten zonder financiële hulp, gesjoemel of bijverdiensten?? Maak dat een ander wijs. Ik zou u ook aanraden het schelden achterwege te laten. |
Citaat:
|
Citaat:
Met de zegen van Sen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is een gevoel dat ik enkel deel met werklozen met talent. |
Citaat:
|
Citaat:
Flutverhalen verkondigen die u niet eens aan de straatstenen kwijt kan... Geen werk... Geen zicht op... Ik ben meer dan flink in vergelijking met u. Nu ja, dat is bijna iedereen. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Minder en minder... Het doet mij eerder denken aan: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be