Eurosceptic |
21 december 2019 17:35 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
(Bericht 9203094)
In verband met multiculturaliteit : heb je eindelijk beslist om je importmadam terug te sturen ? Goeie Blokkers hokken niet samen met 'niefaniers' :-D
|
Als ik zeg dat de Vlaming tegen multicultuur is, dan heb ik het over de multicultuur die momenteel in onze samenleving heerst. Overwegend overlast met Marokkanen en ander Noord Afrikaans gespuis. Onder de grote noemer "de moslims". Mensen die hier al jaren wonen maar nooit de moeite namen om Nederlands te leren, of zich aan te passen aan onze manier van leven. Overmatig vertegenwoordigd in de criminaliteitscijfers en in de sociale bijstand. Kijk eens naar Faroek Ozgunes en het wordt pijnlijk duidelijk.
In mijn gemeente zijn alle frituren overgenomen door Chinezen. Ze werken bikkelhard, spreken Nederlands, blijven weg bij het OCMW (bembem moet zowat de enige uitzondering in Vlaanderen zijn) en respecteren onze cultuur.
Dat kan wel werken, en ik ben ervan overtuigd dat quasi alle VB stemmers niks of weinig hebben tegen een multicultuur met niet - moslims. Italianen doen het ook vrij goed.
Ik heb grote twijfels bij jouw idee over het profiel van de meeste VB stemmers
|