Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Zeldzame aandoeningen na vaccinatie stapelen zich op (https://forum.politics.be/showthread.php?t=261520)

E. Gidius 11 januari 2022 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9865841)
Wil je, gezien uw betoog, naar een Chinees systeem evolueren misschien?

Van Rode Willem weet ik het niet, maar van nogal wat fanatieke vaccinwappies wel. Net als de klimaatfanatici vinden ze de democratie een hindernis om hun dada's te realiseren, en sturen ze aan op een sterke staat. Een priktatuur, quoi.

De Rode Willem 11 januari 2022 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9865841)
Wil je, gezien uw betoog, naar een Chinees systeem evolueren misschien?

Zou een hoop zaken eenvoudiger maken, idd.
En ik kijk wel op naar het succes van China in deze wereld. Blijft een zwaar onderschatte wereldmacht op alle gebied.
En dat men op het Tien An Men plein niet mag roepen dat Mao gestoord was ? Daar heb ik ook geen behoefte aan.

De Rode Willem 11 januari 2022 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 9866240)
Van Rode Willem weet ik het niet, maar van nogal wat fanatieke vaccinwappies wel. Net als de klimaatfanatici vinden ze de democratie een hindernis om hun dada's te realiseren, en sturen ze aan op een sterke staat. Een priktatuur, quoi.

Iedereen zijn zegje leidt tot niets !
Stilstand.
Oosterweel is het perfecte voorbeeld.
Zou in China nooit gebeuren zo'n farce.

patrickve 11 januari 2022 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9866250)
Stilstand.

Als ieder zijn zegje tot stilstand leidt, is dat een goeie zaak, want het wil zeggen dat men vele verschillende zegjes heeft, en er geen consensus is.

Als er geen consensus is over wat te doen, is het beter van niks te doen en elk zijn ding laten te doen he.

Als de meeste neuzen in dezelfde richting staan, kan men dat wel doen. Als iedereen iets anders wil, is het beter dat er geen driftkikker zijn goesting doordrijft. Die zou wel eens heel verkeerd kunnen zijn.

Jan van den Berghe 11 januari 2022 20:33

Citaat:

Stilstand.

Waar is de tijd dat de roden uit volle borst zongen "De staat verdrukt, de wet is logen..." Schijnbaar zijn de roden nu voor de almacht van de staat en de wet er onderdrukking.

E. Gidius 11 januari 2022 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9866333)
Waar is de tijd dat de roden uit volle borst zongen "De staat verdrukt, de wet is logen..." Schijnbaar zijn de roden nu voor de almacht van de staat en de wet er onderdrukking.

Jep, en dat is de reden waarom rechts met de nieuwe bewegingen van deze tijd aan de haal gaat.

Skobelev 12 januari 2022 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9866248)
Zou een hoop zaken eenvoudiger maken, idd.
En ik kijk wel op naar het succes van China in deze wereld. Blijft een zwaar onderschatte wereldmacht op alle gebied.
En dat men op het Tien An Men plein niet mag roepen dat Mao gestoord was ? Daar heb ik ook geen behoefte aan.

Vraag eens aan pa Ling modaal of hij ook mag genieten van het Chinese succes in de wereld.

De Rode Willem 12 januari 2022 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9866581)
Vraag eens aan pa Ling modaal of hij ook mag genieten van het Chinese succes in de wereld.

Het antwoord is volmondig "ja".
Op het platteland moet het nog iets volmondiger worden...maar dat is op komst.

Skobelev 12 januari 2022 07:55

Citaat:

Stilstand.

Natuurlijk niet. Daar had men de huizen die in de weg stonden met de bull platgelegd, desnoods met de bewoners er nog in. En de ganse omgeving tot 100km rond de werf vergiftigd om alle onkruid te verwijderen.

Je ziet genoeg wat een lieverdjes het zijn met Taiwan, die Chinezen.

De Rode Willem 12 januari 2022 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9866333)

Als u mijzelf als type voor DE roden neemt (waarvoor mijn dank, maar ik ben heus niet zo typisch), dan nog trekt u de totaal verkeerde conclusie. Maar een Chinees systeem laat toe sneller dingen te realiseren...daar kunt u niet onderuit.

De Rode Willem 12 januari 2022 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9866584)
Natuurlijk niet. Daar had men de huizen die in de weg stonden met de bull platgelegd, desnoods met de bewoners er nog in. En de ganse omgeving tot 100km rond de werf vergiftigd om alle onkruid te verwijderen.

Je ziet genoeg wat een lieverdjes het zijn met Taiwan, die Chinezen.

Tja alle Chinezen moeten eenheidsworst zijn, want anders treedt het Chinese 70-puntenplan in werking :-D

De schoofzak 12 januari 2022 09:28

Citaat:

Zeldzame aandoeningen na vaccinatie stapelen zich op
Nog maar weinig middelbare scholen met klassen die voor max driekwart gevuld zijn?
Allemaal zeldzame zieken?
Vuilkarren die rondrijden met één ipv vuilbakoprapers? Zeldzame aandoeningen !!

De Rode Willem 12 januari 2022 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9866649)
Nog maar weinig middelbare scholen met klassen die voor max driekwart gevuld zijn?

Quarantaine zonder aandoeningen ?

patrickve 12 januari 2022 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9866649)

De afwezigen hebben dan ook geen "aandoeningen" maar een snotvalling of een administratieve "aandoening" van contactpersoon he.

stab 12 januari 2022 10:26

Citaat:

Stilstand.

Zou in nazi-Duitsland ook nooit gebeuren.

Jan van den Berghe 12 januari 2022 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9866585)
Als u mijzelf als type voor DE roden neemt (waarvoor mijn dank, maar ik ben heus niet zo typisch), dan nog trekt u de totaal verkeerde conclusie. Maar een Chinees systeem laat toe sneller dingen te realiseren...daar kunt u niet onderuit.

U mag gerust eerlijk en open zijn, en bijgevolg dan ook schrijven: "Maar een dictatuur laat toe sneller dingen te realiseren..."

Ongetwijfeld, niemand trekt dat in twijfel. De vraag is eerder of dat de maatschappij is waarnaar we willen streven.

De Rode Willem 12 januari 2022 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9866762)
U mag gerust eerlijk en open zijn, en bijgevolg dan ook schrijven: "Maar een dictatuur laat toe sneller dingen te realiseren..."

Ongetwijfeld, niemand trekt dat in twijfel. De vraag is eerder of dat de maatschappij is waarnaar we willen streven.

Als ik het succes zie van de partij die kliklijnen wil instellen, afrekeningen presenteren en andere meningen met het label "ontaard" karakteriseert, dan twijfel ik aan het streefdoel van de maatschappij.

Skobelev 12 januari 2022 12:17

Citaat:

Stilstand.

Hier, een voorbeeld hoe uw Chinese vrienden het aanpakken :

https://www.thesun.co.uk/news/172891...hest-lockdown/

De schoofzak 12 januari 2022 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9866765)
Als ik het succes zie van de partij die kliklijnen wil instellen, afrekeningen presenteren en andere meningen met het label "ontaard" karakteriseert, dan twijfel ik aan het streefdoel van de maatschappij.

Maar zich afvragen waarom er zoveel mensen zijn die op die partij stemmen ... ho maar, dat zou pijnlijk zijn.

Jan van den Berghe 12 januari 2022 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9866765)

De meningen zijn vrij. Ook dus de mening over de mening. Anders ondergraven we het fundament van een vrije, democratische samenleving.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be