![]() |
Citaat:
Nadien verving hij de NVA ministers en ging gewoon door. Dus de NVA verliet de regering en de regering deed verder. |
Citaat:
|
Citaat:
Veel N-VA-ers op het congres waren daar bezorgd over. "Dat de meerwaardebelasting ons ARCO schandaal maar niet wordt" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Belgische regering kan op 2 manieren vallen: 1. Als de premier zijn ontslag aanbiedt aan de koning 2. Als de Kamer een motie van wantrouwen goedkeurt Dat is niet gebeurd. De NVA had via een motie van wantrouwen de regering kunnen doen vallen maar durfde dat niet omdat ze dan stekkertrekkers zouden zijn. Ze hebben vol razenij moeten toezien dat de regering Michel gewoon verderdeed zonder hen. Dat was een glorieus moment. Ik heb er nog altijd plezier in. :lol: |
De regering Arizona is amper twee dagen oud en het zit er al tegen.
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was toen echt grappig.
De NVA stapte uit de regering denkende dat Michel naar de koning ging gaan en het ontslag van de regering indienen. Niks van, hij verving de NVA’ers en deed gewoon verder. Catch 22 voor NVA. Ze liepen te schuimbekken. :lol: |
Citaat:
"Al meteen hommeles over meerwaardebelasting: vier dagen na regeerakkoord moeten partijvoorzitters al meteen brand blussen" https://www.gva.be/cnt/dmf20250204_95271550 |
Citaat:
|
Citaat:
Terwijl de partij dat gewoon erkent en het zelfs publiceert op haar eigen website dat ze ontslag namen uit de regering blijven enkele fantasten hier aan revisionisme doen. Citaat:
|
Het is wel duidelijk dat Frank Vandenbroucke helemaal niet zo'n groot licht is als hem wordt toegedicht. Iedereen beseft dat er omtrent de modaliteiten van de meerwaardetaks nog niets bekend is maar volgens hem staat alles al in het regeerakkoord. Hoe verkeerd en onwetend kan iemand eigenlijk zijn ? Ik vind dat bvb. met de inflatie moet rekening gehouden worden bij het berekenen van de meerwaarde.
|
Citaat:
|
Open VLD lijkt Arizona te steunen. Volgens de afgevaardigde van het Franstalige oud kapitaal, Alexia Bertrand, betaalt de hard werkende Vlaming de rekening. En die zal daar gezien haar afkomst niet rouwig om zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet iedereen hield het hoofd koel.:-( |
Citaat:
Die meerwaarde belasting vind ik persoonlijk gewoon een gortige maatregel. Ik denk dat we nu zo stilaan evolueren naar het meest belaste land van de EU. |
Citaat:
Of anders hoopt Bart op Bouchez om de meerwaardebelasting volledig uit te hollen vooraleer ze in een wet wordt gegoten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be