![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Zel de regering De Wever de volledige legislatuur overleven? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
9 | 52,94% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 47,06% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht van wel, maar nu Bouchez zich afzijdig houdt betwijfel ik het.
Enfin, geef uw mening. De poll is 6 maand open.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is dan wel een pain in the ass, maar uiteindelijk heeft hij de vorige regering ook niet kunnen doen ontsporen hee. Het grootste gevaar voor een regeringsval is en blijft dat er één coalitiepartij bang begint te worden voor het Vlaams Blok en dan naar de uitgang spurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is de meerwaarde van zo'n bevraging waar het wemelt van de Blokkers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blokkers spelen nul komma nul rol in bv de federale formatie, en toch zijn minstens 50% van de reacties vanuit die hoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis de optie dat de koning wordt vervangen door een President, in dit geval zijn teergeliefde broer Dhr Laurent
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah maar van mij krijgt Bartus alle kansen he, ik hoop zelf dat hij succesvol is. Maar ik vrees alleen dat hij last gaat krijgen van de belze ziekte. Maar ik hoop dat hij dus geen Dernier van Bouche wordt en orde op zaken kan stellen allee op zijn minst een begin daaraan kan maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 33% van de stemmen op de enquête zijn van de enquêteur zelve.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hangt er van af dat deze regering de lijken in de kast kan houden (en de EU buiten), zodanig ze deze volledige periode kunnen graaien en zakkenvullen.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vraag me af hoe lang het gaat duren voor De Wever , Mr Frank gaat moeten bezoeken in den bak. Want door opnieuw in zijn zetel te mogen gaan zitten is de vorige ligislatuur niet weggeveegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk rollen ze binnen de twee maand vechtend over de Wetstraat.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze zogenaamde geldverbrander? Zo kan ik het ook, een open haard laten bouwen van 2 000 000 BEFjes en zeggen dat het geld verbrand is, want het mocht daar niet liggen
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt de man die in eender welke draad de ziekelijke obsessie heeft het VB erbij te sleuren.
Laatst gewijzigd door daiwa : 3 februari 2025 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het wel saai maken.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop van niet, ik vrees van wel.
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zal mijn achter achter kleinkind als het ooit geboren word een jongen of een meisje zijn is een vraag van dezelfde grootorde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook, maar vergeet ook niet dat naast Bouchez ook Rousseau niet in de regering stapt. Mahdi zit er ook niet in.
Dat was ook het zwak punt bij Vivaldi: partijvoorzitters die oppositie voerden tegen hun eigen regering.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan gaan die hun aandacht moeten verdelen tussen dit soort nieuws en hun mestkeverij rond vreemdelingen.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |