![]() |
Allez het partije begint al te kraken en te barsten :twisted:
|
Citaat:
>< het allochtoon rucht terug naar afzender wil sturen Klinkt een beetje als een rond vierkant, vind ik |
Citaat:
En a propos, u zegt dat er alleen maar problemen zijn met allochtonen. Sinds wanneer zijn Grieken, Spanjaarden, Italianen en Polen geen allochtonen? Denkt u dat er iets arabisch is aan het woord allochtoon omdat er een ch-klank in voorkomt? |
Citaat:
het belang is gebaseerd op nieuwrechts |
Citaat:
Ik heb nergens gezegd dat er "alleen maar" problemen zijn met "allochtonen". Ik heb gesteld dat er zich een probleem voordoet in de Marokkaanse gemeenschap, terwijl er met de Europese allochtonen die problemen zich niet voordoen. Juist omdat die laatste groep zich heeft ingeschakeld in onze maatschappij, alhoewel ze hun eigen culturele achtergrond niet hebben vergeten. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor de Armeniërs in België: een niet onaardige groep maar bijzonder discreet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik probeer zo consequent mogelijk politiek correct te denken (al maak ik ook wel eens fouten). Maar ik weet dat ik door te streven naar politieke correctheid de haat van heel wat VB-posters van dit forum op mijn hals haal. |
Citaat:
Het VB zegt dat zij staan voor deftig rechts. Streng maar rechtvaardig. Ik zou graag weten wat ze denken over wat op dit forum gepost wordt onder hun naam. Is dat wat ik mij moet voorstellen onder "deftig rechts"? Citeer eens, als je wil, een post onder VB-logo, waarvan je zeker bent dat de VB-top hem zal "afkeuren"? |
Citaat:
Tot slot: ik zou niet weten waarom u nastreeft "zo consequent mogelijk politiek correct te denken". Bij mij telt de kritische zin. Niet het klakkeloos navolgen van wat bepaalde PC-denkers ons proberen op te vijzelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Of meent u dat ik, door mijn avatar, de mening verwoord van het Waregems schepencollege en dat het college zich moet distanciëren van wat ik hier schrijf? |
Citaat:
|
Citaat:
Als het VB "deftig rechts" is, zou ze posters die hun naamverkeerd gebruiken, kunnen vragen een andere avatar te nemen, of duidelijk in eigen naam, en niet in naam van het VB te spreken. |
Citaat:
|
Citaat:
Wees maar ferm politiek fout. En amuseer u er naar hartelust mee. De wereld zal er vlug beter op worden... (denk aan Antwerpen 11 mei 2006). |
Citaat:
Mensen met een VB-logo heb ik op dit forum nog nooit zien schrijven dat ze in naam van de partij spreken. M.a.w. u zit er wel heel erg naast. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be