![]() |
Citaat:
|
Citaat:
'De fase van religieuze kwezelarij' is dus nog lang niet voorbij. |
Citaat:
|
Citaat:
Tegen de goesting van de meerderheid van de burgers. Doe er een referendum over en ze kunnen naar hun centen fluiten. Citaat:
|
Citaat:
Gebed is een vorm van dankbaarheid aan Allah, meer dan vergeving vragen dus maar goed geen mens is vrij van zonden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En hoe moet eigen tv programma's op eigen zenders de integratie bevorderen?
|
Citaat:
religies dienen enkel om het monsterachtig gedrag van sommige te kunnen rechtvaardigen en om een domme achterlijke massa een bepaalde richting te laten volgen zonder dat ze het door hebben de islam is dan ook nog eens de meest achterlijke religie hoe je het ook draait of keert |
Citaat:
Vreemd dat ik nog nooit iemand vermoord heb dan, volgens jou ? Zélfs niet een héél klein beetje gestenigd ;-) Wat een denkpiste. Dus volgens jou zijn moslimextremisten niet godvrezend. Dan hebben die toch een twisted mind als het over 'goed en kwaad' gaat. U mag spartelen zo veel u wil. Van religie bak je geen brood. Daar hou je alleen goedgelovige stumpers mee onder de plak. En ik heb, in schril contrast met u en uw mede'gelovigen' niets te bewijzen. Ik heb een opvoeding gekregen. En die was duizend keer meer waard dan dat boekje waar iedereen de mond van vol heeft maar niemand echt weet te begrijpen. |
Citaat:
Sinds wanneer laat de witte Vlaamse elite Nederlandstalige muziek van repperts toe in haar media? En zeker niet als daar een 'boodschap' inzit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus, so what ? |
Citaat:
Die Vlaamsche subsidies gaan vooral naar het armzalige Angelsaksische doorgeefluik dat in VL voor radio en tv doorgaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus idd: 'het armzalige Angelsaksische doorgeefluik dat in VL voor radio en tv doorgaat. ' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
http://www.embnet.be/Home/tabid/97/Default.aspx
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het domme klootjesvolk zoals Eberhard en Harrie dat altijd zeggen denken niet meer voor zichzelf. Men denkt in hun plaats. |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens ben ik heel kalm en chill. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hoe zit het met de verdeelsleutel eigenlijk? |
Citaat:
Een regeringszender kunnen we nu eenmaal missen als kiespijn. En als we hem afschaffen, zijn we tezelfdertijd van de missen... vanaf. Iedereen gelukkig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be