![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel is je mening in strijd met het gelijkheidsbeginsel, daarom mag je die mening nog best hebben maar er niet naar handelen, vandaar dat die betoging in strijd was met de gelijkheid mannen en vrouwen, ookal wordt hier vanalles ondernomen dat onder de pot te krijgen!;-) |
Citaat:
|
Citaat:
- In Iran demonstreren vrouwen en mannen samen - In het Perzisch betekenen de symbolen van maagd en steenbok niks - Daar gebruikt men geen wc-papier zelfs - Filip dewinter is 1 van de marionetje's die samen met zijn zombies gans het programma van NAVO stimuleert met jullie (mijn) geld, jullie (mijn) vermogen! Dit is een provocatie... Weeral geld, olie-kwestie. Honderdenduizenden mensen die sterven; mensen die dagelijks sterven door die oorlogen. Niks anders! ... en wij betalen ervoor! |
Citaat:
Mogen die vrouwen thuis blijven? |
Citaat:
Dacht de werkgever misschien dat iedereen dronken op het werk vertoeft? |
Citaat:
Open indien u daar over wilt doordrammen een aparte discussie! |
Citaat:
De vraag is niet of vrouwen mogen thuis blijven maar wel of ze mogen demonstreren zonder verplicht te worden afgescheiden, dat weet u ook wel maar u draait nog een beetje. |
Citaat:
Afzonderlijke en volledig van elkaar gescheiden toiletten worden aan beiderlei kunnen voorbehouden; de vermelding "Mannen" of "Vrouwen" of een aangepast pictogram duidt aan voor welke kunne zij zijn voorbehouden.http://www.werk.belgie.be/defaultTab.aspx?id=598 Heb je eergisteren het item gezien over "technoladies"? |
Citaat:
Citaat:
Keur je dit alemaal goed? Citaat:
Kan de Westerse man/vrouw zich niet beheersen? |
Citaat:
![]() Hardnekkigheid heeft geen grenzen. Cynisme van het vb is zodanig groot geworden dat ze zelfs akkoord gaan om hun eigen foto's op het wc-papier te laten afdrukken, alleen om te "bewijzen" of aan te tonen (te verplichten eigenlijk) dat de moslims gehaat dienen te worden. Ze verplichten mensen om moslims te haten. Ze zijn onmogelijk hardnekkig bezig. Zo'n diepe haat tegen een groep mensen is niet te geloven (hieronder: smileys: op die manier eigenlijk); ![]() ---- ![]() Nu, alice, zou het een gewoonte (een mentaliteit of een traditie of noem maar op) zijn om "afgescheiden" te demonstreren, zouden ze het niet extra op de demonstratieaankondiging vermelden; zij hebben hun manier gekozen om op een "originele" wijze te demonstreren. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ooit van redeneren gehoord, Hoomer? |
Citaat:
Ik zeg dat je niet iedereen op 1 hoop moet gooien. En zie zijn diegene die hardnekkig bezig zijn en proberen haat te zaaien? Als ze aantonen dat ze gelijk hebben heeft het niets met haat zaaien te maken maar dan hebben ze gewoonweg gelijk. |
Citaat:
Ik niet. :? |
Citaat:
Citaat:
- die hardnekkig bezig zijn en proberen haat te zaaien tegen moslims/allochtonen - die zelfs zeggen en/of menen akkoord te zijn dat hun foto's op het wc-papier afgedrukt wordt; om aan te tonen dat ze gelijk hebben en/of om verder haat te zaaien. |
Kan iemand mij vertellen waarom de discussie over wc-rollen nu opeens hier in dit topic gevoerd wordt?
Dit topic gaat immers over een groep mensen die de westerse vrijheid van recht op demonstratie en de vrijheid van meningsuiting misbruikt om in Syrië meer religieus geïnspireerde onvrijheid te bewerkstelligen, en daar alvast een voorproefje van geeft door de demonstranten te verplichten zich naar geslacht te scheiden. |
Citaat:
Dat is 1 kwestie. |
Citaat:
En wie zijn dat dan precies? Is dit een grote groep? Een kleine groep? Zo heeft niemand er een zicht op. Waar zijn deze mensen? In Belgie? Ik ken nm niemand die dat doet. |
Citaat:
Citaat:
|
Blijkbaar hebben ze geen tegenargumenten tegen mijn tegenargumenten over de topic zelf. )))
Goed zo! |
Citaat:
Voila, stop met iedereen binnen het VB op 1 hoop te gooien. Niet iedereen binnen het VB heeft dezelfde mening, net zoals dat bij alle anderen partijen ook niet zo is. Niet iedereen deelt die mening. Graag ook even aantonen dat deze mensen binnen het VB deze mening hebben en haat hebben lopen verkondigen. ik heb dat alvast nog nooit gezien. Waar hebben ze dit gedaan...heb je hier beelden van, getuigenissen? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
(Tegenargumenten); o.a.: 1) Deze 2) Deze 3) Deze 4) Deze 5) Deze 6) Deze 7) Deze 8) Deze 9) Deze 10) Deze en 11) Deze ![]() Graag gedaan. - |
Citaat:
Nee, graag aantonen dat het zo is wat je zegt. Een hoop mensen vals beschuldigen kan iedereen. |
Citaat:
|
Citaat:
Nog een poging graag. |
Citaat:
Mijn fout. Ik zou eerst moeten uitleggen wat een "tegenargument" betekent. Hoe moet ik dat uitleggen? ![]() Ah, ok. Kijk! Ver-on-der-stel dat ik tegen jou zeg dat je niet begrijpt, dan beantwoord je dat je wel begrijpt.A) Indien je in de werkelijkheid wel begrijpt dan is je antwoord ( ) een tegenargumentB) Indien je in de wekelijkheid niet begrijpt, maar gewoon zegt dat je begrijpt; zelfs indien je het ook meent, terwijl je niet begrijpt; dan is je antwoord ( ) een zever.Meer uitleg nodig? ![]() - Zo ja, vraag het maar; ( )- Zo niet, volg die verwijzingen nogmaals en probeer eens beetje te denken deze keer. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag maar 1 duidelijk iets. Jouw tegenargumenten. |
Citaat:
Je zou van linkse mensen mogen verwachten dat ze net zo hard (onbestraft) mee graaien als 'rechtse' mensen. En dat is precies wat er gebeurt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet Allah maar de wet bepaald het samenleven,rechten van mannen EN VROUWEN en dus zijn gescheiden betogingen fout. Het is dus vooral een signaal DEZE samenleving niet te respecteren,en evnemin van plan te zijn dat in de toekomst te doen, dus mocht van mij een betoging die gebaseerd is op discriminatie worden afgelast. Wanneer morgen een betoging wordt georganiseerd waar autochtonen en allochtonen verplicht worden gescheiden te lopen, is dat dan ook " orgineel " of kraait u dan dat u gediscrimineerd wordt en die betoging aanzet tot haat? Draai nog een beetje... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be