Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   gemeenteraadslid betrokken bij dodelijke vechtpartij (https://forum.politics.be/showthread.php?t=174564)

Het Oosten 1 augustus 2012 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6254185)

BIS

Alweer een leeuw die buikpijn heeft. Wat is dat toch maar met die Vlaamse leeuwen.

Bokkenreyder 1 augustus 2012 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6254198)
Alweer een leeuw die buikpijn heeft. Wat is dat toch maar met die Vlaamse leeuwen.

Buikpijn van plezier is een geweldig gevoel , zeker als belgicistjes het onderwerp van de spot zijn.

Bokkenreyder 1 augustus 2012 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6254191)
Geef toe Jack, dat was toch grappig he?

Natuurlijk, het onderwerp van de draad is zo grappig niet. Iemand schijtezat doodkloppen, ze kunnen allemaal zo goed niet tegen de drank als P De Wael he.

Die heeft dan weer last van zijn pollekes in plaats van van zijn vuisten. ;-)

Het Oosten 1 augustus 2012 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6254205)
Buikpijn van plezier is een geweldig gevoel , zeker als belgicistjes het onderwerp van de spot zijn.

Buikpijn van plezier... Jaja, het wordt tijd dat u wat gaat rusten.

Bokkenreyder 1 augustus 2012 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6254195)
Ik hoor nog maar weinig over Vieze Pol. Hoe zou dat toch maar komen.

Ja, nu je het zegt: hoe zit dat met die officiële aanklacht van die trienen en met de doos van Pandora van Humo? :evil:

fonne 1 augustus 2012 20:41

Citaat:

Zijn klacht tegen Humo zal zeker niet behandeld geraken voor de gemeenteraadsverkiezingen. 't zou te pijnlijk kunnen worden voor de partijen die meegedaan hebben aan de smeercampagne, vooral dan voor de CD&V natuurlijk.

alfa16vjtd 1 augustus 2012 20:41

Citaat:

Dat zegt genoeg, als hij schuldig is zullen ze het nog eens goed in de verf zetten. Men behandelt NVA'ers niet als traditionelen waarvan men alles in de doofpot steekt.

fonne 1 augustus 2012 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6254198)

Is dat een nieuwe taktiek om de N-VA te decimeren: Ons dwingen ons kapot te lachen met al jullie onzin?

Het Oosten 1 augustus 2012 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6254216)
Is dat een nieuwe taktiek om de N-VA te decimeren: Ons dwingen ons kapot te lachen met al jullie onzin?

Wij dwingen niemand. In de historiek van uw ideologie ligt dit al wat anders.

Xenophon 1 augustus 2012 20:47

Citaat:

Het zijn de OVLD straatbendes die in de spotlight staan tegenwoordig, en als er dan mensen doodgeklopt worden, tja, dat is iets anders dan de roddels rond vies Polleke.

Xenophon 1 augustus 2012 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6254220)

Zeg nog eens iets over het VNV.

Bokkenreyder 1 augustus 2012 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6254226)

Jep, das lang geleden! :lol: Of over BDW? Ben je die vergeten ondertussen? :rofl:

Het Oosten 1 augustus 2012 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6254226)

Daar heb ik het niet over. Ik heb het over de nakwaken van de NVA-partijslaafjes van hetgeen de Kleine Leider zegt.

Bokkenreyder 1 augustus 2012 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6254236)
Daar heb ik het niet over. Ik heb het over de nakwaken van de NVA-partijslaafjes van hetgeen de Kleine Leider zegt.

Het was niet BDW... het was de Kleine Leider: hoe kon ik dat vergeten??? :rofl:

fonne 1 augustus 2012 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6254236)

Onze Grote Smurf heeft zich nochtans nog niet laten horen over de zaak. Da's andere koek he dan sommigen die niet in staat zijn hun eigen mening te formuleren als ze niet eerst die van de N-VA kennen.

Xenophon 1 augustus 2012 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6254241)
Onze Grote Smurf heeft zich nochtans nog niet laten horen over de zaak. Da's andere koek he dan sommigen die niet in staat zijn hun eigen mening te formuleren als ze niet eerst die van de N-VA kennen.

Het oosten over het N-VA standpunt:

http://www.youtube.com/watch?v=xHash5takWU

Bokkenreyder 1 augustus 2012 21:01

Citaat:

Petit Alexandre fait pipi dans son pantalon! :roll:

fonne 1 augustus 2012 21:08

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6254220)

'k moet toegeven, jou aan het lachen krijgen dat gaat een zware dobber worden. Blijf ondertussen oefenen.
Bijlage 87043

Het Oosten 1 augustus 2012 21:10

Citaat:

Bij de NVA is er om de haverklap iets aan de hand: ongewenste intimiteiten, pedofilie, alcoholverslaving, drugsverslaving, mensen aftroeven, extreem-rechtse overlopers, Turkse overlopers, een vrouw met hoofddoek op de NVA-lijst die geen Nederlands praat, enz, enz, enz. Een kat zou haar jongen niet meer terugvinden in deze louche en verloederde partij.

fonne 1 augustus 2012 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6254249)
Het oosten over het N-VA standpunt:

http://www.youtube.com/watch?v=xHash5takWU

Goeike.

Bokkenreyder 1 augustus 2012 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6254271)
Bij de NVA is er om de haverklap iets aan de hand: ongewenste intimiteiten, pedofilie, alcoholverslaving, drugsverslaving, mensen aftroeven, extreem-rechtse overlopers, Turkse overlopers, enz, enz, enz. Een kat zou haar jongen niet meer terugvinden in deze partij.

Verzwindt allemaal in het niets met moord of medeplichtigheid aan moord en weigering van hulp aan een mens in stervensnood! :evil:

Het Oosten 1 augustus 2012 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6254280)
Verzwindt allemaal in het niets met moord of medeplichtigheid aan moord en weigering van hulp aan een mens in stervensnood! :evil:

Allé, amuseer u nog wat. En windt u vooral niet te veel op. Ga morgen maar eens vissen.

-Jo- 1 augustus 2012 21:24

Vwalla, een reden om Open VLD als een extremistische organisatie buiten de wet te stellen, aangezien de verachtelijke ideologie blijkbaar niet voldoende bevonden wordt. Alle leden ficheren, kopstukken arresteren, leden die beroepshalve actief zijn bij de overheid stante pede ontslaan.

fonne 1 augustus 2012 21:28

Citaat:

Bij de NVA is er om de haverklap iets aan de hand: ongewenste intimiteiten, pedofilie, alcoholverslaving, drugsverslaving, mensen aftroeven, extreem-rechtse overlopers, Turkse overlopers, een vrouw met hoofddoek op de NVA-lijst die geen Nederlands praat, enz, enz, enz. Een kat zou haar jongen niet meer terugvinden in deze louche en verloederde partij.

Om van de Ø-VLD nog te zwijgen. Alcoholverslaafde hoerenlopers die de pooiers een hand boven het hoofd houden, belastingsontduikers, extreem-rechtse overlopers, quick'njointje, verdachte immobiliënfortuinen, een bimbo die aanhoudt met een lokale voorzitter, neokoloniale misdadigers, en als kers op de taart: een volleerde moordenaar.

Bokkenreyder 1 augustus 2012 21:29

Citaat:

Even overlopen:
ongewenste intimiteiten: welke officiële klachten en veroordelingen?
pedofilie: welk huidig partijlid is erbij betrokken?
alcoholverslaving: wie heeft er niet aan gewerkt? Ik meen dat toen
die persoon bij een andere partij (O-VLD) was, er blijkbaar geen vuiltje aan
de lucht was.
drugsverslaving: welke huidige partijleden? Ah, je bedoelt Kimmeke
en Bartje? Ik dacht dat jij het zo een schande vond dat die uit de partij
gezwierd werden en hun ambt ter beschikking stelden.
mensen aftroeven: wie heeft zich als N-VA'er daaraan schukldig
gemaakt en welke veroordelingen zijn daarop gevolgd?
extreem-rechtse overlopers: je moet kunnen verdragen dat er
mensen uit O-VLD tot inzicht kwamen wat voor een bestenboel het in die
partij is.
Turkse overlopers: toch mooi dat een partij multiculturaliteit
bevordert.
een vrouw met een hoofddoek op een N-VA-lijst: je bent een racist!
die geen Nederlands praat: die spreekt ondertussen na een week of
twee al beter dan die trut van een Paola (na 50 jaar).

Een pracht van een partij, zou ik zeggen, waar iedereen welkom is en zich welkom voelt klaarblijkelijk. Een echte volkspartij! Daar hebben de blancs bleus belges alleen maar kunnen van dromen. 8-)

Bokkenreyder 1 augustus 2012 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6254304)
Allé, amuseer u nog wat. En windt u vooral niet te veel op. Ga morgen maar eens vissen.

Een sprotje als jij is de moeite niet waard!

Brakelaar 1 augustus 2012 22:08

Citaat:

Ik heb het nog gezegd,die doet niet anders dan prietpraat en onbenulligheden plaatsen,wat een zuur mannetje...:-)

Echte Waal 1 augustus 2012 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aligator (Bericht 6253333)
En ? In welk paradijs ga je het beter hebben ? Welk land ?

Zuid Afrika is een land vol opportuniteiten voor en VL vigilante, misschien ook voor een aligator.

Echte Waal 1 augustus 2012 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6254185)

BIS

Het maakt me denken aan een van onze leden, om 2 AM, voor een geinspireerde commentaar.:lol:

Maikel Joosten 1 augustus 2012 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6253055)
Als de pers consequent was, dan stond er op de voorpagina van alle gazetten:

Gemeenteraadslid OpenVLD slaat man dood.

.

Kom,kom van die Britse tabloid toestanden hoeven nu ook weer niet

alfa16vjtd 1 augustus 2012 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 6254477)
Kom,kom van die Britse tabloid toestanden hoeven nu ook weer niet

Tabloids zijn het al. Dus hij heeft wel gelijk. Als ze neutraal zouden zijn hadden ze die titel geplaatst.

Another Jack 2 augustus 2012 06:51

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6254310)
Vwalla, een reden om Open VLD als een extremistische organisatie buiten de wet te stellen, aangezien de verachtelijke ideologie blijkbaar niet voldoende bevonden wordt. Alle leden ficheren, kopstukken arresteren, leden die beroepshalve actief zijn bij de overheid stante pede ontslaan.

knip 2 augustus 2012 11:19

Stel u voor dat deze man bij de NVA zat.
Dan was het waarschijnlijk het nieuwsitem bij de VRT en hadden ze daar waarschijnlijk ook een volledige aflevering van terzake aan besteed...

Titel: NVA extremist moord erop los.

Maar nu wordt het vlug in het hoekje van de vergetelheid geduwd want het is maar nen brave jongen van O-VLD

Antoon 2 augustus 2012 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knip (Bericht 6255184)
Stel u voor dat deze man bij de NVA zat.
Dan was het waarschijnlijk het nieuwsitem bij de VRT en hadden ze daar waarschijnlijk ook een volledige aflevering van terzake aan besteed...

Titel: NVA extremist moord erop los.

Maar nu wordt het vlug in het hoekje van de vergetelheid geduwd want het is maar nen brave jongen van O-VLD

And a good morning to you too ;-)

Bert Deckers 2 augustus 2012 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6254078)
De vuile was van de VB is voor mij persoonlijk niet meer politiek relevant.

En dan meteen:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6254078)
Oei, nu had ik toch wel Rob klop gelezen, zeker...
Hoe zou dat komen?:lol:

Soyons sérieux hé zeg. ;-)

fonne 3 augustus 2012 13:08

Hoe haal je de pers:

1) je klopt iemand dood, verbergt het lijk en doet alsof er niets gebeurd is: 10 regels op bladzijde 7 van de krant (xxx was getuige van een vechtpartij).

2) je hebt 35 jaar geleden een nogal opdringerige vrouw een klapje op haar bips gegeven: dagenlang extra katernen in alle kranten.

Prachtig toch, zo'n neutrale Noord-Belgische regimepers?

Another Jack 3 augustus 2012 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6258058)
Hoe haal je de pers:

1) je klopt iemand dood, verbergt het lijk en doet alsof er niets gebeurd is: 10 regels op bladzijde 7 van de krant (xxx was getuige van een vechtpartij).

2) je hebt 35 jaar geleden een nogal opdringerige vrouw een klapje op haar bips gegeven: dagenlang extra katernen in alle kranten.

Prachtig toch, zo'n neutrale Noord-Belgische regimepers?

Het verhaal slaat niet aan hè?

Had ik het niet gezegd?

Dirk A 3 augustus 2012 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6258066)
Het verhaal slaat niet aan hè?

Had ik het niet gezegd?

Spreek voor jezelf.

Another Jack 3 augustus 2012 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A (Bericht 6258078)
Spreek voor jezelf.

Dat doe ik altijd.
En ik merk dat het nergens aanslaat.
Noch in de kranten, weekbladen, op TV...

Niks, noppes, zip, nada.

Henri1 3 augustus 2012 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6254304)

Al beslist in welke vijver ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be