![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar heb ik dat toch nodig om zo nu en dan eens mentaal en emotioneel 'orde op zaken' te zetten. |
Wat denkt u dat de grootste oorzaak is van de toch structurele werkloosheid in Belgie ?
|
Stalin of Hitler?
|
Benidorm of Monaco?
|
Is ruimtevaart van wezelijk belang voor u ? Voor de mensheid ? Investeren we genoeg er in ? Wenst u meer commerciele ruimtevaart ?
(PS: Sputnik 50 jaar geleden gelanceerd, vandaag) |
desiderius,
zou u een foto van uzelf willen tonen aub? :) |
Tetten of kont?
|
Heeft een overheid of gemeenschap het recht om in te grijpen in de relaties tussen ouders en hun kinderen?
|
Congo terug koloniseren? Onder internationale curatele zetten? Supporteren en steun voor Kabila? Een combinatie van beide? Of gewoon compleet gerust laten?
|
Tot op welke leeftijd heb je in Sinterklaas en de Paashaas geloofd?
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen: de werkloosheidsgraad nadert een ondergrens; dat is alarmerend... de krapte op de arbeidsmarkt zal ons voornaamste probleem zijn de komende tien jaar. Een structurele werkloosheid van 6% is vereist in een gezonde economie; in het Leuvense zit men daar al onder. Met alle gevolgen vandien. |
Bedoel je niet frictionele van 3?
Trouwens, je analyse van België en Vlaanderen zijn wel min of meer tegengesteld, niet? |
Desiderius,
Hoe ziet de perfecte vakantiedag er voor jou uit ? En hoe ziet de perfecte werkdag er voor je uit ? |
welke zijn je favoritiete sporten ? (actief/passief)
welk is je favoriete schilder beeldhouwer componist muziekgenre |
Desiderius, ik meen me te herinneren, dat je in Nederland gestudeerd hebt. Hoe denk jij over Nederland(ers)?
|
Citaat:
- Rachmaninov - libertarisme - Johnny Cash - Parijs - Donnie Darko Te vermijden: - positief recht versus natuurrecht - Chicago versus Oostenrijkse School Daar kan ik wel mee leven. Als jij trakteert. 8-) |
Ik meen me te herinneren dat je rechten studeerde. Waar heb je gestudeerd en welke vakken vond je het interessantst? Zou je nu terug kiezen voor rechten?
|
Citaat:
|
Wat zijn uw toekomstplannen?
|
In welke streek woon je ?
|
Citaat:
|
Als ik mag voortgaan op je avatar, ben je een fan van Peter Sellers. Welke van zijn films vind je de beste?
|
Citaat:
|
Desiderius, een Duvelke ?
|
Citaat:
|
Hoe zie je de verhouding Vlaanderen/Nederland? Deze vraag laat de forummers zeker niet onberoerd. Verschillende draden/polls behandelen deze kwestie. Voor de duidelijkheid : de belangrijkste items in deze zijn cultuur, economische samenwerking en eventuele confederatie/hereniging.
|
Citaat:
edit: note to self: vrouw zoeken met kapitaal ;-) |
als ervaringsdeskundige ;-) wat vind je van de generatie-erfenissprong ?
en in tweede instantie van het erfenisrecht (verplichting aan wie) en de belasting op iets waar je heel je leven al belasting op betaalde ? |
Desiderius, ik weet nu al dat je van mij goede punten zal krijgen.
Of ik die punten ietsje moet bijstellen naar boven of naar beneden, is mij nog de vraag. Daarom een klassieke vraag voor een sollicitatiegesprek: Wat zijn uw goede kanten? Wat zijn uw slechte kanten? |
Wat vind je van George Soros?
Zakenman, crimineel, of beiden? |
Hoe sta je tegenover de vakbonden?
|
Citaat:
8-) |
Citaat:
|
Heb je je leeftijd al gezegd of kan je die nog eens zeggen?
|
Je kan drie dingen compleet veranderen/omgooien in Vlaanderen ... waar ga je voor ?
|
VRT of VTM?
Waarom? |
Citaat:
|
@ Reinaert68
Stalin én Hitler: twee boeiende schurken uit de vorige eeuw. Benidorm én Monaco : twee plaatsen waar ik niet begraven wil worden. Tetten én kont : ik kan niet kiezen... (jongen in de snoepwinkel) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be