![]() |
Citaat:
Het reglement zegt wel degelijk dat "spam" vijf strafpunten waard is, niet 4. Ik wil niemand "pakken" maar u staat ook niet boven het forumreglement. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Preuße begint stilaan C2C naar de kroon te spannen qua onzin:
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=37 :roll: |
Ach ze zijn beiden vermakelijk
|
Citaat:
Als iets niet eerlijk verloopt, mag je toch wel klagen. |
proefkonijn of Preußekonijn ?
![]() |
edit
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie geen reden in zijn laatste posts... Moderatie? Mogen we de reden weten? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar durf geen calimero te posten of starfire pakt u ;-) |
Citaat:
|
Het berispen verloopt automatisch in ons systeem, je kan dat niet naar eigen believen aanpassen.
Spam = 5 strafpunten Persoonlijke aanval = 4 strafpunten We kunnen daar niet even spontaan iets aan veranderen om een forummer opzettelijk te bannnen, het systeem laat dat niet toe. (wat overigens niet meer dan normaal is). |
Goed, ik zie net wat het probleem is. Het forumreglement zegt 4 bp, in het systeem zijn dat er 5.
Ik geef het probleem aan de admins door. Voor alle duidelijkheid: het zijn wel degelijk 5 strafpunten voor spam, niet 4. |
Dank u trouwens om te vermelden om welke persoonlijke aanval van maelant verbannen is, Starfire. In zijn recente berichtgeschiedenis is geen enkele aanval of knip te bespeuren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om de google cach naar boven te halen zoek je op "'t Is ook niet de bedoeling dat je met dubbelnick's werkt hé". In de de teruggekeerde resultaten klik je op "cach'. Het ging over een persoon Raf. En nee hij was niet lief. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be