Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei) (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=208)
-   -   Hoofddoekenverbod (https://forum.politics.be/showthread.php?t=123048)

Raf 14 mei 2009 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4104372)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saïd El Khadraoui (Bericht 4103727)
Dag Smiley,

Ik ben zeker niet voor een algemeen hoofddoekenverbod, maar pleit voor wat pragmatisme. In een aantal gevallen vind ik dat je een 'uniform' mag opleggen. Bijvoorbeeld rechters of ook politiemensen, daarvan vind ik dat ze zich 'neutraal' moeten opstellen in alle betekenissen van het woord. Maar, achter een loket stoort mij dat niet zo. Ik vind het belangrijk dat de mevrouw in kwestie vriendelijk is een een goede dienstverlening verzorgt. Anderzijds zou ik het dragen van het hoofddoek zeker niet aanmoedigen en moet het bovendien echt wel de persoonlijke keuze zijn van de vrouw.

Groetjes

Said

dus hoofddoekjes mogen in de rechtzaal maar kruisjes moeten verwijderd worden:?

Tja...

Esperanza 14 mei 2009 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deadlock (Bericht 4104314)
Een van de betekenissen van religie is levensstijl. Religie kan soms geloof en/of spiritualiteit betekenen, maar niet altijd, ik heb reeds hierover gediscussieerd, maar ik weet niet meer in welke topic juist!

Aha, het kan dus een beetje van alles zijn? Tja, is best wel handig in een discussie, kun je namelijk alle kanten uit, hé.

Dixie 14 mei 2009 18:16

dat rechters gn hoofddoek mogen dragen heb ik wel door maar je mag wel verschijnen met hoofddoek voor die rechter, wat dan weer niet mag is een kruis op de muur van de rechtzaal:roll:

globalmedia 14 mei 2009 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4104404)
dat rechters gn hoofddoek mogen dragen heb ik wel door maar je mag wel verschijnen met hoofddoek voor die rechter, wat dan weer niet mag is een kruis op de muur van de rechtzaal:roll:

the end...

driewerf 14 mei 2009 18:20

Citaat:

Citaat:

Net zoals je met een kruisje voor een rechter mag verschijnen.
Als je het verschil niet kan maken tussen een rechter (in functie) en het publiek of de rechtzoekende, dan is het al erg geworden.
Of, om het eens zeer letterlijk te zeggen: kruisjes zijn wel toegestaan in de rechtszaal.

En in geval van vrouwelijke rechters zelfs inlegkruisjes.

driewerf 14 mei 2009 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 4104393)
Een staatsbeamte die de staat vertegenwoodigd dient ook neutraliteit uit te stralen. Ik wens niet bedient te worden aan een loket door iemand met de iSSlamitische stempel op haar hoofd zeker als men beseft en weet waar dat die doek allemaal niet voor staat.

Hela makker, niet terugkrabbelen.
Je gaf Dixie gelijk met volgende uitspraak:
Citaat:

Dat je flagrant op je bek gaat moet je er dan maar bij nemen.

Raf 14 mei 2009 18:23

Citaat:

Je vergelijkt dus een beetje appelen met citroenen, quoi... :lol:

smiley 14 mei 2009 18:26

Deadlock weer met zijn leugenachtige iSSlampropaganda dat is wat Saoedis en al die andere islamlanden al die jaren met hun oiedollars hebben zitten uitvreten. Hun iSSlam met leugens verdraaiingen en halve waarheden trachten te promoten in de rest van de nog door iSSlam te onderwerpen wereld en ondertussen hun eigenste bronteksten zo veel mogelijk verstoppen want die zijn een belediging voor de iSSklam en de zogenaamde 'profeet'. Oliedollars die zij notabene ook aan de vernuftige westerlingen te danken hebben want ook met die olie, indien zij al wisten dat dit onder hun zandbak zat, ook daar wisten zij niks mee aan te vangen. Alles hebben de van oorsprong moslimnomaden te danken aan het vernuft de creativiteit en het vrije denken van niet-moslims. Zonder de oude Griekse Romeinse en Indische beschavingen zou er van zoiets als andaloes geen sprake zijn geweest. De wererld kan iSSlam, die alleen maar een nomadenstam aangezet heeft andere volkeren en landen militair binnen te vallen, te plunderen en al wie zij tegen hun onderwerping (de iSSlamitische soort van 'vrede') durfde te verdedigen werd koudweg afgemaakt en vrouwen en kinderen in het beste geval verkracht en als slavinnen afgevoerd. De jacht op blanke slavinnen door moslimpiraten die de Europese kusten onveilig maakten eindigde pas nadat de iSSlamkolonisten van weleer een koekje van eigen deeg kregen en gekoloniseerd werden door de Europese grootmachten zoals Frankrijk. Slavernij is niet verboden volgens de zogenaamde religion of peace. De zogenaamde 'profeet' mohammed was trouwens buiten een roofmoordenaar veelwijver enz enz ook zelf een slavendrijver. Moslims van vandaag mogen blij zijn dat zij destijds Europa niet helemaal onder de voet hebben weten te lopen of zij zouden vandaag niet mleer hebben geweten waarheen nog te vluchten ver weg uit hun moslimparadijzen !

De fatwa tegen Urbain Vermeulen
http://koenraadelst.voi.org/articles...vermeulen.html

smiley 14 mei 2009 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 4104420)
Hela makker, niet terugkrabbelen.
Je gaf Dixie gelijk met volgende uitspraak:

Dat je flagrant op je bek gaat moet je er dan maar bij nemen.

Wie gaat er hier op zijn bek ? Hoofddoekjes mogen blijkbaar aan een loket

driewerf 14 mei 2009 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 4104431)
Wie gaat er hier op zijn bek ?

Jij, zoals gewoonlijk.

smiley 14 mei 2009 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 4104434)
Jij, zoals gewoonlijk.

Zoals gewoonlijk ? In your dreams !

driewerf 14 mei 2009 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 4104436)
Zoals gewoonlijk ? In your dreams !

neen, op dit forum.

smiley 14 mei 2009 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 4104442)
neen, op dit forum.

Hoofddoekjes mogen aan het loket. Lees eens het antwoord van said. Kruisen echter worden overal van de muur verwijderd

circe 14 mei 2009 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deadlock (Bericht 4104314)
Een van de betekenissen van religie is levensstijl. Religie kan soms geloof en/of spiritualiteit betekenen, maar niet altijd, ik heb reeds hierover gediscussieerd, maar ik weet niet meer in welke topic juist!

ha ja. Als ge niet gelooft in kabouterkes en elfkes dan is dat een religie. Ik snap je.

driewerf 14 mei 2009 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 4104448)
Hoofddoekjes mogen aan het loket. Lees eens het antwoord van said. Kruisen echter worden overal van de muur verwijderd

Maar ze zijn niet verboden in de rechtszaal, in tegenstelling tot wat je beaamde.

smiley 14 mei 2009 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 4104454)
Maar ze zijn niet verboden in de rechtszaal, in tegenstelling tot wat je beaamde.

Dixie beaamde dat niet ik. Ik had het loket in mijn achterhoofd

Raf 14 mei 2009 18:40

Ik zou nu stilletjes zwijgen, als ik jou was, want het wordt met elk bericht dat je post pijnlijker voor je...

driewerf 14 mei 2009 18:41

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 4104377)
Moslims hebben een voetje voor net zoals in voormalig bezet Spanje 'andaloes' waar men destijds terecht de islamitische bezetter had buitengeschopt ! ISSlam verdediging en peace and tolerance ?... My ass !

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 4104460)
Dixie beaamde dat niet ik. Ik had het loket in mijn achterhoofd

dat de lezer oordele...

smiley 14 mei 2009 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4104465)
Ik zou nu stilletjes zwijgen, als ik jou was, want het wordt met elk bericht dat je post pijnlijker voor je...

Ik zwijg niet voor iSSlam en haar apologeten

smiley 14 mei 2009 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 4104466)
dat de lezer oordele...

kun je niet lezen ? Ik wist ook wel dat dixie fout was met die rechter maar ik had het loket in mijn achterhoofd. Een staatsbeamte, of dat die nu rechter politieagent of loketbediende is dient neutraliteit uit te stralen. Gesnopen ? Het gaat eens tijd worden dat men ophoud door aan alle nukken en eisen van 'verrijkers' toe te geven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be