![]() |
Citaat:
jij verkoopt hier je eigen wensen en hersenspinsels voor absolute waarheid. |
Citaat:
uiterst geloofwaardig |
Citaat:
kijk naar joegoslavië en leer. kom terug als je het begrijpt. |
Citaat:
ga eerst je geschiedenis leren en kom dan terug. |
Citaat:
De plaats van de Franstaligen in het orkest is van ondergeschikt belang weliswaar als tweede viool. |
Citaat:
jij lanceert de stelling dat een afgescheurde deelstaat niet de verplichtingen van de oorspronkelijke staat moet overnemen, bewijs dat dan. je mag joegoslavie als voorbeeld nemen. Nu doen of in je kot kruipen als pertinente leugenaar. |
Citaat:
Geschiedkundig bewezen als larie, maar nog altijd goed om de calimero uit te hangen |
Citaat:
maar dat wilt niet zeggen dat heel af en toe de Vlaamse regering wel iets goed doet hoor. |
Citaat:
Door de letter van de wet te spelen als het ons past, en in de illegaliteit te gaan als het ons eveneens past. Is dat de vlaame staat waar u van droomt? awel, ikke niet, dat is een staat die geen haar beter is dan de vorige. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mine zoon had in zijn jeugd ook nationalistische neigingen, hij beweerde ooit dat iemand anders in zijn broek gescheten had. Ik heb em dat gelukkig kunnen afleren. |
Citaat:
Ik begrijp uw zure druiven wel, je voelt gewoon dat de Belgische staat aan het sterven is, dat het bijna afgelopen is. Een beetje zoals dat echtpaar dat lang geleden uiteen hadden moetten gaan, die elkaars gezicht niet meer kunnen zien zonder te walgen, die elkaar niets meer te zeggen hebben. |
Citaat:
miss is het eens nuttig om een lijst te maken met landen die Vlaanderen bij een onafhankelijkheid zouden erkennen, dit zou nuttig kunnen zijn om te weten welke invloed een onafhankelijkheid zou kunnen hebben op onze export. Ik veronderstel dat ook Nederland Vlaanderen zou erkennen. |
Citaat:
Wat dat bija afgelopen zijn betreft, ik amuseer me te pletter met dat zichzelf troosten van gelijkgezinden, in de stijl van het einde nadert, het is bijna gedaan, terwijl er eigenlijk buiten hun eigen gezeur weinig aan de hand is. Zolang de huidige nationalisten niet radicaal veranderen, zijn zij de beste garantie op het behoud van belgie, en de abolute sympathie van het buitenland voor wallonie en brussel. Doe gerust verder, de huidige generatie nationalisten weten niet eens wat ze nu kunnen doen, laat staan dat ze een toekomstvisie hebben met enige onderbouw. Eens gepsplitst, en ze tegen niemand kunnen zagen, en alles op de andere steken zijn ze onbekwaam om ook maar iets positief te doen, ze zijn het nooit gewoon geweest. |
Citaat:
Daarin zei hij ondermeer dat de US gereed was om na de boedelscheiding van Belgie relaties aan te knopen met de Vlaamse staat. Dehaene wierp dit rapport vanonder in de schuif uiteraard, maar een gunstige wind deed dit rapport op de redactie van het Pallieterke belanden. |
Citaat:
in vlaanderen moet ge "geloven", niet over nadenken, niet plannen, niet aftoetsen. De strategie is duidelijk: eens we van de walen af zijn, begint het vlaams paradijs. |
Citaat:
kortom waardeloos zonder herbevestiging |
Citaat:
Vlaanderen bemoeit zich toch ook niet wie Wallonié als burgemeester benoemt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be