![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
shit ik heb die draad gemeden omdat ik de auteur ervan mijd, maar ik zal me op de hoogte moeten stellen nu
tusen haakjes, PP hoe doe je dat om in een kwoot een link te zetten naar het voole bericht dat gekwoot wordt? is daT MOEILIJK? DANK BIJ VOORBAAT Jouw posting laat zich niet kwoten |
x2
|
eerst werd ik eindeloos gebully'd omdat ik allen vanaf een een bib-pc postte
zeven jaar lang nu ik rond de klok post en op mijn eigen pc du tic au tac weten ze niet meer waar ze moeten kruipen van ellende die arme sukkeltjes toch Pas op hé die gastjes krijgen van mij geen praat het enige wat ze kunnen doen is heel alleen een groot smoel opzetten voor de tijd dat het duurt tenzij ze bescherming hebben van de big brass bij politics |
Ik probeer dit als weldenkend mens rationeel te benaderen. Het wil mij niet lukken. Ligt het aan mij ? Zojuist kwam ik op het idee om nooit te opteren voor gratis internet. Behalve op internetcafé, maar dat begrijp ik, die mensen moeten ook leven, evenlang als iedereen. Maar, ik ben ondertussen tegen gratis internet. Om de eenvoudige reden dat de betalende gebruiker verplicht wordt te veel gezever te lezen. Ik pleit voor gratis rusthuizen, uitgebaat door arme vrijwilligers, en qua ICT enkel seniorennet.
Ben ik nu een slecht mens ? |
Citaat:
|
en morgen, dames en heren, de volgende dagelijkse portie persoonlijke invective in deze soapserie, en dat allemaal gratis totaal
something has got to give |
Citaat:
|
Er zijn weinig dingen in het leven die nog gratis zijn. Het was met liefde gedaan. Slaapwel.
|
Citaat:
|
error
|
Citaat:
|
error
|
Is je naam Minabel, eno?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@daiwa
met je schijterig persoonlijk aanvalletje voor mij kan je volledig de pot op omdat moderatie 'd er niets tegen deed. noch veel plezier met je forumverpestingetjes |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be