Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De mannelijke Eris (maar dan veel dommer) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173660)

Bokkenreyder 16 juli 2012 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6223074)
- Die waar ik deel uit van maak.
- Mijn richting is die van minder betutteling, kuddementaliteit, belastingen en immobiele overheid. Van meer economiche ontwikkeling en daarbij gepaard gaande welvaart, van ethische vooruitgang en een meer dynamische overheid.
- Kiezers doen dit.

Zij, de O-VLD'ers van het laatste uur, zijn de enige zaligmakenden (Allez, volgens hen toch!) De laatste predikers in de woestijn. :rofl:
de anderen zijn de 'verdoemden des aarde'. Hoe bekrompen! Hoe kleingeestig! Hoe zelfgenoegzaam!

santos 16 juli 2012 12:23

Die zijn welkom bij n-va die er alles aan doet om zoveel mogelijk stemmen te halen.

Fieseler 16 juli 2012 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6223004)
N-VA laat haar regionale kantoren redelijk autonoom werken. Als zo'n lokaal kantoor beslist om een regionale VB'r op te nemen, dan mogen die nog altijd deze opnemen. Wat men niet meer wenst te herhalen zijn gevallen zoals een zekere Jurgen Ceger (of iets in die aard).

Enfin, dat is toch wat ik me herinner uit hun communiqué

aha...enerzijds <-> anderzijds...wij doen het niet maar wij doen het wel...
En Fieseldinges mag dat geeneens tjeverig vinden?
Amaaai zeg...

Steben 16 juli 2012 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door santos (Bericht 6223088)
Die zijn welkom bij n-va die er alles probeert om zoveel mogelijk stemmen te halen.

voor een kleine partij niet meer dan normaal zeker :roll: ?

Nu ja, de traditionele partijen zijn effectief anders: goede politiek wordt afgewogen aan het aantal stemmen dat men verliest. De VLD zijn dus de beste politiekers ooit.

Bokkenreyder 16 juli 2012 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6223079)
Neen dat niet. Maar engeltjes zijn het zeker niet.

Wat hebben ze (ieder afzonderlijk) dan allemaal misdaan? Of zijn ze beladen met de erfzonde? :roll:

santos 16 juli 2012 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 6223091)
voor een kleine partij niet meer dan normaal :roll:

Als het gaat over enkelingen ok, maar ineens zouden er zoveel van standpunt veranderen.
Raait. Als een andere partij zoiets doet dan staan ze hier moord en brand te schreeuwen.

Another Jack 16 juli 2012 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 6223081)
VLD is tenminste een verzameling opportunisten van een zeker allooi

Op cruciale momenten herken je de echte.
Jullie zullen dit binnen een tweetal jaren ook merken.

Het Oosten 16 juli 2012 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6223072)
jaja, jij bent de spindokter van Petrik! :rofl: Het is al goed, Noël! :rofl:

Dewael zegt gewoon de waarheid. En het feit dat hij de waarheid zegt, bewijst het feit dat oude NVA-gedienden er evenmin nog mee opgezet zijn dat de VB-ers overal de NVA binnensijpelen.

Wanneer gaat ge vanop uwen bok eens de waarheid zien? Ge vliegt blijkbaar wel zeer hoog door de lucht dat ge dit niet ziet.

Het kan natuurlijk ook zijn dat ge het niet wilt zien. Zoals gewoonlijk.

Amon_Re 16 juli 2012 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6223090)
Amaaai zeg...

Van mij moogt ge dat zelle, ik deel de mening niet dat VB'rs verderfelijk uitschot zijn (behalve De Winter, die kerel is icky). Ik ben het met je niet eens dat het tjeverig is. 'Geen grote kopstukken, wel kleine garnalen' lijkt me duidelijk genoeg.

Amon_Re 16 juli 2012 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6223097)
Op cruciale momenten herken je de echte.
Jullie zullen dit binnen een tweetal jaren ook merken.

Bedoel je echte liberalen of echte opportunisten?

Another Jack 16 juli 2012 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6223094)
Wat hebben ze (ieder afzonderlijk) dan allemaal misdaan? Of zijn ze beladen met de erfzonde? :roll:

Iemand afranselen met een staaf zodat die man levenslang invalide bleef?

Another Jack 16 juli 2012 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6223102)
Bedoel je echte liberalen of echte opportunisten?

Beide.

Bokkenreyder 16 juli 2012 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6223090)
Amaaai zeg...

Fieske, je moet het kunnen verkroppen dat jullie 'afvalligen' elders onderdak zoeken? Of is het voor jou eens VB'er altijd VB'er? Zijn VB'ers die een andere keuze maken plots 'verschoppelingen voor het VB-kruim?

vlijmscherp 16 juli 2012 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door santos (Bericht 6223088)
Die zijn welkom bij n-va die er alles aan doet om zoveel mogelijk stemmen te halen.

want de andere partijen proberen om zo weinig mogelijk stemmen te halen?

goed, dat zou natuurlijk kunnen, ze lukken daar de laatste tijd goed in.

Another Jack 16 juli 2012 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6223086)
Zij, de O-VLD'ers van het laatste uur, zijn de enige zaligmakenden (Allez, volgens hen toch!) De laatste predikers in de woestijn. :rofl:
de anderen zijn de 'verdoemden des aarde'. Hoe bekrompen! Hoe kleingeestig! Hoe zelfgenoegzaam!

Dat was mijn politieke visie.
Kan jij die van jou ook eens uit de doeken doen?

Bokkenreyder 16 juli 2012 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6223103)
Iemand afranselen met een staaf zodat die man levenslang invalide bleef?

Welke van de mensen die naar N-VA gekomen zijn om op een lijst te staan, heeft dat gedaan? graag zijn naa, aub! Zodat ik persoonlijk mijn ongenoegen daarover kan gaan uiten bij de partijleiding van N-VA.
Ik wacht (met bewijs).

Steben 16 juli 2012 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6223099)
Dewael zegt gewoon de waarheid. En het feit dat hij de waarheid zegt, bewijst het feit dat oude NVA-gedienden er evenmin nog mee opgezet zijn dat de VB-ers overal de NVA binnensijpelen.

Wanneer gaat ge vanop uwen bok eens de waarheid zien? Ge vliegt blijkbaar wel zeer hoog door de lucht dat ge dit niet ziet.

Het kan natuurlijk ook zijn dat ge het niet wilt zien. Zoals gewoonlijk.

De VLD wou gewoon zelf de NVA opeten een paar jaar geleden. Maar dat is mislukt en dus zijn ze nu klein.

Het Oosten 16 juli 2012 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 6223084)
zeg, euhm.... kom je ook klaar als je zo in het Duits bezig bent? Of is het enkel geschuimbek?
Wij zijn Vlaams-nationalisten[/color].

Vlaams-nationalisten... die BHV niet konden splitsen door hun permanent gehakketak.

Steben 16 juli 2012 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6223105)
Beide.

echte liberalen doen niet aan politiek. Dat weet ik ook al ettelijke jaren. En daarom respecteer die wel.

Amon_Re 16 juli 2012 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6223106)
Fieske, je moet het kunnen verkroppen dat jullie 'afvalligen' elders onderdak zoeken? Of is het voor jou eens VB'er altijd VB'er? Zijn VB'ers die een andere keuze maken plots 'verschoppelingen voor het VB-kruim?

Zo lees ik zijn post niet. Wat Fieseleer tjeverig noemt is dat N-VA (of toch de pers) eerst zegt dat N-VA gaat stoppen met binnenpakken van VB'rs maar dat men anderzijds op regionaal niveau nog steeds her en der VB'rs binnen pakt.

Het probleem is echter dat N-VA nooit gezegd heeft dat ze de deuren gingen sluiten voor alle VB'rs maar enkel voor diegenen zoals Jurgen Ceder die blijkbaar nogal wat opschudding veroorzaakte binnen de partij.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be