peter1962 |
1 augustus 2012 20:11 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder
(Bericht 6254125)
Ik begrijp niet waarom dat jij niet uit het artikel wilt opmaken dat Bart Boks op zijn minst betrokken was bij moord en zich schuldig maakte aan het weigeren van hulp aan een persoon in stervensnood en het dumpen van een stervende op een verlaten plaats.
Voor PVDD en JC was je veel minder clement en heel wat radicaler in je veroordelingen alhoewel daar geen enkele officiële beschuldiging voor bestaat.
Dat moet je mij toch eens uitleggen! Of heeft de pers een 'smeuïg verhaaltje' verzonnen in de komkommertijd. ik denk eer nog dat de pers de zaken enigszins verbloemt.
|
We hebben enkele korte artikels in de kranten, die elkaar dan nog op het meest cruciale punt redelijk tegenspreken. Getuige ? Mededader ? Lijkt me een essentieel verschil.
Volgens mij gaat geen enkele krant zich bezighouden met het uit de wind zetten van een tweederangs politicus van welke partij dan ook. Dat geloof ik simpelweg niet.
Laat de flikken hun onderzoek maar doen, en als zou blijken dat die Bart een grotere rol heeft dan gewoon getuige, dan mag en moet de magistratuur zijn werk doen.
|