![]() |
Citaat:
Iedereen mag altijd blijven kiezen. Alleen hangt vrijheid samen met verantwoordelijkheid. Gezien de grond steeds schaarser wordt en de bevolking steeds groeit, moet dus ontraden worden om nog grote stukken land enkel voor één mens/gezin te gaan gebruiken. M�*g dat dan helemaal niet meer? Bijlange niet, maar wie die keuze maakt, moet dat voelen. D�*t is het idee achter wat Muyters zegt. Maar blijkbaar zie je dat niet of, misschien wel belangrijker, wil je het gewoon niet aanvaarden. Zoals er nog steeds mensen zijn die niet willen aanvaarden dat we bvb minder onze auto moeten gebruiken of spaarzamer moeten zijn met elektriciteit of zoiets. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor mij moet dan niet, maar dan moet over andere zaken ook gepraat worden; zie mijn eerdere post. Je kan niet voor sommige zaken uitzonderingen maken voor mensen en diezelfde mensen wel laten opdraaien voor andere zaken waar zij geen uitstaans mee hebben. |
Citaat:
Eenmaal de verkaveling afgerond, moet de bouwheer de weg afstaan aan de overheid. Die bouwheer is meestal een sleutel-op-de-deurmaatschappij, en die rekenen alles dan door naar hun kopers. Kortom: wat u hier zegt van "en dan moeten ze dat ook doen met...!!" , wordt dus al gedaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De achterliggende reden zal wel zijn dat Muyters vriendjes heeft die appartementsblokken zetten en verkopen aan een veel te hoge prijs. |
Citaat:
|
Ik vind dat Muyters hier een interessant debat opent. Zelf heb ik er ook al over nagedacht over hoe je geconcentreerder wonen, wat zowel economische en ecologische voordelen biedt, kan stimuleren. Ik vind het heel positief dat hij hier serieus werk van wil maken.
Ik ben blij verrast dat N-VA hier wel degelijk op lange termijn denkt. Ik had verwacht dat ze een model gingen verdedigen waarbij iedereen verspreid woont aan autowegen en een mobiliteit louter gebaseerd op de auto. Maar ik heb mij dus gelukkig vergist. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat als die er niet zijn... tot nu toe zorgde overheid ervoor dat de nutsvoorzieningen er dan kwamen tot aan de perceelsgrens, wat hij imo wil is dat die doortrekking (dus op het openbaar domein) nu ook betaald wordt door de bouwheren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be