Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Jambon ambeteren: ze kunnen het niet laten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=210311)

Kallikles 4 december 2014 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 7437891)
Deze incompetente regering die niemand eigenlijk wil, en die vol politieke marginalen zit, is nu al de geschiedenisboeken ingegaan als de zwakste ooit.

Waarom zijn die jongens van de NVA zo beschaamd om hun extreem-rechts verleden (en wellicht heden)? Zo van u liggen afspartelen en uw eigen aard voortdurend ontkennen heeft iets infantiels. Denken Jambon en co nu echt dat ze minder kiezers zullen binnenrijven wanneer ze de waarheid zeggen over hun nazi-sympathieën? Ik denk het niet.

Maar zo star feiten negeren maakt van deze regering een club kinderen. Waar zijn de staatsmannen van weleer?

²

Lange Limburger 4 december 2014 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 7438009)
²

Vooral die 'nazi-sympathieën' klinken u als extreemlinkse rakker natuurlijk als muziek in de oren, niet? Tja, als de argumenten op zijn....

robert t 4 december 2014 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lange Limburger (Bericht 7437974)
Het AFF is nog erger dan gelijk welke francofone bron. Een stelletje ongeregeld dat iedereen behalve het eigen nest vervuilt.

Klopt. Ze hebben zelfs geen website meer, het is nu een povere blog geworden. Hun website was trouwens een copie van deze van het VB, normaal dus dat ze hem niet meer mogen gebruiken. Bovendien heeft dit zootje ongeregeld geen middelen een nieuwe op te starten.

En van deze blog halen onze belgicistische sossen hun mosterd. Ernstige kanalen worden genegeerd wegens te objectief. Alleen de leugenachtige rioolblogs blijven over, het visitekaartje van onze linkse rakkertjes tegenwoordig.

Lange Limburger 4 december 2014 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7437986)
Het is af en toe moeilijk uit te maken of het dat wel of niet is, hé... Ik twijfel nu wel wat ik hier achter zal zetten : ;-) of :oops:
Maar 't valt inderdaad op dat de oppositie tegenwoordig niet al te veel inhoudelijks meer te vertellen heeft, maar blijkbaar moet teruggaan naar het al of niet verre verleden..... :roll:

Ik begrijp volledig dat het wat verwarrend kon overkomen. Ik zal dat in het vervolg proberen te vermijden. Al kan ik het - als mens - niet kan garanderen.

mauste 4 december 2014 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lange Limburger (Bericht 7437974)
Het AFF is nog erger dan gelijk welke francofone bron. Een stelletje ongeregeld dat iedereen behalve het eigen nest vervuilt.

Maar natuurlijk! Je beht in hetzelfde bedje ziek als je idool, beroepsleugenaar Jambon.

mauste 4 december 2014 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 7438016)
Klopt. Ze hebben zelfs geen website meer, het is nu een povere blog geworden.

http://aff.skynetblogs.be/

Lange Limburger 4 december 2014 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mauste (Bericht 7438025)
Maar natuurlijk! Je beht in hetzelfde bedje ziek als je idool, beroepsleugenaar Jambon.

Ik ben helemaal niet ziek, u daarentegen...
Jambon heeft helemaal niet gelogen. Waar haalt u het? Hij heeft nooit ontkend in het bestuur van de VNDK gezeten te hebben, noch op de debatavond met Le Pen aanwezig te zijn geweest.
Lul nog maar even uw AFF-fanatiekelingen na.

robert t 4 december 2014 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mauste (Bericht 7438029)

So what? Is dit een website?

Klojo eerste klas 4 december 2014 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lange Limburger (Bericht 7438019)
Ik begrijp volledig dat het wat verwarrend kon overkomen. Ik zal dat in het vervolg proberen te vermijden. Al kan ik het - als mens - niet kan garanderen.

't was ook niet persoonlijk bedoeld, hé. ;-)
't Zijn de 'beperkingen' eigen aan een forum dat er soms verwarring ontstaat.....en zeker als 't rap gaat. Ik, als officiële professionele niksdoener van de POK-partij, in bijberoep ambtenaar, heb het daar soms moeilijk mee.... :lol:
On topic, ik verwonder me over dat de oppositie niet vraagt om het dossier Jambon van de staatsveiligheid openbaar te maken :twisted:

koe de poing 4 december 2014 17:45

JJ weet Muyters nog te overtreffen in inhoudsloosheid. Geen geringe prestatie.
De Sarah Palin van de NVA.

Allesstroomt 4 december 2014 18:06

Ik durf er mijn kop op verwedden dat Jan Jambon een serieus dossier heeft bij de staatsveiligheid. En nu is hij er de baas van. Angstaanjagend. Ik begrijp niet dat het Belgische leger niet ingrijpt om het land te redden. Of wacht, defensie staat ook al onder een staatsgevaarlijke separatist. Hadden we maar een generaal McCarthy om de staatsgevaarlijken aan te pakken en de samenleving te redden. Waar blijven de verdedigers van het land. We zijn geïnfiltreerd tot op het hoogste niveau.

Vrijheideerst 4 december 2014 18:09

1996.

Allesstroomt 4 december 2014 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7438107)
1996.

Had het 1936 geweest hij zou er zo makkelijk niet mee zijn weg gekomen he.

Vrijheideerst 4 december 2014 18:20

Als we nu toch oude koeien uit de sloot gaan halen:

Laten we het eens vertellen over de regeringsdeelname van Agalev-Groen van een jaar of tien geleden.

Dat was pas leuk.

@Allesstroomt, wanneer stop jij nu toch eens met trollen?

Vrijheideerst 4 december 2014 18:20

Opvallend is trouwens dat Groen eigenlijk héél kalm was tijdens de vorige regeerperiode.

De schoofzak 4 december 2014 18:44

Ik zie vol vertrouwen uit naar de volgende populariteitspeilingen en de positie daar van minister Jan.

.

Lange Limburger 4 december 2014 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt (Bericht 7438102)
Ik durf er mijn kop op verwedden dat Jan Jambon een serieus dossier heeft bij de staatsveiligheid. En nu is hij er de baas van. Angstaanjagend. Ik begrijp niet dat het Belgische leger niet ingrijpt om het land te redden. Of wacht, defensie staat ook al onder een staatsgevaarlijke separatist. Hadden we maar een generaal McCarthy om de staatsgevaarlijken aan te pakken en de samenleving te redden. Waar blijven de verdedigers van het land. We zijn geïnfiltreerd tot op het hoogste niveau.

Hahahahaha, iemand die Steven Vandeput als staatsgevaarlijke separatist definieert heeft totaal geen politiek inzicht en is een sossensloef.

reservespeler 4 december 2014 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7438124)
Als we nu toch oude koeien uit de sloot gaan halen:

Laten we het eens vertellen over de regeringsdeelname van Agalev-Groen van een jaar of tien geleden.

Dat was pas leuk.

@Allesstroomt, wanneer stop jij nu toch eens met trollen?

Eerst bla bla en dan boem boem!

Goudbever 4 december 2014 19:24

Weg met die papzak

Vrijheideerst 4 december 2014 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goudbever (Bericht 7438224)
Weg met die papzak

Welke papzak?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be