![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En van deze blog halen onze belgicistische sossen hun mosterd. Ernstige kanalen worden genegeerd wegens te objectief. Alleen de leugenachtige rioolblogs blijven over, het visitekaartje van onze linkse rakkertjes tegenwoordig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jambon heeft helemaal niet gelogen. Waar haalt u het? Hij heeft nooit ontkend in het bestuur van de VNDK gezeten te hebben, noch op de debatavond met Le Pen aanwezig te zijn geweest. Lul nog maar even uw AFF-fanatiekelingen na. |
Citaat:
|
Citaat:
't Zijn de 'beperkingen' eigen aan een forum dat er soms verwarring ontstaat.....en zeker als 't rap gaat. Ik, als officiële professionele niksdoener van de POK-partij, in bijberoep ambtenaar, heb het daar soms moeilijk mee.... :lol: On topic, ik verwonder me over dat de oppositie niet vraagt om het dossier Jambon van de staatsveiligheid openbaar te maken :twisted: |
JJ weet Muyters nog te overtreffen in inhoudsloosheid. Geen geringe prestatie.
De Sarah Palin van de NVA. |
Ik durf er mijn kop op verwedden dat Jan Jambon een serieus dossier heeft bij de staatsveiligheid. En nu is hij er de baas van. Angstaanjagend. Ik begrijp niet dat het Belgische leger niet ingrijpt om het land te redden. Of wacht, defensie staat ook al onder een staatsgevaarlijke separatist. Hadden we maar een generaal McCarthy om de staatsgevaarlijken aan te pakken en de samenleving te redden. Waar blijven de verdedigers van het land. We zijn geïnfiltreerd tot op het hoogste niveau.
|
1996.
|
Citaat:
|
Als we nu toch oude koeien uit de sloot gaan halen:
Laten we het eens vertellen over de regeringsdeelname van Agalev-Groen van een jaar of tien geleden. Dat was pas leuk. @Allesstroomt, wanneer stop jij nu toch eens met trollen? |
Opvallend is trouwens dat Groen eigenlijk héél kalm was tijdens de vorige regeerperiode.
|
Ik zie vol vertrouwen uit naar de volgende populariteitspeilingen en de positie daar van minister Jan.
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weg met die papzak
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be