Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Goed antwoord van Jan Jambon (https://forum.politics.be/showthread.php?t=213318)

AVV.VVK 22 januari 2015 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7512419)
Ik beschik enkel over het krantenartikel in hln. Daar staat alvast niet in wat jij hem ten laste legt.
Hij wijst er wel terecht op dat een grote groep mensen respect heeft voor dat stuk papier en dat Philip door zijn uitspraken die hele gemeenschap tegen zich in het harnas jaagt. Lijkt me juist te zijn.

misschien had je beter het filmpje bekeken ipv. je te baseren op een krant die selectief enkele fragmentjes er uit haalt???

Otherwise 22 januari 2015 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7512122)
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...le-kwaad.dhtml

Een uitstekend antwoord vanwege Jan Jambon aan Fuhrer Philip.

Hebt U zich al afgevraagd waarom er zo weinig Katholieken radicaliseren en overgaan tot onthoofdingen, verkrachtingen, moordpartijen ed zoals dat het geval is bij IS, Boko Haram, Al Quada, Hezbollah etc?

AVV.VVK 22 januari 2015 21:37

[quote=Pandareus;7512425][quote]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7512291)

Dat doet de regering niet. Er is in belgie enkel een verbod op negatie van de holocaust.
Het vlaams blok is geen door de overheid verboden partij.

Ook zonder goddelijke aspiraties zou dat het geval zijn en is dat het geval. Tolereren in de zin van wettelijk toelaatbaar zijn.

En dat is het probleem bij de Islam : ze steunt op een tot haat aanzettend boek.

Zolang de Islam en de moslims dat boek niet afzweren, noem ik ,in alle eerlijkheid, het nazisme een vredelievendere ideologie dan de Islam!

En waarom? Omdat het Nazisme enkel racistisch is, niets meer. De Islam is ook nog eens discriminerend, tot geweld aanzettend etc. , etc. , etc...

AVV.VVK 22 januari 2015 21:44

[quote=Pandareus;7512567]
Citaat:

Daar ben ik het totaal niet met eens. Ik gruwel van het blok omwille van hun nazistische raciale ideeën en hun islamofobie. Dat ze ook af en toe eens wat zitten te memmen over onafhankelijkheid stoort me niet, dat is zelfs vermakelijk. Het is het schaamlapje voor blokkers om een poging te doen dat ze geen racisten zijn maar "vlaams-nationalisten". :rofl::rofl::rofl:

Voorbeelden graag, voorbeelden. Vooraleer je maar wat zit te trollen.

DucDEnghien 22 januari 2015 21:46

[quote=AVV.VVK;7512675][quote=Pandareus;7512425]
Citaat:

En dat is het probleem bij de Islam : ze steunt op een tot haat aanzettend boek.

Zolang de Islam en de moslims dat boek niet afzweren, noem ik ,in alle eerlijkheid, het nazisme een vredelievendere ideologie dan de Islam!

En waarom? Omdat het Nazisme enkel racistisch is, niets meer. De Islam is ook nog eens discriminerend, tot geweld aanzettend etc. , etc. , etc...
Racisme is dus niet discriminerend ...

Drukazz 22 januari 2015 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 7512658)
Welke nazistische ideeën?

Want jij denkt dat het geen Vlaams-nationalisten zijn?

Ik ben een blokker maar bij een referendum voor onafhankelijk stem ik 'neen'.

Ik stem voor het blok uit eurokritische, islamkritische en zionistische overwegingen.

AVV.VVK 22 januari 2015 21:48

[quote=DucDEnghien;7512704][quote=AVV.VVK;7512675]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7512425)

Ach, daar hebben we het weer. Van die zinloze reacties om maar het laatste beetje dat van jullie geloofwaardigheid nog rest, te behouden.

Je weet bést wat ik bedoel.

-> Racisme is slechts één soort discriminatie. Discriminatie bij de Islam zijn �*lle soorten : tussen geslacht, religie, ras...

Garry 22 januari 2015 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7512122)
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...le-kwaad.dhtml

Een uitstekend antwoord vanwege Jan Jambon aan Fuhrer Philip.

Het is niet omdat heel de Kamer met bruine strepen in zijn onderbroek rondloopt en daarom het pleidooi van Jambon toejuicht dat ook heel de bevolking achter Jambon staat. Dat de Kamer Dewinter uit jouwt is ook al lang geen nieuws meer. Zij zijn de grondleggers van heel onze multcul-kul en moeten de schijn nog wat hoog houden.

DucDEnghien 22 januari 2015 21:51

[quote=AVV.VVK;7512711][quote=DucDEnghien;7512704]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7512675)

Ach, daar hebben we het weer. Van die zinloze reacties om maar het laatste beetje dat van jullie geloofwaardigheid nog rest, te behouden.

Je weet bést wat ik bedoel.

-> Racisme is slechts één soort discriminatie. Discriminatie bij de Islam zijn �*lle soorten : tussen geslacht, religie, ras...

Over welke Islam heb je het?

AVV.VVK 22 januari 2015 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7512712)
Het is niet omdat heel de Kamer met bruine strepen in zijn onderbroek rondloopt en daarom het pleidooi van Jambon toejuicht dat ook heel de bevolking achter Jambon staat. Dat de Kamer Dewinter uit jouwt is ook al lang geen nieuws meer. Zij zijn de grondleggers van heel onze multcul-kul en moeten de schijn nog wat hoog houden.

:lol::lol::lol:
Gelijk heb je ;-)

Garry 22 januari 2015 21:52

[quote=DucDEnghien;7512704][quote=AVV.VVK;7512675]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7512425)

het ene is de cholera, het andere de pest.

AVV.VVK 22 januari 2015 21:52

[quote=DucDEnghien;7512719][quote=AVV.VVK;7512711]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7512704)

Over welke Islam heb je het?

Elke vorm van Islam die zich baseert op de Koran.

--> Tot op vandaag élke Islam dus!

AVV.VVK 22 januari 2015 21:53

[quote=Garry;7512722][quote=DucDEnghien;7512704]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7512675)
het ene is de cholera, het andere de pest.

Het éne is cholera, het andere is de naam voor én cholera én de pest én HIV én kanker...

DucDEnghien 22 januari 2015 21:58

[quote=AVV.VVK;7512723][quote=DucDEnghien;7512719]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7512711)

Elke vorm van Islam die zich baseert op de Koran.

--> Tot op vandaag élke Islam dus!

Maw Islamextremisten die IS extremisten uitmoorden doen dat omdat ze DE ISLAM zijn en omdat de Koran zegt dat ze elkaar mogen uitmoorden?

mvd 22 januari 2015 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7512708)
Ik ben een blokker maar bij een referendum voor onafhankelijk stem ik 'neen'.

Ik stem voor het blok uit eurokritische, islamkritische en zionistische overwegingen.

Dat neemt niet weg dat een van de belangrijkste doelstellingen van VB een onafhankelijk Vlaanderen blijft. Een écht onafhankelijk Vlaanderen, geen Europese provincie zoals bij het N-VA-model.

Demper 22 januari 2015 22:02

Kan Jambon zijn dik bakkes niet houden?

AVV.VVK 22 januari 2015 22:08

[quote=DucDEnghien;7512741][quote=AVV.VVK;7512723]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7512719)

Maw Islamextremisten die IS extremisten uitmoorden doen dat omdat ze DE ISLAM zijn en omdat de Koran zegt dat ze elkaar mogen uitmoorden?

zo is het!

Het is algemeen bekend dat de Koran er toe oproept.
En momenteel lees ik hem, dus ik weet ook waarover ik spreek en sta niet zomaar wat te roepen.
Dus vraag me niet om 'bronnen'...

Zipper 22 januari 2015 22:08

zeg jongens, leer eens deftig quoten !!

AVV.VVK 22 januari 2015 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7512767)
zeg jongens, leer eens deftig quoten !!

ik weet het, door Pandareus is er ergens een fout in geslopen, en dat heeft een nogal ambetante kettingreactie veroorzaakt ;-)

Zipper 22 januari 2015 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7512771)
ik weet het, door Pandareus is er ergens een fout in geslopen, en dat heeft een nogal ambetante kettingreactie veroorzaakt ;-)

ik weet het, het begint bij één, en als er niet direct gecorrigeerd wordt ist omzeep.;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be