![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...le-kwaad.dhtml
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jambon zegt eigenlijk dat hij geen bal doet.
Verantwoordelijkheid schuift hij door naar gewesten en burgemeesters, burgemeesters die op hun beurt enkel putten van enkele miljoenen maken om voor de show wat soldaten aan bepaalde buurten te zetten... Kortom, 't is al een echte belg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is inderdaad niet zo zwart/wit, maar toch, zonder de Islam zouden we al deze miserie niet hebben.
Bij Congolezen, Italianen en Chinezen, die evenzeer gediscrimineerd worden, zie je geen terreurzaaiers. Laatst gewijzigd door Snerror : 22 januari 2015 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nva-ers zijn legalisten. En wat de show betreft: liever zo'n kaki show dan zo'n slecht toneel zoals in de Jodenkruidenier in Parijs. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jambon , de hypocriet, het lijkt wel een CD&V-er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is,in andere woorden,wat JJ geantwoord heeft. Een kleine studie van de geschiedenis,zelfs recente gescheidenis,zal leren dat iedere "terrorisme"-generatie zich probeerde te linken aan een bepaalde gedachtenstroming(geloof is ook een gedachtenstroming) Het doel van al die "show",zoals sommigen het wensen te noemen ,is niet de Islam uit te roeien,maar wel de huidige beginnende terrorismegolf te fnuiken.... Dat begon vroeger altijd,dat begint ook nu,met die "verbinding",die de terroristen zichzelf aanmeten met een bepaald gedachtengoed te breken...hen te isoleren. Laat ons wel wezen,er worden wekelijks meer mede-europeanen uit verhakkelde autowrakken gepeuterd dan er de laatste tijd neergeschoten zijn..... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 22 januari 2015 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jan Jambon draait rond de pot door te benadrukken dat er veel gematigde 'moslims' zijn voor wie het boek inspirerend is. Maar dat praat de inhoud van dat boek nog niet goed! Of moeten we Mein Kampf ook tolereren omdat het in Nazi-Duitsland door miljoenen mensen als 'de waarheid' werd aanzien? Neen! Het gaat hem niet om de 'vredige aanhangers', het gaat hem niet om 'hoe braaf de volgertjes wel zijn', het gaat om HET BOEK ZELF ! En ik zeg u , begeef u tot volgend topic http://forum.politics.be/showthread.php?t=213213 En hopelijk beseft u daarna wat voor een boek de Koran is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaruit we dan moeten besluiten dat er volgens Jambon niets mis is met het boekske van Mo en voor de rest van de Kamer eigenlijk ook niet, gezien het applaus.
Het VB heeft ongelijk , niet omdat het ongelijk heeft maar omdat het geen gelijk mag hebben. De onnozele hypocriet. Dat hij en de zijnen er maar goed van profiteren want de volgende verkiezing zullen ze lang niet in de buurt komen van de 30 procent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(overigens,neem ook de moeite om het Oude Testament eens door te nemen......best wel pittig....menig figuur daaruit komt ook voor in de Koran ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 22 januari 2015 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
http://p-magazine.be/nieuws/wat-het-...m-van-de-islam Net als de wat grotere jongens kan Jambon het niet meer veroorloven om vrijuit te spreken. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Van onafhankelijkheid naar confederalisme, van confederalisme naar meegaan met het federalisme Plots laten de transfers hun koud, en nu dus ook de Islam. Ik hoop dat de overlopers van VB naar N-VA dit inzien en dus 'heroverlopen' hopelijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Partijlid
|
![]() Absoluut, alleen zijn er geen dertien christelijke landen waar atheïsten de doodstraf riskeren op basis van wetten die afvalligheid en blasfemie verbieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal de bijbel niet meer vastpakken, tenzij om hem uit mijn gezichtsveld te smijten, onder meer omdat het zo'n oud boek is, dat zo'n taal hanteert dat het niet meer actueel interpreteerbaar is. En zeer te vergelijken met de koran.
Heel die geschiedenis en die oude boeken interesseren me slechts enkel als geschiedenis. Ik zal niet extreme gelovigen "bestrijden", maar dan enkel op democratische wijze en met een klein minimum intellectuele eerlijkheid. Toch zal ik deze mensen wel respecteren als mens. Of ze nu moslim zijn of verlichte kaloot. Eigenlijk juist gelijk ik een sos als mens respecteer. Je hebt het recht om je te vergissen en om domme dingen aan te nemen als intelligent. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat uw grammaticale intellectualiteit zich zover reikt dat u een verschil kun maken tussen : Aanzetting tot haat <-> vermelding van haat En daar zit hem het verschil : in de Koran staan verzen waarin in bevel-vorm staat dat men 'de ongelovigen moet uitmoorden' etc. , in het OT zult u dat niet vinden. Uiteraard vindt u er wel de meest gruwelijke daden , al dan niet gesteld of in opdracht door God. Maar dat betekent nog altijd niet dat een Jood zich daartoe moet aangesproken voelen! Ik als Christen voel mij ook niet aangesproken om net als Jezus een lamme te doen lopen! Maar bij de moslims is het dus wel het geval dat Allah aan hen vraagt om te moorden! D�*t is het verschil! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel geld en veel show, in een buurt waar er al jaren extra bewaking is. Waar ondertussen de meest moderne snufjes op vlak van beveiliging te vinden zijn. Niet voor de Antwerpenaar die ook bang is van mogelijke terroristische aanslagen, die zelfs nog steeds met schrik door sommige wijken moet lopen, al jaar en dag. Wijken waar autochtonen de keuze krijgen tussen aanpassen aan't boekje of verdwijnen... Daar durven nu helemaal geen agenten meer doorlopen... Maar allee, der staan para's aan den diamant hé... ![]() Voor de rest is dit geen democratie, dit is paraplupolitiek. Dit is gewoonweg niet durven of willen praten over de fundamentele oorzaak van het probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hebben dik spijt en dat al na één maand bestuur. Waaronder mijn beste vriend en zijn vrouw. Ongetwijfeld kent gij er ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |