![]() |
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200225_04864382 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik denk dat de meeste besmettingen gebeuren als we ons masker afzetten, in vertrouwde omgeving. En ja, een afgezet masker werkt natuurlijk stukken minder goed. Als je met mensen eet, of koffie drinkt. |
Citaat:
Het heeft geen belang want U bent sowieso overtuigd dat mondmaskers niet helpen.Ik ben ook wijs genoeg om te weten dat iedere link kan worden weerlegt met een andere link. Dus U bent overtuigd dat ze niet helpen wat uw goed recht is. Maar u bent nu wel verplicht een mondmasker te dragen. En als je tegendraads wil blijven mij goed maar bereid u dan maar voor dat er weer meer en meer op slot gaat gaan tot en met de totale lockdown. En ja in vele ZO Aziatische landen werd Alcohol aan banden gelegd. De gevolgen van dat Alcohol misbruik hebben we gezien in het gedrag van jongeren beetje overal in de steden. En ja ook ik drink ook Alcohol. |
Ben eens benieuwd wanneer de totalelockdown in Europa een feit zal zijn.
|
Citaat:
Ze had ambras in het algemeen met de politiekers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat mevrouwtje zal zich nu een beetje besmuikt voelen want eigenlijk doet de politiek EXACT wat zij en gans die koterie aan "virologen" zouden willen...
Er was alleen een beetje tijd nodig om de verantwoordelijkheid af te schuiven naar de politici van de lagere bevoegdheidsniveau's... Die beleven NU hun "moment de gloire"... Nu kan het gdvrdmme maar zien dat BINNEN TWEE WEKEN die besmettingsgraad weer serieus aan het dalen is ten bewijze dus dat al de "maatregelen" helpen. Zoniet wordt het een echt schietkraam (electoraal gezien dan)...Ik kan me ook niet voorstellen dat Europawijd de "Captains of Industry" nog veel langer op hun handen gaan blijven zitten.... |
Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/erika...tiek~b1addc7a/ Maar het is uiteraard een lastige zaak: de experts geven hun mening en de politici beslissen over maatregelen. Je moet als politicus de verantwoordelijkheid niet afwentelen, maar anderzijds vind ik toch ook dat de experts teveel solo slim spelen. Als zij om de haverklap in de media komen kritiek geven dan moeten ze ook tegen een stootje kunnen. |
Citaat:
Het is zwak op te geven als de nood het hoogst is. Het zou laf zijn. |
Citaat:
Probleem opgelost. :-) |
Citaat:
Fred toch :lol: |
Citaat:
Het gaat over. |
Citaat:
Er bestaat ook zoiets als selectief geheugenverlies (off topic). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be