![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En we gaan terug naar af. Café's wellicht weer dicht.....pretparken.....restaurants...sportclubs.
Ik had het al voorspeld na een paar dagen van de eerste versoepeling. Ik dacht dit komt zeker niet goed. Alle dagen kon ik honderden mensen bezig zien die zich totaal aan geen enkel regeltje (meer) hielden. Dat we het serieus weer gaan vlaggen hebben was meer dan te verwachten. En dat zal nog jaren zo doorgaan als we niet eens het nodige respect gaan opbrengen. Ik stel voor van op te houden met te pamperen. Geen PV's meer maar overal direct het waterkanon erop. Overvolle terras samenscholingen ...waterkanon. Te volle parken waterkanon.....twintigers die staan te springen op een plein waterkanon. Overvolle dijken waterkanon. Illegaal feestje waterkanon..... Er zal uiteindelijk niks anders opzitten. De westerling is te individualistisch geworden en een grote narcist. We hebben alle burgerzin verloren. Waar is Jan Jambon om dat eens op te kuisen of gaan ze daar in Antwerpen blijven met man en macht achter een jointjesroker lopen ? Het wordt tijddat ze de polies eens aan het werk zetten voor de echt belangrijke zaken. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200717_97201665 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 juli 2020 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Door venster kruipen water...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja Fred, wie niet zien wil zal voelen, gonna be a painful wake-up in the najaar read my lips.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Allez weer een rondje dwaas kipzonderkopbestuur. Maar deze keer zal iedereen wel beter voorbereid zijn zeker om al die regeltjes te omzeilen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
400 feesters op een pleintje met overdadig geweld afvoeren inaar een dichtgelaste kluis waar ze niet meer uitkomen tot het virus helemaal weg is. Oh ja, geen instagram, facebook enz... access in de kluis. ![]() Ze krijgen elke dag een sudoku om zich bezig te houden.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 19 juli 2020 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals in de middeleeuwen , zeker ?
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om dat te doen moet je wel eerst een maatregel hebben die werkt. Tot hier toe kennen we geen maatregelen die werken. Is nog nooit gedaan, een pandemie tegenhouden. En dan moet je bereid zijn om die maatregel jaren aan te houden. Gaat de maatschappij dat aankunnen ? En dan is de vraag: is de kool het sop waard ? Maar die vraag wordt niet gesteld, blijkbaar. Het ware veel simpeler geweest van van in 't begin niks te doen he. Dan zaten we met al die domme idiote dingen niet opgescheept, dan hadden we gewoon wat doden en zieken gehad, meer niet. Dan konden we normaal leven of dood gaan. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 juli 2020 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doden blijven komen patrick.
Het enige dat helpt is uw voordeur markeren met het bloed van een lam. ![]()
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaat echter ook nog zoiets als publieke opinie. Niets doen behalve de zieken verzorgen en de doden begraven zou mijn inziens niet worden geapprecieerd. En zeker niet bij de nabestaanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
https://edition.cnn.com/2020/03/23/m...ces/index.html
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een waterkanon inzetten om levens te redden ? Vind ik niks sadistisch aan integendeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terug naar af?
Wel, voorlopig lijkt dat wel mee te vallen. Niet dat ik er verheugd om ben, met de huidige lokale opflakkeringen, maar "terug naar af" is dermate overdreven dat we toch conclusies moeten trekken voor de steller ervan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets doen en de boel maar laten evolueren?
Zelfde conclusie als vorig bericht.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() eerst nog rap de vlieger op en wat uitwaaien op een strandje
daarna zien we wel in belgie groeit het geld toch aan de bomen
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou gewoon de boomers die minstens tien jaar pensioen of werkloosheidsvergoeding hebben genoten preventief afmaken zodat onze hospitalen niet overbelast raken, en dan corona laten razen.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het vooral de millenials gaan zijn die binnenkort jaren in de werkloosheid gaan zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Partijlid
|
![]() Boomer van 74 jaar hier, met lief, 65, in the middle of nowhere, in Zuid-Frankrijk. Eigen zeer diepe bron op ons domein van 8**Ha22Ca.
Eten en drank laten we bezorgen. Arbeiders nu bezig aan nieuwe en hogere razor wire omheining. En jullie kunnen me wat. Knuffel een drugdealertje daar waar jullie zijn.