![]() |
Citaat:
Het punt is gewoon dat het puur informatief zou moeten zijn, en dat er noch rechten, noch plichten aan verbonden zijn. Het zou gewoon een manier zijn om anderen aan te geven dat je ze misschien besmet hebt zonder je moeten "bloot" te geven. |
Citaat:
Als morgen mijn collega's verplicht thuis moeten blijven, omdat ze 'misschien' besmet kunnen zijn, daar zal mijn baas niet mee kunnen lachen. Daarbij wie gaat hun loonverlies compenseren.. nachtvergoeding, premies, zondagvergoeding... en noem maar op? |
Citaat:
Als het zo is dat "uw baas niet kan lachen met mensen die echt besmet zijn" dan is dat wel een probleem he. Wat ga je dan doen als je echt besmet bent ? In de smoel van uw baas gaan hoesten ? :-) |
Boehhh ik moet bluetooth voortdurend hebben opstaan wil ik m'n exposure log zien.
![]() ![]() Not gonna happen :evil::evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Mij baas zal problemen hebben met een groot aantal mensen dat NIET ziek thuis moet blijven. En naar mijn collega's toe: wie gaat hun loonverlies compenseren. Vroeger waren er bij, die bijna doodziek kwamen werken, omdat ze het niet konden veroorloven om loonverlies te lijden. |
Citaat:
|
Boooeeeeh mss via m'n other phone's dan maar, (zijn gelukkig minder dan 5 jaar oud hehehe xD)
|
Citaat:
|
Citaat:
Een collega heeft een horloge met Bluetooth, staat ook altijd aan en dat piepkleine batterijtje gaat 20 dagen mee. |
Citaat:
|
Velen thuis wegens tijdelijke werkloosheid - Corona. Te weinig werk en dus tot 31/12/2020 thuis (ik ook :-D). Ondertussen wel aan thuiswerk doen en zo recup uren opbouwen.
|
Bij mij staat Bluetooth en locaties altijd uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be