StevenNr1 |
11 september 2006 11:41 |
Uit het artikel:
Citaat:
It’s the same pattern with the 9/11 nuts, who proffer what they demurely call “disturbing questions”, though they disdain all answers but their own. They seize on coincidences and force them into sequences they deem to be logical and significant. Like mad Inquisitors, they pounce on imagined clues in documents and photos, torturing the data –- as the old joke goes about economists -- till the data confess. Their treatment of eyewitness testimony and forensic evidence is whimsical. Apparent anomalies that seem to nourish their theories are brandished excitedly; testimony that undermines their theories – like witnesses of a large plane hitting the Pentagon -- is contemptuously brushed aside.
|
Als u de reacties op die Zembla-reportage in het andere topic omtrent 9/11 (niet i/h subforum links) had gelezen, had u geweten dat dit niet zo is (enkele die-hard believers (vooral NWO-adepten) niet te na genomen.) Ik postte zelf nog het volgende:
Citaat:
En inderdaad kwam het ook wel over alsof de meeste disbelievers meteen de vreemdste theoriën aanhangen en de mankst lopende redeneringen en bewijzen zomaar slikken terwijl het volgens mij bij de meerderheid van de disbelievers gewoon gaat om mensen met veel vragen en ieder zijn antwoord, toch?
|
En zolang die vele vragen en gaten (of toch enorme toevallen) in het officiële verhaal niet beantwoord zijn, zullen meer en meer mensen zich kritisch opstellen t.o.v. de officiële versie.
Zwaaien met "CONSPIRACY?" om de 5 regels, gaat daar niets aan verhelpen.
(En ik had het er gisteren nog met iemand over, de mensen die elk denken in de richting van een complot (opgezet spel, voorbedachte rade, ...) vermijden, zijn eerder de naïevelingen dan zij die achter de opeenstapeling van vermeende incompetentie, falen, ontwetenheid, ... toch wel iets meer menen te zien (en dat geldt niet enkel voor 9/11.))
|