![]() |
In een democratie bepalen de burgers binnen welke democratische speelruimte de ondernemingen zich mogen bewegen, door hun internationale activiteiten hebben de multi's zich evenwel daaraan onttrokken, er moet dus een internationale democratische controle op hun activiteiten komen.
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat de mensen eens nadenken over het sleutelwoord van de N-VA, namelijk 'verantwoordelijkheid'. (ge moet mij niet verwijten dat ik die open doelkans aangrijp) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vertel dit tegen deze 2700 mensen. Is nochtans een bank, die door alle Nederlandse belasting betalers, uit de stront getrokken moest worden. Maar och arme ze hebben nog maar 1,06 miljard € winst dit jaar. |
Citaat:
Ziet dat ge eerst budgetteert voor verwarming en eten, en dan pas voor gsm, internet of kabel-tv! Zo goed? |
Citaat:
Een ander, een aangetrouwd familielid, die zijn prioriteiten bij de zelfde inkomsten niet kende, leende bij een bank een hypotheek voor een huis, en werd bij wanbetaling in de psychiatrie opgesloten, hij, niet zijn bankier. |
Citaat:
|
Citaat:
je bedoelt dat de activiteit van privé-ondernemers niet gereguleerd wordt? |
wanneer gaat er eens een deurwaarder bij de zware fraudeurs langs?
Electrabel? Die hebben toch serieuze belastingsschulden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mij als leefbaar betaald 50plusser aanvaarden was blijkbaar geen prioriteit van de baasjes |
Citaat:
|
Citaat:
je gaat me toch niet vertellen dat daar geen bedrijfswagens te vinden zijn? of een secretaresse of 2? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan een werknemer zich daaraan onttrekken? Daar bestaat geen enkele mogelijkheid toe, die voor bedrijven wel nog bestaat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be