![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat vereist een samenwerking tussen alle lidstaten en die kan je op je buik schrijven, want dan is de interne concurrentie tussen Europese lidstaat werknemers weg. En die concurrentie is wat onze politieke slaven van industrie en kapitaal nu net nodig hebben. Daaraan zie je ook dat links nergens in Europa nog bestaat, want alle partijen werken er aan mee. Verdeel en heers, weet je wel. |
De oprit van mijn kot moet zeer grondig hernieuwd worden.
Ik heb de keuze: Polen aan redelijk goedkope prijs, of Vlamingen .... die niet afkomen voor dat werkje. . |
Citaat:
Laat die Polen maar vogelen & pikken. |
Citaat:
Maar om de nva hiervan te beschuldigen, daarvoor moet men toch populist in het kwadraat zijn. |
Citaat:
Dat vind ik juist zo hypocriet aan de protectionistische houding. Ze zijn voor een bescherming van koopkracht en hun welvaart maar blijven blind voor de sociale uitbuiting die noodzakelijk is om hun decadente consumptie te handhaven. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat schijnt mij eerder het stokpaardje van links te zijn. |
Citaat:
Ach, je bent gewoon te krentekakkerig om die Belgen te betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar Bart De Wever en co ze met open armen moeten ontvangen..... Ik zie dagelijks in mijn eigen stad de gevolgen van die strategie,invoeren én verdelen over de Vlaamse provinciesteden... En denkt u dat ze hier bij ons in het OCMW staan te springen om dit feit.... Wij Mechelaars mogen er echter wel voor opdraaien....:roll::roll: |
Citaat:
Natuurlijk,die zijn zélfs té lam om de telefoon op te nemen als schooffie wil bellen voor een offerte voor zijn oprit... Schoffie wéét dit,waarom zou hij dan zijn tijd én geld gaan versmossen om te proberen wat onmogelijk is... |
Citaat:
Het patronaat heeft een kunstmatig werklozenreservoir opgebouwd om de lonen te drukken, de autochtone arbeiders organisaties kapot te maken en verschillende bevolkingsgroepen tegen elkaar uit te spelen. |
Citaat:
|
Las in de krant van vrijdag 13 dat het een geluksdag was voor 2500 Polen, die voor het grootste deel natuurlijk, langs Poolse of Duitse uitzendkantoren, klaar staan voor de grote fruitpluk.
Gelukkig hebben we de RVA en VDAB, betaald met onze belastingcenten, om eigen werklozen aan het werk te houden. Oei, Europa steekt daar een stokje voor door zijn open grenzen beleid. Ken studenten die het willen doen, maar die zijn te duur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij lagen zeer goed, behalve als je er 3X met je auto over reed. Ik zou ze zeker bellen als ik jou was. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be