![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Zolang hij braaf mee richting N-VA tekeergaat, jut ik het beestje nog wat meer op. Zelfs al is N-VA om verschillende reden 'de vijand': tegen separatisten is alle hulp welkom. Desnoods samen met andere secessionisten hun eigen (vroegere?) brothers-in-arms af te zeiken. 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Hij mag verder zijn secessie-fantasietjes beleiden, lekker weggestopt in een krachteloos, machteloos, en eigenlijk overbodige Vlaamse regering. Een roemloos einde voor een nochtans veelbelovende uiterst verstandige politicus. |
Citaat:
|
Citaat:
Koken kost geld, en jullie 'huishoudbudget' komt stevig in het gedrang bij bevestiging van de veroordeling. Om een 'nieuwe' partij aan de man brengen, zullen jullie op geen Stevaartiaanse gratis middelen hoeven te rekenen. Citaat:
Feit blijft: de N-VA heeft zich door de tsjeven een ferme tand laten trekken, en zal op communautair vlak hun zure Vlaamse wijn drastisch mogen aanlengen, of ze gaan een gang net als het separatistische Vlaamsblok. Zoniet zal die tsjevenhypocrisie ferm aangeklaagd worden, niet in het laatst door mijzelf. 8) |
Supe®Staaf
Bleit maar veder, het zal nodig zijn België zal hoe dan ook op langere termijn verdwijnen. Schaf u nu maar al de nodige zakdoeken aan. N-VA heeft nooit gesproken van een Big Bang, dat deed Verhofstadt. N-VA werkt aan een stap voor stap strategie voor meer Vlaanderen. En tot nogtoe wijst alles erop dat CD&V, VLD en Sp.a deze strategie van N-VA zullen ondersteunen. |
Citaat:
Ik hoor de stoere taal van Geert Bourgeois toch niet meer. Zei hij niet dat er geen sprake kon zijn van een regeringsdeelname vooraleer BHV zou gesplitst zijn. Welnu, wat is daarvan terecht gekomen??? |
Citaat:
Ik hoor ook geen lawaai meer uit die hoek. En maar goed ook. Het begon me fameus te irriteren. 8) Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beweer je hier dat het VB eventueel zónder hun vreemdelingenstandpunt een vergelijkbare score zou halen? Vandaar de tegenzin van de Vlaamsblokkopstukken om radicaal de bistouri in het racistische luik van het blok-programma te zetten. :roll: |
Jan van den Berghe
Ik hoor al 25 jaar dat het BLOK de Vlaamse Onafhankelijkheid uitroept. Daar heb ik nog NIETS van gezien. Trouwens, heb ik ook nog NIETS gezien dat BLokker Tastenhoye met zijn leger Brussel gaat omsingelen en uithongeren. En Geert Bourgeois heeft zijn uitspraak over de splitsing van BHV nog dezelfde dag verduidelijkt. Het is trouwens N-VA die thans in de regeringsonderhandelingen de Vlaamse belangen verdedigd, en NIET het BLOK. |
Citaat:
Erg! De VU deed het ook. Tot ze een minister kregen. Die riep al gauw: "Leve België!!!!!!!" Citaat:
N-VA roept ook al niet zo luid meer. Citaat:
Citaat:
|
Supe®Staaf
Droomt maar verder van uw dierbaar België en dierbaar vorstenhuis. Tussendoor bouwen de Vlamingen België verder af en dit zowel in het belang van Wallonië als van Vlaanderen. |
Citaat:
Het leuke eraan is: ik word net als jij ook nog steeds wakker in de constitutionele monarchie België. De dagelijkse realiteit is Belgisch. Een Vlaamse republiek vind je enkel 's nachts op je hoofdkussen, ook al eens overdag aan de toog na een pint of twintig, en den 11e juli op je sandwich naast een door de Vlaamse nepregering gesponsorde BBQ-sossis. :lol: Citaat:
Net als Vlaamsblokkers de Belgische staat naar het leven staan. Bijten uit de hand waaruit ge eet. Citaat:
Elke flamingant hoopt er na secessie jaarlijks een halve auto beter op te worden. Eigenbelang en eigen volk eerst. Daarin zijn de N-VA en 't Vlaamsblok broederlijk verenigd. De een luidruchtig vanuit de eeuwige oppositie, de andere stoemelings vanuit het hol van de tsjeven. |
De grootste PARTIJ in STEMMEN in BELGIE is het separatistische VB.
Tot spijt van wie het benijdt. |
Citaat:
Uw 'grootste partij' vindt voor haar splitsingsprogramma geen democratische meerderheid. Zelfs niet langer bij de N-VA, restafval van dezelfde ontplofte flamingantische partij. Je zal dus nog vaak wakker worden in België. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be