![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je dan toch van plan bent om mijn intentieproces te maken, iets beter je best doen. |
Citaat:
|
Citaat:
en dat terwijl het de regering aanvoert. Als je goed wilt regeren, gedraag je dan niet als een luis. |
Citaat:
Alle N-VA'ers zijn per definitie verdacht van collaboratie en alle PS'ers zijn communisten waar niets mee aan te vangen is. Beide stellingen zijn even stompzinnig maar beide stellingen worden gretig overal verkondigd, tot in het parlement toe. We zijn goed bezig..... |
Citaat:
De huidige coalitie is rechts en heeft zelfs geen meerderheid in Wallonie. Watblieft, ze heeft slechts een kleine minderheid in Wallonie. En in Vlaanderen regeert ze vanuit rechtse hoek en is ze vaak te zien op VOKA feestjes. Tja, dan kan je niet verwachten dat je beleid op een draagvlak kan rekenen. Men neemt de ene OESO aanbeveling (loonkosten, index) en past die toe alsof het in de bijbel staat, en legt andere (tax shift, bedrijfswagens) gewoon los naast zich neer. Ze haalt haar eigen argumenten onderuit. Het is nu aan de vakbonden om de druk hoog genoeg te houden om dit onding te doen vallen. Dan kunnen we terug gaan naar een centrumregering die soortgelijke maatregelen doorvoert (lees: een drastische besparing en verlaging van de loonkost) maar op een veel evenwichtigere manier die wel op een maatschappelijk draagvlak kan rekenen. |
Citaat:
Zelfs bij die gevallen, is inmiddels gebleken dat er 'gerechtelijke dwalingen' waren. Erge collaborateurs werden wel ter dood veroordeeld, maar niet terecht gesteld. Ze ondergingen zeer lange gevangenisstraffen. Prutskes colloborateurs kregen gewone gevangenisstraffen, die ze al lang uitgezeten hebben. In dit forum heb ik nog verwezen naar een recent tv-programma: een onderwijzer kreeg een of twee jaar gevang, omdat hij tijdens de oorlog in zijn klaske liedjes had aangeleerd over Vlaanderen mijn land. Wel, als gij het lef hebt om aan hun nakomelingen wat dan ook te 'eisen', dan stel ik me daar diametraal tegenover. Bij mij hebben die nakomelingen een voetje voor. Minstens zo lang tot er verontschuldigingen komen vanwege de uitvoerende en gerechtelijke macht, voor de vele dwalingen bij de repressie. Neem eens een voorbeeld aan Nelson Mandela. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Te zien aan het resultaat: omgekeerde maatregelen. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil jobs !!! Echte jobs, geen staats-gesubsidieerde jobs. Als één index-sprong staat voor 60.000 jobs, wat zeg ik, zelfs al zou die maar voor 6.000 jobs staan, dan ben ik bereid drie indexsprongen over te slaan. . |
Citaat:
Een van de vorige regeringen, ik weet niet meer precies welke, had ten minste in het regeerakkoord daar een - toegegeven: nietszeggende - zinsnede over. |
Citaat:
|
Citaat:
Ooit zoiets bij communisten gehoord? |
Nu gaat het al over de collaboratie :thumbsup:
:roll: |
Citaat:
Natuurlijk wordt hierover zedig gezwegen door de vakbonden en de linkse media. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be