![]() |
jajaja duidelijk nog nooit moeten rondkomen met weinig , waar haalt iemand met een inkomen van 750 euro ineens zomaar eventjes 5000 euro vandaan en welke bank zal je geld lenen?
|
Citaat:
Langs den ander kant is het zeepbelfenomeen der woningprijzen in vele landen (oa nederland, want het zijn niet de rijke nederlanders die in de grensstreek gewone woningen opkopen, maar wel modale nederlanders) nog een stuk groter dan in Belgie. Maar uiteindelijk, vrees ik, die we in de bouw kennis maken met, hetgeen we het failliet van onze welvaartstaat kunnen noemen. Als mijn baas 1000 befs voor mij betaald, dan krijg ik er 300 bef van. En betaal ik deze 300 bef aan een aannemer, dan kan hij er 100 bef van aan zijn metser betalen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar moeten wij op de duur nog kruipen ?
Citaat:
[size=4][/size] [size=4]Waar moeten wij op de duur nog kruipen ?[/size] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Degene die onze belangen verdedigen zijn meestal mensen die nooit een boterham met choco hebben moeten eten om hun rekeningen te kunnen betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom heb ik veel respect voor limburgse leeuw,die geeft openlijk toe dat hij niet aktief wil deelnemen aan een politieke partij die nu het beleid uitmaken.En ook voor u natuurlijk die bezig is met een eigen "syndicaat" op te richten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En trouwens deze nederlanders zullen in Belgie toch wel onroerende voorheffing moeten betalen (het equivalent van vermogenbelasting). En dan komen we terug op onze modale nederlanders, waar het bovenstaande meer van toepassing is, en die in modale woningen in de grensstreek intrekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel zal er van af hangen wat we rijk of modaal noemen. Maar de beweegredenen zijn in elk geval anders. Vroeger (rijk) enkel fiscaal (zoals Henin naar Monaco), nu (modaal) aangetrokken door de relatief lage prijzen van de woningen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be