![]() |
Citaat:
|
Citaat:
In scholen tegenwoordig moeten leerlingen in het begin van het jaar een formulier tekenen dat ze mogen gefotografeerd worden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de staat vertikt het de grondwet na te leven tararara met uw clausules gij zijt van een goed jaar gij |
Citaat:
|
Citaat:
kan het zijn dat u ook geen statisticus bent? |
Citaat:
Vind je dat ze de privacy schenden? |
Citaat:
Als ze van plan zijn er nog duizenden bij te zetten, ben ik tegenstander. Als het 'de puntjes op de i' is (gewoonweg nog een tiental pijnpunten in Vlaanderen, bvb.) doen ze maar. Op die 10 komt het niet meer aan, op die duizendtal wel. |
Citaat:
|
Citaat:
deal (altijd prettig zakendoen met een zelfbenoemde beoefenaar der exacte wetenschappen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus wat je zegt is:
Een paar camera's kan, maar niet te veel? M.a.w. ze mogen onze privacy een beetje schenden maar niet te veel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer jij misschien eerst eens on topic te reageren op on topic reacties, in plaats van te negeren wat je niet begrijpt. |
Citaat:
|
Citaat:
2, Als je met iemand niet gezien wil worden ga je er ook niet mee over de weg wandelen in het openbaar. 3, Een firma gaat huis geen mannetje inhuren om de beelden te bekijken om al dan niet te gaan uitzoeken met welke beelden ze iemand kunnen gaan chanteren. Flauwe verzinsels welke niet in de realiteit voorkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
1/ De leeftijd van de ondervraagden en vooral 2/ De concentratie allochtonen daar waar er een meerderheid voor meer camera's is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo lang er geen camera's bij mij thuis opgesteld worden, mogen ze die van mijn part zetten waar ze willen.
Heb alleen een probleem met flitscamera's, die onder het mom van onze veiligheid zowat overal staan. Iedereen weet intussen dat die enkel dienen om de belastingen wat aan te spekken. |
Citaat:
Geef een concreet vb ipv "ze hebben daar geen zaken mee" :roll: Is dat alles wat je hebt? Je hebt er gewoon geen argumenten voor, je wil het gewoon niet...dat is alles. Mij goed, is genoteerd...reageer dan ook niet meer...ik wil dan van anderen weten of zij wel een concreet argument hebben om erop tegen te zijn. |
Citaat:
Geld verdienen? Op welke manier gaat iemand geld verdienen door beelden waar ik op te zien ben? Verklaar dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge moet een bordje hangen dat ge dus gefilmd wordt. Je mag de beelden maar bijhouden zolang als nodig is, ... jaja en hier zit het addertje he, ... hoe lang is zolang als nodig is... Voor sommige zaken is dat maximum een dag, een paar dagen, een week... voor andere kan dat maanden zijn... Vb : Iemand pint met een gecloonde kaart, ... een klant merkt dat maar als zijn afrekening komt, bij Visa en sommige creditcards kant dat meer dan een maand duren... Je moet dus kunnen teruggaan tot die bepaalde dag. ander voorbeeld : Je tankt "gratis" ... dat wordt in priciepe gezien wanneer het gebeurd,... die mogen hun tapes dus strikt genomen zo lang niet bijhouden... ander voorbeeld : Iemand sluipt onze Computerroom binnen en foefelt daar wat met de apparatuur, maanden later wordt dat pas ontdekt... Kortom die tijdsbeperking maak je zolang je er maar in slaagt er een degelijke uitleg voor te verzinnen en hoe groot uw harde schijven zijn van de recorder server, waar alles op opgenomen wordt.... |
Toch raar. Op het moment dat er een camera van een zender in de buurt is, worden mensen bijna vertrappeld om toch maar in beeld te kunnen komen.
Maar als het gaat om criminaliteit te bestrijden, kan het opeens niet. Waar is de logica ? Privacy ? Enig idee wat er op dit eigenste moment allemaal door je internetverbinding flitst ? Zowat al je gedrag op het net kan worden opgevist. Daar staat blijkbaar niemand bij stil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
PRIVACY DOES MATTER = link naar filmpje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be