![]() |
Citaat:
Het meten van het vermogen om kennis te vergaren, is niet afhankelijk van de keniis die men reeds heeft opgedaan. Ik begrijp natuurlijk wel, dat men geen breuken kan oplossen als men niet eerst de vier hoofdbewerkingen leert, maar dat is toch iets anders. Het gaat om de tijd die men nodig heeft om bepaalde dingen te begrijpen. Paulus. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Dat was inderdaad de start van het onderwerp Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Net zoals alle andere delen van ons lichaam kunnen hersenen getraind worden. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Wat volgt 'logisch' uit deze twee of drie tekeningen. En logica kan nog al eens verschillen. Ooit 'the gods must be crazy' gezien? |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Constant dingen zeggen, daarna zeggen dat ge dat nooit gezegd hebt, terwijl de quote er naast staat. Dan wanneer iemand het tegendeel zegt van u, zeggen dat ge dat niet betwist. Zaken die weerlegd zijn negeren en gewoon terug het tegendeel beweren... Het droge 'toch wel' of 'toch niet' zonder enige argumentatie. Het denigrerende en op de man spelen... Ge hebt bij rijden een heel oneerlijke manier van discussiëren. Citaat:
|
Citaat:
verschillende conclusies mogelijk. 1) De ouders/voogden hebben niet de mogelijkheid hun nageslacht de rekenvaardigheid mee te geven. 2) De lokale samenleving laat gemakkelijke kennisgaring niet toe. 3) de test was verkeerd. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ge moet dus een combinatie hebben van een IQ test en een vragenlijst waar de ondervraagde niet door heeft wat er getest wordt en waar de vraag 'religie' of 'racisme' via een ruime omweg wordt gesteld. En dat bij voldoende mensen die ook blind gekozen worden. Niet onmogelijk, maar wordt moeilijk. |
Citaat:
Verkeerd weergeven van feiten is de truk der trukken bij propaganda. Maar goeie propaganda wordt niet gemaakt door domme mensen. Daaruit concludeer ik dat er slimme mensen zijn die de meute meetrekken in een racistisch discours. Waarom zouden slimme mensen racistisch zijn? Aangezien propaganda minder invloed zou moeten hebben volgens de gevolgde gedachtengang. Citaat:
|
Citaat:
Ge gaat er hier vanuit dat het gaat om goeie propaganda. Ik niet. Ik vind de propaganda vrij laag van niveau, gezien ze zo makkelijk te doorprikken is (wat hier gewoon genegeerd word, maar kom). Vele mensen die de propaganda verspreiden doen dat uit onwetendheid, anderen uit kwade wil, anderen uit domheid. Citaat:
Ik vermoed dat die het doen uit droog egoïsme. Ik ben belangrijkst, de anderen moeten maar verrotten. Hoe minder er zijn van de anderen, hoe meer voor mij. en zo ... Citaat:
|
Waarom zou je statistisch de extremen eraf knippen? Behalve bij de experimenten waar het volstrekt onmogelijk is dat de extremen bereikt worden (wat niet het geval is bij intelligentie), zie ik geen reden om extremen uit gausscurves weg te knippen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, bewust liegen en valse data moeten eruit gefilterd worden, maar die zou ge normaal gezien moeten waarnemen als een niet-gaussisch verantwoorde piek. |
Citaat:
|
Citaat:
Enkel als we fysisch onverantwoorde resultaten bereiken (een massa kleiner dan nul, een absolute energie kleiner dan nul, ...) worden er resultaten uitgeknipt. |
Citaat:
Citaat:
En kom a.u.b. nie weer af met dat citaat van de forumleiding over "type A, B, C of D" alsof dat een "argument" op zich zou zijn. Dat is namelijk op zich nooit een argument zo lang jij niet zelf aangeeft wat er in mijn uitspraak precies zou voldoen aan "type A, B, C of D", en bovenal waarom. In dit topic heb je al vaker van dit soort trucs uitgehaald, en nog nooit ben je in staat geweest om exact aan te geven waarin dat vermeende "racisme" dan zou schuilen. Je beweert steevast dat iets "racistisch" is en komt dan hooguit met bovenstaand citaat van de forumleiding als wat dan als "argument" of "onderbouwing" zou moeten dienen, terwijl zulks dus geen argument noch onderbouwing is. |
Citaat:
|
Citaat:
Anderen heb ik dat ook al zien doen, meer dan eens zelfs. Dat waren allemaal zeer gegronde opmerkingen die niets te maken hadden met "blok zitten in de discussie", maar die alles te maken hadden met de manier waarop jij telkens discussies weet te verzieken. Jouw manier van "discussiëren" behelst namelijk niets meer dan je gelijk willen halen, koste wat kost. En dan het liefst door je tegenstander uit te putten met steeds naar de bekende weg te vragen, om linkjes en citaten te vragen en die vervolgens straal te negeren, door zelf tot in het oneindige met links en citaten te goochelen, inclusief jouw zeer speciale manier van citeren door [ INDENT ] te gebruiken om bewust de zaken nog ingewikkelder en onoverzichtelijker te maken, door anderen bewust uitspraken in de mond te leggen, door bewust uitspraken van je tegenstander te verdraaien, te manipuleren en uit de context te halen, door heel vaak een geheel eigen invulling aan de betekenis van woorden en begrippen te geven om daar dan een paar bladzijdes lang over te gaan emmeren, door ontwijkende antwoorden te geven en naast de kwestie te antwoorden, door afgesloten discussies weer op te rakelen en daar weer van voor af aan te beginnen, en ga zo maar door. Net zolang tot je tegenstander je getrol kotsbeu is en er de brui aan geeft. En dat zie jij vervolgens dan als een overwinning, als een slag die je hebt binnengehaald. Eenieder die ooit met jou een echte discussie heeft trachten te voeren, zal dit allemaal kunnen beamen. Jouw discussiegedrag is niets meer dan geavanceerd getrol, en ik moet Hertog van Gelre hierin bijtreden; dat is gewoon pure kwaadaardigheid jouwerzijds. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Vertel me anders maar eens waar ik in mijn uitspraak: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Jij bent het die het niet aanvaard. Maar dat is wat anders. Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
Toch niet om wereldwijd de domheid of debiliteit van een bevolkingsgroep te bepalen. Lees het artikel die bij de kaart gaat. http://en.wikipedia.org/wiki/Nations...ce#cite_note-5 En lees vooral "Limitations and criticisms of the IQ-data collections" |
Citaat:
Als u zich aangevallen voelt kunt u dit melden door middel van het rode driehoekje en/of de betreffende persoon op uw negeerlijst te plaatsen. Dit geldt ook als uw tegenstander ‘’irritant’’ discussiert. De negeerlijst, of gewoonweg niet reageren, is dan de aangewezen weg.http://forum.politics.be/showthread.php?t=153381 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het over het correct citeren van quotes. Blijkbaar is dit een aanval op uw eigenwaarde of zo? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be