![]() |
Citaat:
De heilige oorlog of djihaad van Moslims. http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...t=8386&start=0 De Islam is met het zwaard verspreid De feiten ontkennen zal ze niet veranderen Nahed Selim http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...t=7519&start=0 |
Citaat:
|
en jullie denken dat jullie in vlaams belang wat stemmen met die leugentjes kunnen winnen?
misdadigers zijn jouw mama en jouw papa, niet mijn profeet. mijn profeet bracht peace voor vredige mensen die vrede willen en nastreven, en bracht ook oorlog en terrorisme voor bezetters, onderdrukkers en mensen die onrecht en kwaad willen. je komt daar met Hitler en Stalin, vertel mij: waar verschillen jullie (in vb) nu helemaal van Hitler en Stalin? Hitler zegt jodendom en joden horen niet thuis, christenen moeten nazisme aanvaarden en nooit tegenspreken. Stalin was ook zoals Hitler maar tegen alle religies, alle religies, en vooral de islam, horen niet thuis. jullie zeggen de islam hoort niet thuis. in wat zijn jullie dan beter? jullie hebben dezelfde ideologie als diegenen die oorlog voeren tegen burgers in Afghanistan, Irak en Palestine. Dezelfde haat jegens de islam en moslims, want aanwezigheid van de islam in deze wereld met zijn waarden en principes, haalt jullie superioriteitsgevoel en achterliggende idee van "blanke superman" onderuit. |
Citaat:
|
Citaat:
islamitisch mag ik zoiets niet zeggen, en ik mag van de islam niet discussieren met mensen die beledigen, maar ben ook niet perfect hé. hij zegt over mijn profeet en vergeet zijn eigen ouders en grootouders!!!!!!!! |
Citaat:
|
en je bepaalt waarheid? je eigen interpretatie zoals je wilt op basis van je afwijkende ideeen een waarheid noemen?
op die manier kan ik tegen iemand zeggen dat ik kutje van zijn moeder lekker vind, en ik wil het voor paar weken, dit is echt waar, ik lieg niet. wat denk je dan? |
Citaat:
Jouw profeet was een moordzuchtige pedofiel, niet meer of minder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog een pareltje van Pat Condell, zeker voor Deadlock.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deadlock, je mag best geloven dat islam waarheid is zolang je maar niet verwacht dat anderen dit delen, of de samenleving zich aanpast aan de ideologie van een zeventiende eeuwe analbafete krijgsheer, wat Mohammed voor ongelovigen is, meer niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be