![]() |
Citaat:
Dat is 1 kwestie. |
Citaat:
En wie zijn dat dan precies? Is dit een grote groep? Een kleine groep? Zo heeft niemand er een zicht op. Waar zijn deze mensen? In Belgie? Ik ken nm niemand die dat doet. |
Citaat:
Citaat:
|
Blijkbaar hebben ze geen tegenargumenten tegen mijn tegenargumenten over de topic zelf. )))
Goed zo! |
Citaat:
Voila, stop met iedereen binnen het VB op 1 hoop te gooien. Niet iedereen binnen het VB heeft dezelfde mening, net zoals dat bij alle anderen partijen ook niet zo is. Niet iedereen deelt die mening. Graag ook even aantonen dat deze mensen binnen het VB deze mening hebben en haat hebben lopen verkondigen. ik heb dat alvast nog nooit gezien. Waar hebben ze dit gedaan...heb je hier beelden van, getuigenissen? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
(Tegenargumenten); o.a.: 1) Deze 2) Deze 3) Deze 4) Deze 5) Deze 6) Deze 7) Deze 8) Deze 9) Deze 10) Deze en 11) Deze ![]() Graag gedaan. - |
Citaat:
Nee, graag aantonen dat het zo is wat je zegt. Een hoop mensen vals beschuldigen kan iedereen. |
Citaat:
|
Citaat:
Nog een poging graag. |
Citaat:
![]() ![]() ![]() A) Indien je in de werkelijkheid wel begrijpt dan is je antwoord ( ![]() B) Indien je in de wekelijkheid niet begrijpt, maar gewoon zegt dat je begrijpt; zelfs indien je het ook meent, terwijl je niet begrijpt; dan is je antwoord ( ![]() Meer uitleg nodig? ![]() - Zo ja, vraag het maar; ( ![]() - Zo niet, volg die verwijzingen nogmaals en probeer eens beetje te denken deze keer. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag maar 1 duidelijk iets. Jouw tegenargumenten. |
Citaat:
Je zou van linkse mensen mogen verwachten dat ze net zo hard (onbestraft) mee graaien als 'rechtse' mensen. En dat is precies wat er gebeurt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet Allah maar de wet bepaald het samenleven,rechten van mannen EN VROUWEN en dus zijn gescheiden betogingen fout. Het is dus vooral een signaal DEZE samenleving niet te respecteren,en evnemin van plan te zijn dat in de toekomst te doen, dus mocht van mij een betoging die gebaseerd is op discriminatie worden afgelast. Wanneer morgen een betoging wordt georganiseerd waar autochtonen en allochtonen verplicht worden gescheiden te lopen, is dat dan ook " orgineel " of kraait u dan dat u gediscrimineerd wordt en die betoging aanzet tot haat? Draai nog een beetje... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be