![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is wel een typisch voorbeeld van machtsinstellingen die wetenschap willen overroepen.. Zoals politici beslissen over kernenergie waar ze geen fluit van snappen. Of politici beslissen over CO2... Of politici beslissen over economische maatregelen zonder een cursus economie te kennen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Democratie dient onmiddellijk opgeheven te worden totdat de meest ongeschoolde zatlap iets snapt van kernfysica.
|
Citaat:
Dus iemand die op een verkiesbare plaats wil staan, begint met 2 jaar te studeren.. in avondschool, op zijn engels met tutors, dat is hetzelfde... maar laten we zeggen ze weten dan wat ze zeggen. Dat is de drempel die nodig is om daar te staan. Persoonlijk heb ik bvb een wetenschappelijke opleiding, een MBA, dus zou ik nog een jaartje 'rechten' moeten studeren... maar dat zou de efficientie van het bestuur maximaal dienen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hans Teeuwen vatte het ooit zeer mooi samen: http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0 Tegen beledigingen kunnen hoort bij het opgroeien. Blijkbaar hebben veel gelovigen daar moeite mee. |
deadlock, negeer die kufar. verspil uw energie er niet aan. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof dat niet. De Islam onderdrukt vrouwen al sinds het ontstaan en ik heb niet de indruk dat de Islam op het punt staat zichzelf te vernietigen. Vrouwen die rebelleren worden in moslimlanden wel met zoveel geweld als nodig op andere gedachten gebracht en ook hier scheelt het vaak niet veel. M.a.w. een gedeelte van de moslim mannen beschikt over compleet onderworpen broedmachines om hun aantal en uiteindelijk hun geloof mee te verspreiden. Vergelijk dat eens met de westerse voortplantingscoefficient van 1,3... Welke cultuur staat er op het punt zichzelf te vernietigen? |
Citaat:
Voor een gelovige is dat een belediging. Voor een atheist is dat een compliment. Je mag mij ook gewoon met "heiden" aanspreken. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw obsessie om als een konijn te staren naar de lichtbak van de multiculturele politieke correctheid en u te laten verblinden voor de twee maten en gewichten aanpak van het antiracismime-establishement (CGKR) kent geen grenzen zeker. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be