Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei) (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=208)
-   -   Hoofddoekenverbod (https://forum.politics.be/showthread.php?t=123048)

deadlock 16 mei 2009 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4107792)
De meerderheid heeft zelden gelijk.

misschien, maar misschien ook niet!! hehe:-P

Flanelcondoom 16 mei 2009 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deadlock (Bericht 4107816)
misschien, maar misschien ook niet!! hehe:-P

De meerderheid dacht dat de aarde plat was.

deadlock 16 mei 2009 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4107819)

voila onze filosoof, dat is goed voorbeeld, daarom zei ik ook misschien en misschien niet. ;)

brother paul 16 mei 2009 20:48

Citaat:

Wel ik vraag mij altijd af nu, zowat de volledige 'gecivilizeerde' wereld weet dat de aarde rond is, wat ons dat bijbrengt ? Of we daar nu iets meer mee doen ? Mijn stylo blijft nog altijd op de grond vallen...

Het is wel een typisch voorbeeld van machtsinstellingen die wetenschap willen overroepen.. Zoals politici beslissen over kernenergie waar ze geen fluit van snappen. Of politici beslissen over CO2... Of politici beslissen over economische maatregelen zonder een cursus economie te kennen...

IronChef 16 mei 2009 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 4107982)
Wel ik vraag mij altijd af nu, zowat de volledige 'gecivilizeerde' wereld weet dat de aarde rond is, wat ons dat bijbrengt ? Of we daar nu iets meer mee doen ? Mijn stylo blijft nog altijd op de grond vallen..

Geodesie?

Flanelcondoom 17 mei 2009 02:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 4107982)
Wel ik vraag mij altijd af nu, zowat de volledige 'gecivilizeerde' wereld weet dat de aarde rond is, wat ons dat bijbrengt ? Of we daar nu iets meer mee doen ? Mijn stylo blijft nog altijd op de grond vallen...

Het is wel een typisch voorbeeld van machtsinstellingen die wetenschap willen overroepen.. Zoals politici beslissen over kernenergie waar ze geen fluit van snappen. Of politici beslissen over CO2... Of politici beslissen over economische maatregelen zonder een cursus economie te kennen...

Democratische politici dienen ofwel bij te scholen, ofwel openbaar gevild te worden.

Flanelcondoom 17 mei 2009 02:42

Democratie dient onmiddellijk opgeheven te worden totdat de meest ongeschoolde zatlap iets snapt van kernfysica.

brother paul 17 mei 2009 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4108250)
Democratie dient onmiddellijk opgeheven te worden totdat de meest ongeschoolde zatlap iets snapt van kernfysica.

het zou een criterium moeten zijn om op een verkiesbare plaats te staan, niet de eerste beste 'brulbak ala tobback,dewinter, of dedecker' ook niet het eerste beste 'marketing beest ala leterme,verhofstad of jannsens' maar mensen die een jaartje 'economie of een master in economics hebben' een jaartje 'rechten, wetteksten, sociaal recht en belgische staatststructuur of een diploma rechten op zak hebben' en een jaartje cursus 'wetenschappen natuurkunde, fysica, kernfysica inderdaad' of een wetenschappelijk diploma op zak hebben.

Dus iemand die op een verkiesbare plaats wil staan, begint met 2 jaar te studeren.. in avondschool, op zijn engels met tutors, dat is hetzelfde... maar laten we zeggen ze weten dan wat ze zeggen. Dat is de drempel die nodig is om daar te staan.

Persoonlijk heb ik bvb een wetenschappelijke opleiding, een MBA, dus zou ik nog een jaartje 'rechten' moeten studeren... maar dat zou de efficientie van het bestuur maximaal dienen

hotschizodiscocop 17 mei 2009 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 4107757)
Deadlock, je mag best geloven dat islam waarheid is zolang je maar niet verwacht dat anderen dit delen, of de samenleving zich aanpast aan de ideologie van een zeventiende eeuwe analbafete krijgsheer, wat Mohammed voor ongelovigen is, meer niet.

Vergeet naast Mohamed de Arabische scribes niet die de wijsheid van de Grieken en Aquinas in stand gehouden hebben.

hotschizodiscocop 17 mei 2009 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4108248)
Democratische politici dienen ofwel bij te scholen, ofwel openbaar gevild te worden.

Democratische politici dienen terug te keren naar hun marktkraam.

hotschizodiscocop 17 mei 2009 09:34

Citaat:

De aarde is niet plat, haar bevolking wel.

Fallen Angel 17 mei 2009 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deadlock (Bericht 4105693)
en je bepaalt waarheid? je eigen interpretatie zoals je wilt op basis van je afwijkende ideeen een waarheid noemen?

op die manier kan ik tegen iemand zeggen dat ik kutje van zijn moeder lekker vind, en ik wil het voor paar weken, dit is echt waar, ik lieg niet.

wat denk je dan?

So what.

Hans Teeuwen vatte het ooit zeer mooi samen:
http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0

Tegen beledigingen kunnen hoort bij het opgroeien. Blijkbaar hebben veel gelovigen daar moeite mee.

Uh-Huh 17 mei 2009 16:21

deadlock, negeer die kufar. verspil uw energie er niet aan. ;-)

Flanelcondoom 17 mei 2009 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 4108756)

Pakistan.

Rr00ttt 17 mei 2009 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 4103041)
Een gemeenschap die haar leden (vrouwen bv. ) onderdrukt vernietigd uiteindelijk zichzelf.

Ik geloof dat niet. De Islam onderdrukt vrouwen al sinds het ontstaan en ik heb niet de indruk dat de Islam op het punt staat zichzelf te vernietigen. Vrouwen die rebelleren worden in moslimlanden wel met zoveel geweld als nodig op andere gedachten gebracht en ook hier scheelt het vaak niet veel.

M.a.w. een gedeelte van de moslim mannen beschikt over compleet onderworpen broedmachines om hun aantal en uiteindelijk hun geloof mee te verspreiden. Vergelijk dat eens met de westerse voortplantingscoefficient van 1,3... Welke cultuur staat er op het punt zichzelf te vernietigen?

Fallen Angel 17 mei 2009 17:04

Citaat:

Thanks. :-P

Voor een gelovige is dat een belediging.
Voor een atheist is dat een compliment.

Je mag mij ook gewoon met "heiden" aanspreken. ;-)

circe 17 mei 2009 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 4108808)
Thanks. :-P

Voor een gelovige is dat een belediging.
Voor een atheist is dat een compliment.

Je mag mij ook gewoon met "heiden" aanspreken. ;-)

zolang JIJ maar niet "kaffer" tegen een neger zegt, want d�*n ben JIJ de racist zenne makker.

Fallen Angel 17 mei 2009 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4108844)
zolang JIJ maar niet "kaffer" tegen een neger zegt, want d�*n ben JIJ de racist zenne makker.

Mja uw etnische obsessie kent geen grenzen zeker. :roll:

Dimensie 17 mei 2009 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 4108863)
Mja uw etnische obsessie kent geen grenzen zeker. :roll:

Ta, hetzelfde kan van jou gezegd worden.
Uw obsessie om als een konijn te staren naar de lichtbak van de multiculturele politieke correctheid en u te laten verblinden voor de twee maten en gewichten aanpak van het antiracismime-establishement (CGKR) kent geen grenzen zeker.

driewerf 17 mei 2009 18:25

Citaat:

Ik raad u aan, Uh-huh, dat soort termen niet aan mijn adres te besteden, of het driehoekje zal uw deel zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be