![]() |
Citaat:
Als een feit word gepleegd en de crimineel staat op beeld is het toch normaal dat het feit opgelost kan worden of niet misschien? Zonder camera`s had men misschien de moordenaar van Joe niet gevonden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De meeste moorden zijn passionele moorden en worden door bekenden gepleegd. Hoe werden deze vroeger opgelost? |
Citaat:
Dus de camera's helpen niet. Dat zijn wel feiten. Vastgesteld door de politie en al 2 maal geciteerd. Ben je wel zeker dat je Engels begrijpt? Anders heeft dat weinig zin uiteraard. |
Citaat:
Buiten is het zoals ik al duidelijk maakte een hulp voor de guards, natuurlijk houd die camera geen inbreker tegen, je ziet hem wel bezig... Als je hem buiten wil houden moet je stroom op de klinken zetten, maar dat mag in deze mietjes wereld niet, ... |
Citaat:
Buiten mag als die gericht is op de deur. Stroom op de klink? Geen probleem tot jouw kind/neefje/nichtje/... er per ongeluk aan komt/iemand het vergeet af te zetten. Er zijn alternatieven hoor. Het fijne is, ze treffen ENKEL de perpetrator Smartwater Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik lees enkel dat het aantal feiten niet zakt onder invloed van camera's. |
Citaat:
|
Citaat:
|
@ c-dude voor 3de keer...
Misbruik kan altijd ja...schaf dan de GSM af, internet, openbaar vervoer, jobs, speeltuinen, openbare zwembaden, festivals, pc-games, tv,... alles wat bestaat kan misbruikt worden. Wil je dus alles gaan afschaffen? |
Citaat:
Want het is daar dat de meeste feiten gebeuren zoals moorden en mishandeling. Liefst in de slaapkamer. :roll: |
Citaat:
Strange, zonet zei je nog dat misdadigers bivaks droegen omwille van de camera's :? |
Citaat:
Camera's op openbare ruimte niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Als dat jou wens is...camera`s in ieders slaapkamer...moet jij weten, dat is alvast niet wat ik wil. |
Citaat:
Stel je voor dat we zouden afdwalen van het onderwerp. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Alles dus afschaffen? Jij hebt geen controle over GSM, TV, INTERNET,... jij hebt geen controle over deze dingen en wat anderen ermee doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar geen probleem, ik heb geen zin jou Nederlands te leren. Ik ga een openbaar zwembad "misbruiken":lol: |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100628_055 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wanneer grote broer over hun schouder meekijkt, en denigrerende opmerkingen maakt omwille van dat pintje en sigaretjes zal je iets zien. Ze zullen wel uit hun zetel schieten. Maar tegen dan heeft oompje staat zoveel informatie dat niemand nog uit zijn zetel zal durven schieten. |
Citaat:
Wat sommigen toch niet zeggen om rond de pot te draaien...man man man. Ga maar een zwembad misbruiken ja. :roll: |
Citaat:
|
Wat ik mij afvraag, op de autostrades waarom ze zonodig ongeveer op elke kilometer nu een camera hangen hebben, en als je nog verder kijkt, waarom die camera's dienen die per rijstrook volgens mij uw nummerplaat kunnen lezen,
Als je zo van kortrijk naar antwerpen rijdt kom je een 100tal camera's tegen, een 5tal flitspalen, een 3tal nummerplaatcontroles kan het nog erger ? ja natuurlijk, door via een rfid uw nummerplaat als bewegend object te volgen door uw GSM nummer die getrakt wordt door al die GSM masten sommig kiezen ervoor volledig traceerbeer met hun iphone door het leven te gaan... dus ja privacy... laten we privacy nu eens gewoon als volgende definitie zoeken: wanneer informatie verzameld via camera's of informaticasystemen die wordt vrijgegeven buiten de wil van de persoon en vooral tot 'schade' van die persoon. Dan denk ik eerlijk gezegd, als het concept schade erbijkomt er echt wel niemand moet lullen over die camera's. |
Citaat:
Een dictatuur ontstaat niet door camera's op de openbare weg.. |
Citaat:
Ze doen het volgens de methode die officieel geloof ik 'gradualisme' heet. Steeds een stukje verder zonder tegenspurtelen en je komt waar je wezen moet, maar als je in een keer het hele stuk afgelged had, dan was de oppositie te groot. Als ze bv in een dorp waar geen enkele camera hangt, opeens 100 camera's hangen zijn de poppen aan het dansen. Gebruik je eerst echter een klein voorval (zie ook hageliaanse dialectiek) en je hangt er een camera neer;geen probleem. En nog een keer en nog een keer, en uiteindelijk hangen die 100 camera's daar zonder enige tegenstand, en mischien wel meer medestanders. Zie ook bv systematische desensitisatie uit de gedragstherapie. |
Citaat:
- OVERAL camera's - Rfid paspoorten - Geheime lijsten - Verplicht bewaren en controle van ALLE INTERNETVERKEER - Meer en meer gebruik maken van "bijzondere opsporingsmethodes" voor "NIET bijzonder misdrijven, zonder dit te melden - ... Bits Of Freedom |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn landen waar men het verplicht bij hebben van een identiteitskaart een zware aantasting van de privésfeer vindt...gossie
In België vindt iedereen dit normaal ( die zonder boter op hun hoofd ) en zelfs gewenst omwille van de voor de hand liggende misbruiken... Er is zeker en vast een relatie tussen een nultolerantie tegenover controles en angst voor 'betrapping'... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be