![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wie daarmee niet gelukkig is kan de grote wijde wereld intrekken : moslimlanden genoeg waar ze het uniform van de islam kunnen aantrekken of het hun dochters en vrouwen opleggen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hoste heeft het over de verschillende behandeling tussen christenen & de anderen en daar heeft hij een punt. Behandel alle religies op dezelfde wijze.
|
Citaat:
Hierzie "wederzijds respect" :roll: http://forum.politics.be/showthread.php?t=201113 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet tegen dit verbod dat enkele leerlingen uit dendermonde (met steun van die trutten van de vereniging Baas Over Eigen Hoofd (Boeh!) naar de raad van state trokken. En journalisten zijn erop uitgekomen dat het advies van de auditeur negatief is voor dat verbod. Er is nog geen uitspraak, maar het ziet er niet goed uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie daar in elk geval nergens staan dat godsdienstvrijheid geen mensenrecht zou zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Als katholiek meisjes in een nonnenhabijt naar school gaan dan lijkt me dat niet hetzelfde als een kruisje aan een kettingske. Of denkt U dat het "Geen Hoofddeksels in de klas" zich niet zou uitstrekken tot de nonnekap? |
Citaat:
Mijn bejaarde moeder verhuurt een mini-appartementje in haar huis. Op een dag kwam er een jong meisje vragen of ze kon huren. Was in orde. Ze had geen job, mijn moeder bezorgde haar de nodige informatie zodat ze een bijverdienste had. Het meisjes verstopte zich a.h.w. in dat appartementje. Tot op een dag de tamtam haar had gevonden. Plots stonden er een TWINTIGTAL testosteronboys voor het huis van mijn moeder te roepen en tieren en dreigen. Kind moest gaan lopen, moeder overstuur. Nieuwe huurder zoeken. Leuk is anders. |
Citaat:
"Geen burka te moeten dragen is tevens een mensenrecht." |
Geen gemaskerde mensen tegen het lijf moeten lopen is ook een mensenrecht.
|
Bobke , vwala !!
|
Citaat:
' Als migranten VAKER aangehouden worden en even zwaar bestraft ingeval van aanhouding, dan worden ze gemiddeld VAKER bestraft.' Slick gluiperdje |
Ik vraag me in feite af: gezien ik volgeling van het FSM ben, en ik dus met een vergiet op pasfoto en constant op mijn hoofd moet lopen, kan ik dan de VDAB aanklagen omdat ik geen deftige job aangeboden krijg?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus houdt u mond en vorm geen mening over vrouwen met een vergiet op hun hoofd anders krijgt u de spagettiorde achter u aan met een klacht. |
Citaat:
Of denkt de VDAB dat dit een job is die jij deftig uitvoeren ? |
Citaat:
'k Heb hier nog een mooie theepot staan, van ene Russell ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat er'm niet om of iemand er zich aan stoort of niet. Het gaat over gelijkheid. Ofwel ban je alle religieuze symbolen ofwel geen enkele. Ik ben voorstander van een totaal verbod op religieuze symbolen in het openbare ambt. Dus geen kruis, geen ster en ook geen fakkel. |
Citaat:
|
Citaat:
En stop alstublieft met dat onderdanige legalistische gekruip. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat dit land in menige wet en dwingelandij de mensenrechten schendt? Dat is zo, maar dat doet niets af van het concept 'mensenrechten' en op welke manier precies is dat iets positiefs? Dat mensenrechten ondergeschikt zijn aan de mening van de 51%? Jammer, maar de VN en vrijwel elke mensenrechtenorganisatie zegt van niet. |
Citaat:
Met andere woorden: wat een gelul weeral. |
Citaat:
Andere mensenrechten kunnen wel grenzen stellen aan de uitoefening van mensenrechten. Die beperkingen moeten bij wet voorzien zijn. Dat gegeven lijkt mij toch niet zo moeilijk om te vatten. Uw opmerking over internationale hoven voor mensenrechtenschendingen toont hoe weinig u van de materie weet. Geen idee hoe het dan in u opkomt om zonder kennis van zaken hier stellingen te poneren. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be