![]() |
Gefeliciteerd!
1 Bijlage(n)
|
hmmmmm.... :|
|
Er vielen misschien zo'n 30 doden bij 9/11. Beurshaaien, conservatieve ondernemers en dergelijke tellen niet als mens. Anders moet men de dode ratten ook bijtellen he.
|
9 jaar al...
Het gaat snel |
Citaat:
En gezien het ongekend karakter van elke dode al dan niet levende rat, worden ze bij herdenkingen ook niet bij naam genoemd... maar dat terzijde. |
Citaat:
Waar trekt men eigenlijk de grens? Telt een rat als dode? Een muis? Een kakkerlak? Een beurshaai die van mening is dat de economie belangrijker is dan de planeet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah, is er iets gebeurd toen?
|
Happy? :roll:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Of wil je nu zeggen dat ik geen indiër ben? |
Citaat:
|
Maar't blijft wel hilarisch :D
|
Citaat:
|
tuurlijk.
|
Citaat:
![]() dan ![]() en ![]() Het is allemaal niet gelopen zoals het in een ideale wereld zou verlopen: ![]() IMHO heeft Bin Laden nooit verwacht, zulk effect te bereiken. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet het niet,we zijn 12 sept. nu
Kim speelt seffens zé ;) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of denken jullie dat de duizenden doden in Palestina geen mensen waren? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Het eerste was gewoon een terroristische aanslag en een aanval op het gehele westen (zie de reacties van alle westerse parlementen indertijd en terecht). Dat laatste Palesina, staat hier los van, maar hoort bij het Israëlisch-Palestijns conflict. Laten we wel wezen ik ben tegen de illegale Joodse nederzettingen op de Westbank, de Palestijnen hebben recht op de Westbank en Gaza. Daar staat tegenover dat ik iedere barbaarse zelfmoordaanslag veroordeel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Amerikanen die mee werken aan de uitroeiing van Palestijnen daarentegen |
Citaat:
Ik hou net zoveel van een geintje als ieder ander maar dit soort puberale stoerdoenerij komt me de neus uit. Vanavond de beelden weer gezien van mensen die in doodsnood uit de ramen hangen en van anderen die zich uit wanhoop maar laten vallen. Ja, andere doden zijn ook dood en ook dat is verschrikkelijk. Maar dit ook. |
Hoeveel punten heeft die gekregen voor die sprong? Dat had ik gemist.
![]() |
Kim zij het daarnet nog in New York
9/11 daar heeft ze aan gedacht tijdens haar spel |
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Interessante draad. Zo kan men hier direct de aandachtzoekers, hufters en politiek correcten eruit pikken.
|
Citaat:
EDIT: omdat het hier toch K&K is, een ludiek intermezzo: Q: Wat is het favoriete nummer van de New Yorkse brandweer? A: "It's raining men". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be