![]() |
Virtuele verkiezing 2011
Met onze vorst, die een nieuwe verkiezing wil boycotten, had ik graag eens getoetst via een virtuele verkiezing. Stemplicht is er niet, doch graag jullie mening
|
Nah, om den eerste te zijn....
Enne er zijn nog méér Vlaamse partijen mijn beste,of ligt uw afkeer voor het Vb er zo dik op dat u deze opzettelijk bent vergeten...:roll: |
*high five*
|
Citaat:
waardeloze poll |
Citaat:
|
Ik waan me hier bij de VRT.
Het VB is zelfs niet in de enquête opgenomen...:roll: |
Citaat:
|
VB, maar die zit niet in uw poll
|
Ik dacht eerst voor den BuB te stemmen, maar ze staan er niet bij :cry:;-)
|
Ik stel voor dat diegenen die VB zouden willen stemmen op de nva knop duwen hier. En dan op 't einde zien we of we ( weliswaar samen ) meer dan 50 % halen.
mvg. Sint Ignacius |
Citaat:
Bij deze... |
Citaat:
|
totaal geen idee op wie ik zou stemmen. SPa, Groen! = te Belgicistisch, te behoudsgezind, en zeker SPa teveel meestappen in het liberale verhaal.
CD&V en OVLD: sowieso te rechts, vooral op socio-economisch vlak, te Belgicistisch. N-VA: te rechts, zowel economisch als etisch. een flamigante sociaal-democratische partij, daar zou ik op stemmen zè, maar die bestaat niet :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daartegenover staat dat ik dan weer van mijn kant vind dat het VB wél een flamingante sociaal democratische partij is. |
Citaat:
|
Citaat:
Een mening "geven" wordt gecontroleeerd door het establishment...behalve (voorloppig) op internet ;-) |
Compleet overbodige oefening, die bovendien niet eens volledig is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Net zoals enkele maanden geleden is mijn stem naar een partij (CD&V) gegaan die dringend een signaal moet ontvangen dat ze (of toch de strekking Peters/Beke) goed bezig zijn momenteel. Strategisch, dus niet noodzakelijk uit overtuiging. Opnieuw: stel dat een slechte pijling die partij zou doen overwegen om terug naar haar oude krokodillen te luisteren... Ik mag er niet aan denken.
|
Dergelijke Polls op politics.be zijn compleet ridicuul. Mensen die op politics.be komen zijn geen goeie referentie voor de totale Vlaamse bevolking. Diegenen die hier komen zijn vaak vrij goed geinformeerd en goed geinformeerde mensen stemmen Vlaams. Vandaar dat u hier altijd monsterscores zal zien voor NVA.
|
Ik blijf CD&V stemmen.
|
Citaat:
Er is dus geen vrijemeningsuiting. |
Citaat:
Citaat:
Leve Belgie! |
Citaat:
|
Citaat:
Wie is dat dan? Is er zelfs ook maar èèn CVP'er die de Federale Vlaamse minderheidsregering afgekeurd heeft? |
Citaat:
Maar ik neem aan dat de vele mandatarissen van uitgesproken ACW-signatuur zullen beïnvloed worden in een meer Belgicistische richting. |
Citaat:
Een heleboel Vlaamsgezinden zal bij de gemeenteraadsverkiezingen trouwens niet meer onder CD&V naam opkomen, maar op open lijsten met de N-VA als trekker, kwestie van al niet op voorhand verloren te zijn. En zo wordt de CD&V dan een marginaal travaillistisch partijtje, genre CdH. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is geen kwestie van geloven. Het is de realiteit. |
Citaat:
|
hallo
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen VB, LSP, PvdA, ...
Ik teken een gek figuurtje op het blaadje. |
Citaat:
Hoe rijm je dat dan met uw Vlaamse reflex? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be